Dzisiaj jest pt lip 19, 2019 7:12 am


Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Zdrowie kobiety

Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lut 16, 2007 7:10 pm 

Rejestracja: sob wrz 23, 2006 1:03 pm
Posty: 22
Moja dziewczyna zaczęła brać tabletki Hormonet w zeszłym miesiącu, brała je regularnie o tej samej porze. Powinna już dostać okresu tydzień temu. Bolał ją brzuch zawsze jak przed okresem, a teraz boli rano i czasem po południu. Od początku brania tabletek ma plamienia i teraz również. Jak uważacie czy prawdopodobne jest to żeby była w ciąży ?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: pt lut 16, 2007 8:19 pm 

Rejestracja: pn lis 13, 2006 6:36 pm
Posty: 51
hej :)
ja przez pierwszy miesiąc brania harmonetu miałam cały czas plamienia, słabiutką miesiączkę w sumie w formie takich plamień i ogólnie kiepsko się po nim czułam, dlatego zmieniłam na yasmin.
Także myślę, że nie ma co się martwić, jeśli tabletki były brane każdego dnia od momentu ostatniej miesiaczki.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 16, 2007 8:20 pm 

Rejestracja: sob wrz 23, 2006 1:03 pm
Posty: 22
Naprawde bardzo regularnie były brane. Ale tez nie miałaś okresu ?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 16, 2007 8:27 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 13, 2006 8:20 pm
Posty: 100
Lokalizacja: Kielce
A pocieszy Cię fakt, że ja wziełam pierwszą pigułkę równo z pierwszym dniem cyklu około 22, następnego dnia ok 18, kolejnego o 24 i tak ciągle? Nigdy nie brałam regularnie, od samego początku, masz rozbieżność do 12 godzin między pigułkami i ja starałam się tego trzymać. Nie udało mi się wpaść za żadnym razem, a okazji było tysiące. Teraz odstawiłam pigułki i próbowaliśmy z mężem tworzyć potomka - udało nam się, więc absolutnie nie miałam z tym problemów - pigułki mnie doskonale zabezpieczały :)

Dodam, że miałam okazję kiedyś rozmawiać z bardzo znanym lekarzem ginekologiem, który powiedział, że w całej jego karierze zdarzyła się tylko jedna ciąża pigułkowa (czyli dziecko podczas brania pigułek), ale wtedy owa farciara po prostu jedną pominęła - no i akurat się zdarzyło.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 16, 2007 8:36 pm 

Rejestracja: sob wrz 23, 2006 1:03 pm
Posty: 22
Wielkie dzięki naprawdę dzięki !!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 16, 2007 9:27 pm 

Rejestracja: czw paź 12, 2006 8:35 pm
Posty: 16458
Radziłabym jednak wykluczyć ciążę... Pigułkowe wpadki się zdarzają i na forum kilka użytkowniczek mogłoby to potwierdzić :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 16, 2007 9:31 pm 

Rejestracja: sob wrz 23, 2006 1:03 pm
Posty: 22
Mogło by potwierdzić że się zdarzają ?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 16, 2007 9:55 pm 

Rejestracja: czw paź 12, 2006 8:35 pm
Posty: 16458
Tak, wiele kobiet (również na tym forum) zaszło w ciążę, stosując antykoncepcję hormonalną. To sie oczywiście nie zdarza często, ale zdarza się.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 16, 2007 9:57 pm 

Rejestracja: sob wrz 23, 2006 1:03 pm
Posty: 22
Widzę że zdania sa bardzo podzielone. I pozostaje chyba jeszcze kwestja regularnosci brania tabletek, bo to chyba tez ma duże znaczenie


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 16, 2007 11:21 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 18, 2006 6:46 pm
Posty: 11304
jezeli brala je regularnie to szanse na ciaze sa zerowe...te przypadki ktore sie zdarzaja wynikaja albo z nieregularnego brania pigulek..albo z powodu zapomnienia wziac nawet jednej...albo z powodu np wymiotow zanim pigulka sie wchlonie .... :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob lut 17, 2007 9:37 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 07, 2006 4:39 pm
Posty: 849
Lokalizacja: gizycko
ja tez jak bralam pigulki to nie zaszlam w ciaze nie straszmy chlopaka bo nam zawalu dostanie jezeli jego dziewczyna brala regularnie to nie zaszla w ciaze mam tylko pytanie czy nie zapomniala o tygodniowej przerwie miedzy opakowaniami czyli jezeli skonczyla 21 tabletek powinna zrobic przerwe zeby dostac okres bo jezeli zapomniala i brala ciagle to okresu niedostanie

_________________
Obrazek


Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob lut 17, 2007 12:03 pm 

Rejestracja: sob wrz 23, 2006 1:03 pm
Posty: 22
Nie nie zrobiła gin kazała jej zrobić przerwę gdy będzie miała okres, ale miała cały czas plamienia i raz miała większe, ale nie wiedziała czy to okres więc brała cały czas.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob lut 17, 2007 12:26 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 13, 2006 8:20 pm
Posty: 100
Lokalizacja: Kielce
Po pierwsze - no to o co cały ten stres, skoro nie ma przerwy - nie ma okresu, zabezpieczenie trwa od pierwszej pigułki - zgłupiałam :?

Po drugie - co to za lekarz ginekolog, że nie każe już przy pierwszym opakowaniu robić przerwy? Bez względu na to, czy plamienia są czy ich nie ma... Powiem szczerze - pierwszy raz się z czymś takim spotykam i nie wiem, czy jest to dobre rozwiązanie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob lut 17, 2007 4:43 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 18, 2006 6:46 pm
Posty: 11304
lekarz pewnie kazal odstawic na okres a dziewczyna zrozumiala ze jak dostanie okres...a wiec nie..po 21 dniach brania pigulek odstawia sie je zeby w ogole dostac krwawienie z odstawienia...czyli sztuczny okres ...wytlumacz to dziewczynie bo tak bedzie brala i czekala na okres a sie go nie doczeka :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob lut 17, 2007 6:56 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 07, 2006 4:39 pm
Posty: 849
Lokalizacja: gizycko
no wiedzialam ze cos mi tu nie gra tak to jest jak sie nie wie jak brac wiec niech twoja dziewczyna skonczy to opakowanie tabletek i zrobi przerwe w braniu 7 dniu w tych dniach wystapi krwawienie i bezwzgledu na to czy nadal bedzie krwawic bo tak moze sie zdarzyc niech wezmie juz 8 dnia nowa tabletke z nowego opakowania no i problem rozwiazany :)

_________________
Obrazek


Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: ndz lut 18, 2007 9:59 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 13, 2006 8:20 pm
Posty: 100
Lokalizacja: Kielce
A najlepiej proponuję przeczytać instrukcję obsługi - ulotkę z opakowania pigułek :)

Generalnie - teraz niech Twoja laska dobierze sobie reszte pigułek z opakowania, które zaczęła, czyli 21 sztuk, później zrobi 7 dni przerwy (w których wystąpi miesiączka - nie dostaniesz jej nie robiąc przerwy), i jak pisała Olivka20, nawet jeśli krwawienie będzie trwało dalej to w 8 dniu należy rozpocząć kolejne opakowanie!! czyli przyjąć pierwszą pigułkę z nowego opakowania. Napiszę Wam schemat na przyszłość ;)

21 pigułek -> 7 dni przerwy (w 3-4 dniu wystąpi okres i bez względu na to, ile będzie trwał) -> 21 pigułek -> 7 dni przerwy -> 21 pigułek itd.

Mam taką małą dygresję do całej sytuacji, ale póki co się powstrzymam, gdyż sama ostatnio zadziwiam mądrymi pomysłami ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 

Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Zdrowie kobiety

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies forra