Dzisiaj jest pt gru 19, 2014 11:38 pm


Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr kwie 09, 2008 7:37 pm 

Rejestracja: wt kwie 08, 2008 8:22 pm
Posty: 14
Lokalizacja: Kwidzyn
Witam
Byłam dziś na USG. Jestem w 7 tc. podczas badania lekarka stwierdziła że pęcherzyk żółtkowy (ciałko żółte) ma nieregularny kształt, a konkretnie jest spłaszczone. O czym to może świadczyć?Czy to zagraża mojej ciąży?Proszę o informacje.
Pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 7:50 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 07, 2007 4:48 pm
Posty: 4044
Lokalizacja: sprzed kompa
hm,i nie powiedziala ci co to moze oznaczac??
u mnie tez tak bylo,lekarz stwierdzil,ze jest takze za maly,wyladowalam na patologii ciazy,uznali ze pecherzyk sie splaszcza bo odkleja mi sie lozysko,plamilam,ale udalo sie to powstrzymac,i urodzilam zdrowego synka,zapytaj koniecznie lekarza co i jak,powinien ci takich informacji od razu udzielic


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 7:59 pm 

Rejestracja: wt kwie 08, 2008 8:22 pm
Posty: 14
Lokalizacja: Kwidzyn
Niestety nie usłyszałam słowa wyjaśnienia. Mam przyjść za 2 tyg na kolejne USG.Nie mam plamień i ogólnie czuję się dobrze, choć po dzisiejszej diagnozie trochę mi mina zrzedła:( Dostałam Luteinę (progesteron) oraz skierowanie na badanie poziomu progesteronu.. Mam nadzieje że spłaszczony pęcherzyk nie ma wpływu na wady rozwojowe dziecka?
Dziękuję za odpowiedz


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 8:11 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 07, 2007 4:48 pm
Posty: 4044
Lokalizacja: sprzed kompa
u mnie tez badali progesteron,mialam bardzo niski,dostawalam duphaston,a pozniej przeszlam na luteine,poczytaj troszke o progestreronie i jego wplywie na ciaże,moze cię to uspokoi,albo da ci jakis jasniejszy obraz na cała tą sprawe,ale nie masz sie co martwic na zapas i stresowac,bo teraz jest ci to najmniej potrzebne
odpoczywaj duzo,nie przemeczaj sie ani nie stresuj.i przede wszystkim musisz uzbroic sie w cierpliowsc,jesli nie,powtórne badanie usg wykonaj po tygodniu,
tylko jedno mnie dziwi,dlaczego lekarz nie wyjasnil ci tej calej sytuacji,boshe jak tak mozna,kobiete z wielkim X wyslac do domu,jakis lekarz do doopy,zmienila bym na twoim miejscu
trzymam kciuki za was


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw kwie 10, 2008 6:04 pm 

Rejestracja: wt kwie 08, 2008 8:22 pm
Posty: 14
Lokalizacja: Kwidzyn
Zrobiłam dziś drugie USG u innego lekarza. Potwierdził spłaszczenie pęcherzyka żółtkowego, nie jest okrągły tak jak powienien być lecz ma proporcję 3x5, czyli owalny. Tym razem trochę mnie postraszono...wadami chromosomalnymi płodu :( bo podobno przy takim pęcherzyku są możliwe.Mam czekać do 11 tygodnia do czasu wykonania USG genetycznego a potem może test potrójny.
Zaczynam myśleć że jeżeli ta ciąża się nie powiedzie to nie chcę następnej :(


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw kwie 10, 2008 7:16 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 07, 2007 4:48 pm
Posty: 4044
Lokalizacja: sprzed kompa
Eli,a wiec trzeba byc dobrej mysli,i czekac do tego 11 tc,nie martw sie na zapas.
u mnie bylo to samo,tez straszyli,i tez byl owalny,
trzymam kciuki,odezwij sie


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw kwie 10, 2008 8:06 pm 

Rejestracja: wt kwie 08, 2008 8:22 pm
Posty: 14
Lokalizacja: Kwidzyn
Dziękuję za słowa otuchy :) Pauletta napisz coś wiecej...jak to było w Twoim przypadku. Co mówili lekarze, to że straszą to chyba u nich norma :) Robiłaś jakieś testy prenatalne?To moja pierwsza ciąża i już pod górkę :( czekam na opowieści, pozdrawiam :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw kwie 10, 2008 8:31 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 07, 2007 4:48 pm
Posty: 4044
Lokalizacja: sprzed kompa
u mnie odklejalo sie lozysko,powstal krwiaczek,pod pecherzykiem zbierala sie krew i splaszczalo to pecherzyk,ale po lekach udalo sie powstryzmac plamienie,krwiak sie wchlonal
oczywiste ze lekarze stracili,wogole na poczatku dawali mi male szanse na donoszenie ciazy :roll: :roll: ale oni to zawsze tak pesymistycznie
nie mialam zadnych testow prenatalnych,nie proponowali bo na usg w 11 tc okazalo sie ze wszystko ok,plod rozijal sie prawidlowo,ale tak do tego połówkowego usg zylam w ciaglym strachu i niepewnosci,ale myslalam,co ma byc to bedzie


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw kwie 10, 2008 8:56 pm 

Rejestracja: wt kwie 08, 2008 8:22 pm
Posty: 14
Lokalizacja: Kwidzyn
bardzo dziekuję za odpowiedz. pozostaje tylko uzbroić się w cierpliwość i zapisac się na kurs pozytywnego myślenia :) jak coś się wyjaśni więcej dam znać. Trzymaj kciuki!pozdrawiam :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt kwie 11, 2008 12:02 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 07, 2007 4:56 pm
Posty: 3373
Lokalizacja: Tychy
Eli tzrymam kciuki!!
U mnie podobna historia-pęcherzyk spłaszczony .Dostałam progesteron w zastrzykach i luteine w tabletkach.Też podejrzewano jakąś wade genetyczną ale na szczęście wszystko dobrze sie skończyło!Nie martw sie!Dużo kobiet tak ma z tym pęcherzykiem.Wiem że na pewno drżysz o zdrowie swojego maleństwa ale mam nadzieje że na kolejnym usg wszystko sie wyjaśni!!Pozdrawiam!

_________________
ObrazekObrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: pt kwie 11, 2008 12:35 pm 

Rejestracja: wt kwie 08, 2008 8:22 pm
Posty: 14
Lokalizacja: Kwidzyn
Dziękuję bardzo, ufff już mi trochę lepiej..choć od dwóch dni mega dół. :( W sumie irracjonalne myslenie o najgorszym bo przeciez nic jeszcze nie wiadomo. maluch ma 1 cm więc za wcześnie prorokować. Ja biorę Luteinę dopochwowo. trzymajcie kciuki 23.04 mam kolejną wizytę...Boże jak to długo!!pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ]  Moderator: Moderatorzy

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies