Dzisiaj jest pn gru 22, 2014 12:11 am

Strefa czasowa UTC [letni]

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Od wczoraj strasznie wymiotuje, do tego mam biegunkę..nie jestem w stanie iść do lekarza..mój organizm jest na tyle osłabiony, że ciężko ustać mi na nogach..jestem w 6 tyg ciąży Czy mogę przyjmować Diphergan przeciwwymiotnie i smectę? jem tylko sucharki..
Sądzę, że to wirusowe ponieważ u brata i męża wystąpiły podobne objawy.. wykluczam zatrucie pokarmowe..
czy może to zaszkodzić dzidzi?

Offline Wyświetl profil  

Tytuł:
Awatar użytkownika

ja mysle ze mimo wszystko powinnas zglosic sie do lekarza...takie oslabienie nie jest normalne...poza tym moze dojsc do odwodnienia organizmu...smecte mozesz brac co do dipherganu to nie wiem to srodek uspokajajacy i przeciwwymiotny...ale nie mam pojecia czy mozna go stosowac w trakcie ciazy..tak czy siak...moze zadzwon do swojego gina i niech ci cos doradzi..poki co to koniecznie pij bardzo duzo plynow...jezeli bys mogla to gastrolit ktory uzupelni elektrolity w twoim organizmie :)

Offline Wyświetl profil  

Tytuł:
Awatar użytkownika

Dzięki za odpowiedź..zjadłam 1,5 godz. temu miskę rosołu i na razie jest dobrze, nawet mnie nie mdli więc może to minie..jutro mam wizytę u gina. Staram się dużo pić i jeść po troszeczku..oby tylko nie odbiło się to na mojej dzidzi...

Offline Wyświetl profil  

Tytuł:

Bethinko ja jak bylam w 5 tygdoniu ciazy to zaczely mi sie mdlosci i non-stop mi bylo nie dobrze i czasem strasznie wymiotowalam. Bylam przez 2 tygodnie na sucharkach tak jak ty. Ale nie z powodu tego ze sie zatrulam ;) Mnie sie wydaje ze sie nei zatrulas ty jestes bethinko w ciazy i takie rzeczy sie oczywiscie zdazaja :) wiem ze trzeba wtedy duzoooooooo pic wody. Bo sie moze organizm odwodnic. Ja pilam jej bardzoo duzo bo nawet samo mi sie chyba tak potrzebowalo !

Offline Wyświetl profil  

Tytuł:
Awatar użytkownika