Dzisiaj jest sob wrz 21, 2019 2:02 pm


Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Ciąża

Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7980 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382 ... 399  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt maja 04, 2007 10:17 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 15, 2007 6:59 pm
Posty: 196
Lokalizacja: Kraków
Gwiazdeczka* ze mną to rożnie bywa dziś rano byłam cała w skowronkach wyspałam się i nic mnie nie bolało ale sielanka minęła i znowu pojawiły się bóle jak na @ i krocze boli i cyce mam takie jakieś inne obolałe :cry: młody kopie wypina mi różne części swojego ciałka nawet piątkę mi przybił :) trochę brzusio boli jak tak mały szaleje ale nie ma źle już bliżej niż dalej :) Ty zapewne już za parę dni poczujesz maleństwo heh...jakie to było wspaniałe uczucie ...wszystko przed TOBĄ!

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: pt maja 04, 2007 10:19 am 
#
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 19, 2006 12:39 pm
Posty: 8221
heloo dziewczyny...

musze wam powiedziec ze w koncu przespalam prawie cala noc obudzilam sie tylko dwa razy oczywiscie na siku i sie napic :-D

co do tego mleka to wczoraj znowu mi wycieklo i zaczelam nosic za namowa mojej mamy wkladki laktacyjne... przycisnelam tylko sutek i pocieklo az do pepka
tak wiec dzisiaj byla polozna, na szczescie przyszla o czasie i byla tu cale 20min nie mozna bylo tak od razu wczoraj??? i wiecie co zrobila: spytala mnie gdzie boli napisala mi nazwisko jakiegos faceta ze mam go znalezc w ksiazce i zadzwonic bo jest super dla babek ciazarnych ktore maja takie bole ale bede musiala na wizyte moze i trzy tyg czekac a ja przeciez za 7 tg mam urodzic i co wy o tym myslicie... w sumie babka byla bardzo fajna, kazala sobie mowic po imieniu, pochwalila mnie ze dobrze sie juz jezykiem posluguje i powiedziala ze mam przyjsc na szkole rodzenia.. a jak pytalismy o to lekarza to powiedzial ze owszem ale 70€ za miesiac a ona mi ze mi to kasa chorych placi i ze mam przyjsc... Boze czy ci lekarze sami nie wiedza co mowia
fajnie bylo bo mnie rano nic nie bolalo a na zlosc jak ona pojechala to mi znowu kregoslup zaczal nawalac ale z Isabelle wszystko wytrzymamy

pozdrawiam was wszystkie goraco

za chwile zadzownie do mamy z najnowszymi wiesciami

potem sie jeszcze odezwe

papapa

aha i wszystkiego naj dla wszystkich dzisiejszych solenizantek :D :D :D

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt maja 04, 2007 10:19 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 08, 2006 1:43 pm
Posty: 1490
ja nadal czekam na ruchy :D :D a na ktorego masz termin parzac na suwaczek to chyba na maja ??Ty jeszcze troche i bedziesz miala dzidze przy sobie fajnie :D :D

_________________
Obrazek Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt maja 04, 2007 10:20 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 13, 2006 7:33 pm
Posty: 1445
Lokalizacja: dolny śląsk
Własnie spojrzalam na Twoj suwaczek Joasiu, widze ze juz coraz blizej porodu. Te ostatnie dni to najgorszy moment, bo chce sie miec maluszka juz przy sobie. A tym bardziej jak sie wierci w brzuszku i mozna poczuc jego kolanko albo raczke....


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt maja 04, 2007 10:41 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 15, 2007 6:59 pm
Posty: 196
Lokalizacja: Kraków
Hanah też mam siarę leci mi gdzieś od 25 tyg. i na wkładkach cały czas jadę heh jakie to nie fajne jest :(
Gwiazdeczka* i Justynia no już nie długo nie mogę się doczekać dzieciątka a te dni mi się dłużą i dłużą aż za bardzo :( termin wg. USG mam na 16-tego a wg.OM na 27 nie wiem który jest bardziej wiarygodny

Edit: czuję kolanka łokcie pupcię taki ruchliwy ten mój szkrab nawet piątkę mi przybija ja chce mieć go już na rączkach :cry: :cry: :cry: :!: :!: :!: :!:

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt maja 04, 2007 4:52 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 11, 2007 2:44 pm
Posty: 149
Lokalizacja: Mazowieckie
Witam was dziewczyny. Ja dziś pisałam maturę z języka polskiego. Nawet dobrze mi poszło podkreślając fakt że wcale się nie uczyłam :) Byłam dziś za zakupkach i szukałam dla maluszka takiego albumiku żeby móc wklejać zdjęcia i wpisywać najważniejsze wydażenia takie jak pierwszy ząbek itp ale nic interesującego nie znalazłam. Pozdrawiam was gorąco

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt maja 04, 2007 5:30 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 26, 2007 10:43 am
Posty: 147
Lokalizacja: Dolnośląskie k/ Oborniki Śl
też pisałam dzisiaj maturke z polskiego na poziomie rozszerzonym no i jestem zadowolona z siebie;)

byłąm na zakupkach i kupiłam sobie dresiki ciązowe;):) ślicznie podkreslaja brzuszek:)

_________________
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt maja 04, 2007 5:40 pm 

Rejestracja: pt sty 12, 2007 8:35 am
Posty: 2407
Lokalizacja: Gliwice
Witam 8)

Ja już po maturze i się cieszę, bo mi nawet poszło :lol:
I pochwalę się, wczoraj młody tak kopał, że aż mi książka skakała [oparłam sobie na brzuchu, jest na czym :wink: ]... oczywiście jak tylko wołałam K. żeby popatrzył jak mały kopie [nigdy nie kopie jak on dotyka brzucha] to mały odrazy przestawał :wink:

_________________
Moje szczęście urodziło się 3 września :D
ObrazekObrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt maja 04, 2007 6:25 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 08, 2006 1:43 pm
Posty: 1490
no to fajnie a blondyneczka co do albumy to ja zamówiłam z internetu taki na 5 pierwszych lat zycia malucha mi sie podoba fajny :D

_________________
Obrazek Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn maja 07, 2007 8:47 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 15, 2007 6:59 pm
Posty: 196
Lokalizacja: Kraków
Witam! Ale pustki normalnie :shock: :shock: :shock: ! Melduję się 2 w 1 i nie zanosi się chyba szybko na zmiany! Dziś spakuję torbę do szpitala !
Strasznie się boję porodu i tego jak to będzie :(

bonsai jak mój Ł.dotknie brzucha to mały go tak kopie że brzuch goni we wszystkie strony :) na początku też nie chciał go kopać.....

Życzę miłego dnia buzka

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn maja 07, 2007 10:51 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 13, 2006 7:33 pm
Posty: 1445
Lokalizacja: dolny śląsk
Witam!

Ja w weekend mialam zjazd i nie moglam do Was zajrzec. Ale juz jestem z powrotem :D

Lidka robi coraz wieksze postepy, juz potrafi sama siedziec przez dluzasza chwile. A poza tym to chyba beda szly jej zabki, bo zrobila sie starsznie marudna...

Joasiu spokojnie, nie masz sie czego bac. Na pewno wszystko bedzie dobrze :D

Buziaki


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn maja 07, 2007 10:59 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 11, 2007 2:44 pm
Posty: 149
Lokalizacja: Mazowieckie
Hej laski. A ja godzinkę temu skończyłam pisać maturkę z anglika a jutro idę do lekarza i może na usg....
Justysiu skoro Lidka robi takie postępy to za nim się obejrzysz to mała będzie już umiała chodzić :)

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn maja 07, 2007 5:29 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 11, 2007 2:44 pm
Posty: 149
Lokalizacja: Mazowieckie
FunkyGirl specjalnie dla ciebie........... 8)

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn maja 07, 2007 5:31 pm 
#
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 19, 2006 12:39 pm
Posty: 8221
no w koncu nasz temacik sie podniosl... blondyneczko gdyby nie ty :wink: :wink: :wink: :wink:

gdzie wszystkie nasze ciezaroweczki i mamuski????

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn maja 07, 2007 5:33 pm 

Rejestracja: sob sty 27, 2007 11:00 pm
Posty: 4243
Lokalizacja: Katowice
Ale jaja :oops: A ja myślałam ze przez tą jakąś Klaudynę1987 zamknięto nasz temat :szok: sorry dziewczyny :( Ale ja jakaś tępa jestem i nie umiałam tematu znaleźć nawet przez opcję szukaj :)

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn maja 07, 2007 5:34 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 11, 2007 2:44 pm
Posty: 149
Lokalizacja: Mazowieckie
Ja to nie wiem ale my chyba po woli tracimy ten temat i się rozchodzimy po innych.... :cry: Szkoda mi bo sie przyzwyczaiłam a tu nagle nie ma z kim gadać. Chyba zaczne sama ze sobą pisać i sobie sama na posty odpowiadać.....
FunkyGirl wystarczy przejść na drugą stronę tematów i tam zaraz na początku jest nasz temacior 8)

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn maja 07, 2007 5:43 pm 

Rejestracja: sob sty 27, 2007 11:00 pm
Posty: 4243
Lokalizacja: Katowice
To mi ten drugi trymestr na oczy poszedł bo ślepa jestem i nie widziałam :D

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn maja 07, 2007 5:44 pm 
#
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 19, 2006 12:39 pm
Posty: 8221
no to teraz dziewczyny pelna mobilizacja-NIE ZAPOMINAJMY O NASZYM TEMACIKU!!!!!!!

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn maja 07, 2007 5:46 pm 

Rejestracja: sob sty 27, 2007 11:00 pm
Posty: 4243
Lokalizacja: Katowice
Ale to teraz bez sensu bo są dwa tematy takie same :? Któryś zostanie zamknięty... pytanie tylko który :?:

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: pn maja 07, 2007 5:47 pm 
#
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 19, 2006 12:39 pm
Posty: 8221
NASZ TZN TEN RACZEJ NIE BO JUZ DLUGO TRWA I MA WIECEJ STRON NAJWYZEJ ZAMKNA TAMTEN WTEDY DZIEWCZYNY PRZYJDA DO NAS :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7980 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382 ... 399  Następna

Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Ciąża

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies forra