Dzisiaj jest sob sie 24, 2019 8:54 pm


Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Objawy ciąży

Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3400 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 170  Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lut 06, 2008 11:20 pm 

Rejestracja: sob maja 12, 2007 1:26 pm
Posty: 956
Hej!

Staram się z mężem o dzidziusia już rok...jak na razie bezskutecznie.

Dziś nasunęło mi się pytanie...Czy pozycja w jakiej kochamy się może mieć jakieklwiek znaczenie o poziomie trudności zajścia w ciążę.
Gdzieś dziś wyczytałam, ze kiedy kobieta podczas stosunku jest "u góry" to wtedy jest niemożliwe lub bardzo rzadkie żeby zajść w ciążę.

Czy to prawda? Co sądzicie na ten temat....

pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: śr lut 06, 2008 11:26 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 16, 2007 10:31 am
Posty: 7621
Lokalizacja: Wielkopolska
Jest juz taki temat na forum wiec nie widze potrzeby zakładnia nowego.......
a jesli chodzi o Twoje pytanie....to ja sie starałam....2 lata....w kazdej mozliwej pozycji i nic.....na to nie ma reguły jak ma byc to bedzie.....sa rózne propozycje....nogi do góry....tyłek uniesiny,,,,,i tp....ale tak naprawde.........to indywidualna sprawa kazdej z nas......jednaej pomogła ta a drugiej ta.......

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr lut 06, 2008 11:30 pm 

Rejestracja: sob maja 12, 2007 1:26 pm
Posty: 956
Jezeli jest już taki temacik, mogę prosić o link...bo znalazłam w wyszukiwarce ale tematy : w jakiej pozycji uprawiać sex podczas ciąży, w jakiej pozycji spać podczas ciąży, w jakiej rodzić a niestety takiego nie widziałam...może przeoczyłam, ale z miłą chęcią poczytam...

pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr lut 06, 2008 11:34 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 16, 2007 10:31 am
Posty: 7621
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiem ze gdzies jest.........bo ostatnio czytałam
ja na to niemam wpływu.........ale moderator moze zamknac...ale póki co to sobie jest :)

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lut 07, 2008 12:06 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 17, 2007 11:11 pm
Posty: 114
Lokalizacja: Dolny Slask
Milkaj, jesli na dziewczynke to czytalam,ze najlepiej klasycznie z poznym orgazmem kobiety lub wcale, a jesli na chlopczyka to od tylu z orgazmem wczesniejszym. A jak to jest w rzeczywistosci to kto to wie?
:wink:

_________________
Obrazek
To juz caly rok staranek...15 miesiecy po poronieniu :(
21.XII.06r.[*]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lut 07, 2008 3:45 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 29, 2007 9:10 am
Posty: 2678
najważniejsze aby po wszystkim trzymać nogi u góry ;) poważnie
DZIAŁA !!! :wink:

_________________
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lut 07, 2008 3:48 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 16, 2007 10:31 am
Posty: 7621
Lokalizacja: Wielkopolska
ja trzymałam rok....i nic!!!.....czytałam ze podobno działa....ale chyba nie na mnie!!

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lut 07, 2008 5:17 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:09 pm
Posty: 2947
Lokalizacja: Z miasta
Pomaga podobno tzw. świeca po stosunku. Facet pomaga Ci podnieść nóżki do góry i stajesz na rekach :D wtedy sperma spływa sobie tam gdzie ma spłynąć, podobno działa ;)

_________________
Nasze Serduszka są złączone już 6 i pół ROKU :D
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lut 07, 2008 5:55 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 29, 2007 9:10 am
Posty: 2678
pluszaczek pisze:
ja trzymałam rok....i nic!!!.....czytałam ze podobno działa....ale chyba nie na mnie!!

a ja się starałam kilka miesięcy bez trzymania nóg do góry i nic
a jak tylko raz spróbowałam z tymi nogami to od razu się udało :)
Tobie tez się uda :)

_________________
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lut 07, 2008 10:42 pm 

Rejestracja: sob maja 12, 2007 1:26 pm
Posty: 956
Dzięki za odpowiedzi...

W kolejnym cyklu będziemy starać się ze świecą...może wreszcie się uda :)

pozdrawiam :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lut 07, 2008 11:48 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:09 pm
Posty: 2947
Lokalizacja: Z miasta
Trzymamy kciuki ;)

_________________
Nasze Serduszka są złączone już 6 i pół ROKU :D
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 08, 2008 12:34 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 03, 2007 8:21 pm
Posty: 3244
Lokalizacja: małopolska
fajny temat i smieszny ale baaardzo zyciowy i powiem Wam że ja ponad 1,5 roku się starałam o fasolkę i mama mi powiedziała (pielęgniarka z ginekologii)o tym żeby "po" nogi oprzeć wysoko o ścianę a pod pośladki dać jaśka i poczekać kilka minut i jak 1 raz sprawdzałam skuteczność porady to mi się udało!!! Fakt faktem że w 10tc straciłam maleństwo :( ale zafasolkowałam. Nie trzeba stać na rękach, wystarczy gruba poducha tak pod 4 literki podłożona żeby pupa była wyżej niż tułów. Życzę udanego doświadczenia i oczywiście co za tym idzie i testowania z II!

_________________
(*) 15.10.07 10tc 3d, (*) II.2008, (*)VI.2008, (*)VII.2008, (*)VI.2009 7tc


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 08, 2008 8:41 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2008 10:46 am
Posty: 68
Tez slyszalam o tych nogach w gorze.Ostatnio tak zrobilam ale niestety nic bo wlasnie mi sie @ konczy :cry:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 08, 2008 12:28 pm 

Rejestracja: sob maja 12, 2007 1:26 pm
Posty: 956
Dzięki dziewczynki za radę i kciuki... :)

W takim razie...nic tylko nogi w górę...aż do skutku :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 08, 2008 5:11 pm 

Rejestracja: pt lut 08, 2008 5:54 am
Posty: 1990
Lokalizacja: Perła Kaszub
Milkaj, ja jestem z tych szczęściarm, które wiedzą kiedy zasżły w ciąże, wtedy wszystko szło .... była też pozycja na jeźdzca i zaszłam :D

_________________
Obrazek Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 08, 2008 6:28 pm 

Rejestracja: sob maja 12, 2007 1:26 pm
Posty: 956
Gratulacje :)

Dzis gdzies wyczytalam , ze pozycja klasyczna też się sprawdza...

Rozmawialam z kolezanka na ten temat i mowila ze udalo jej się w ktoryms tam cyklu i dlugo starali się, jak ginka powiedziala jej zeby mąż trzymal jej nogi przy zyrandolu, jak najwyzej sie da i tak bylo i ... zaszla :)

bedziemy sie starac...zobaczymy :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob lut 09, 2008 9:00 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2008 10:46 am
Posty: 68
Witajcie!

Dziewczyny mnie to sie wydaje ,ze podstawa jest moze nie jakas pozycja tylko,zeby z jakis czas po :cmo: nie wstawac z lozka. :lol:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob lut 09, 2008 9:36 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 27, 2007 9:13 am
Posty: 2691
Fajny temat ;)

ja wiem że przy tyłozgieciu lepiej zachodzi się od tyłu. Mysmy tak spróbowali i tez udało się za pierwszym razem. Ale moze to takze byc przypadek.

Zawsze mozne potestować co dwa dni w innej pozycji. No i powinno się trafić ;)

pozdrawiam,
M.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob lut 09, 2008 9:58 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2008 10:46 am
Posty: 68
Contrapunctus ja mam lekkie tylozgiecie.Bede musiala sprobowac tak jak piszesz.W koncu jestes zywym przykladem ,ze w tym przypadku sie udalu.Dzieki za unformacje!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: sob lut 09, 2008 10:15 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 27, 2007 12:07 pm
Posty: 129
Dziewczyny,normalnie mnie rozbawiło to z tą świecą itp. Od razu sobie wyobraziłam jak będe dziś gimnastykować się po przytulanku heheh .. :D :D :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3400 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 170  Następna

Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Objawy ciąży

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies forra