Dzisiaj jest sob lip 31, 2021 11:31 pm


Forum ciąża

» Grupy wsparcia » Mamy z dziećmi

Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 73929 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 3697  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw mar 20, 2008 3:01 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 04, 2007 2:59 pm
Posty: 785
Witam wszystkie grudnióweczki!!!

Serdecznie Wam gratuluję i spokojnych 9 miesięcy życzę!!! :D

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: czw mar 20, 2008 3:28 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 10, 2007 8:49 pm
Posty: 436
Lokalizacja: Anglia
Wszystkim grudniuweczką serdeczne gratulacje :D

Szczęśliwych i szybkich 9 miesięcy!!!!!

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw mar 20, 2008 4:11 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 11, 2006 6:53 am
Posty: 10390
Lokalizacja: Wrocław
dziewczyny serdecznie wam gratuluję.. ja zrobiłam test 27 marca i pojawiły się dwie wspaniałe kreseczki.... miałam termin na 6 grudnia 2007 ale urodziłam 27 listopada :) (termin wg usg) :) i jestem mamą wspaniałego Marcelka :D życzę wam spokojnych 9 miesięcy :lol: :lol:



Kasyda nie bałaś się tak szybko zdecydować na drugą ciążę? powiem Ci po cichutku że zazdroszczę Ci, bo też bym chciała drugą dzidzię ale mój mąż już nie :roll: mam nadzieję że zmieni zdanie


Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw mar 20, 2008 8:01 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 25, 2008 2:02 pm
Posty: 3299
Lokalizacja: Łódzkie
Magdula ja to już dosyć długo przekonywałam męża do drugiej dzidzi :D az wkońcu dorósł do tej decyzji (naszczeście) :D Ja bardzo chciałam małą różnice wieku między dziećmi i mam nadzieje że się udało :D
Napewno twój facet też zmieni zdanie tylko pracuj nad nim :D :D

_________________
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw mar 20, 2008 8:13 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 11, 2006 6:53 am
Posty: 10390
Lokalizacja: Wrocław
mam nadzieję ze zmieni... ja nie chcę za małej różnicy z tego względu że jak pójdę rodzić to nie będzie kto miał się zająć Marcelkiem, mąż pracuje do 17:00 więc myślę że tak 3 lata.. żeby marcelek już do przedszkola chodził ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw mar 20, 2008 8:24 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 25, 2008 2:02 pm
Posty: 3299
Lokalizacja: Łódzkie
Ja naszczęście mam pomoc i mamy i teściowej obie mieszkają blisko :D
To życze Ci żebyś namówiła męża na drugie dzidzi i może będzie dziewczynka :?: :D

_________________
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw mar 20, 2008 8:37 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 11, 2006 6:53 am
Posty: 10390
Lokalizacja: Wrocław
Fajnie by było jak by była dziewczynka ale jak będzie synek też będzie super :) realne starania w 2010 roku ;) teściowa mieszka zagranicą, a moja mama pracuje z moim mężem na zmiany

a jak ty się czujesz?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw mar 20, 2008 8:47 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 25, 2008 2:02 pm
Posty: 3299
Lokalizacja: Łódzkie
Powiem Ci że ja moge mieć drugą dziewczynke zupełnie mi to jest obojętne byle zdrowe było :D
A czuje się całkiem dobrze do południa miałam mdłości ale teraz jest ok :D Tamtą ciąże przechodziłam prawie bezobjawowo a w tej czuje że będzie inaczej :D Ale trudno wszystko zniose :D

_________________
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: czw mar 20, 2008 9:35 pm 
czerwona kartka

Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:35 pm
Posty: 43
<nie wklejaj linków i nie spamuj>


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw mar 20, 2008 10:21 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 21, 2007 7:52 am
Posty: 11076
Ja przyszłam tylko aby szczęśliwym grudnióweczkom pogratulowac!!! Spokojnej ciązy dziewczyny Wam życzę!
p.s. chcialabym do was dołączyc ale zobaczymy jak będzie :wink:

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw mar 20, 2008 10:47 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz mar 25, 2007 1:33 pm
Posty: 10568
Lokalizacja: Anglia
Dziewczyny gratuluje !!!!!!
Wzruszyłam sie strasznie !! Wierzyc sie nie chce ze rok temu mialam taką malusią istotkę w brzuszku a teraz to juz prawie 7 kilo chłopa :D

Delektujcie sie ciążą i dbajcie o brzuszki - bardzo sie potem za nim tęskni !!

Powodzenia, wpadne w grudniu 2008 obejrzec Wasze Grudniątka :D

Pozdrawiam

grudniowka 2007 :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw mar 20, 2008 10:55 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 19, 2008 7:02 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Lębork
No ja, z moich obliczeń będę listopadówką hehe jak to śmiesznie brzmi ... :lol: :lol: :lol: wszystkiego dowiem się w 100 % 26 marca :) akurat prawie jak prezent prezent (29 marca) na 22 urodzinki

Ale Tobie kobietko życzę najbardziej szczęśliwych i oby spokojnych 9 miesięcy :)

_________________
Aniołek mamusi i tatusia [*] 2tc 08.10.2007r.
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw mar 20, 2008 11:41 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 27, 2008 10:11 am
Posty: 230
Dobry wieczór.
Bardzo bym chciała do Was dołączyć szczesliwe grudnióweczki!Okaże się w najbliższych dniach.A póki co to gorąco pozdrawiam i gratuluje ślicznych pociech i uroczych brzuszków!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw mar 20, 2008 11:49 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 22, 2007 12:25 pm
Posty: 265
Lokalizacja: Poznań
Drogie grudnioweczki! Juz grudnioweczki? :)
Gratuluje bardzo serdecznie, jeszcze niedawno sama zaczynalam ciaze :)
Zycze Wam wszystkim zdrowych i spokojnych 9 miesiecy! Calusy! ;)

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2008 8:10 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 11, 2006 6:53 am
Posty: 10390
Lokalizacja: Wrocław
Kasyda pisze:
Powiem Ci że ja moge mieć drugą dziewczynke zupełnie mi to jest obojętne byle zdrowe było :D
A czuje się całkiem dobrze do południa miałam mdłości ale teraz jest ok :D Tamtą ciąże przechodziłam prawie bezobjawowo a w tej czuje że będzie inaczej :D Ale trudno wszystko zniose :D



Ja z Marcelkiem miałam mdłości ale nie miałam spotkania z kibelkiem ani razu ... może u ciebie też będzie synuś ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2008 9:02 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 25, 2008 2:02 pm
Posty: 3299
Lokalizacja: Łódzkie
Magdula mam przeczucie że to będzie synek :D Ale zobaczymy Lenka by się cieszyła i z brata i z siostry :D A może bliźniaki???

Dziewczyny szybko testujcie i dołączcie do grudnióweczek :D

edytaki i kurczaczek83 życze pięknych dwóch kreseczek na testach :smo:

_________________
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2008 10:44 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 06, 2008 8:24 pm
Posty: 4086
Lokalizacja: Niemcy
Kasyda czyli na razie tylko my dwie tu jestesmy?

_________________
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2008 10:46 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 09, 2007 10:59 am
Posty: 7111
Lokalizacja: Warszawa
Gratulacje i spokojnych 9 miesięcy :):)

Ja miałam byc lutówką 2008 ale mój synek upodobał sobie grudzień :)

_________________
Matti 06/04/2007 [*]

Kacperek 22/12/2007, 2.45, 1090g, 41cm
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2008 10:50 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 25, 2008 2:02 pm
Posty: 3299
Lokalizacja: Łódzkie
tuniasta no narazie tylko my dwie :D Ale myśle że bardzo szybko nastęne ciężarówki do nas dołączą :D
Jak się dzisiaj czujesz?

_________________
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2008 11:09 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 06, 2008 8:24 pm
Posty: 4086
Lokalizacja: Niemcy
Dobrze! Mam niezly apetyt, ale jest ok. I dzisiaj nawet spalam lepiej tylko, ze w pracy wiec mnie dzieciak buczil co pare godzin :cry: :evil: :evil: :evil:
I chyba mi bole brzucha powoli przechodza!!!! Pewnie zamiast nich zaczna sie mdlosci :? :? :?

_________________
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 73929 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 3697  Następna

Forum ciąża

» Grupy wsparcia » Mamy z dziećmi

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 39 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies forra