Dzisiaj jest śr wrz 03, 2014 4:07 am


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt wrz 07, 2007 5:26 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 28, 2007 10:09 pm
Posty: 1524
Lokalizacja: Zielona Wyspa
Z pewnoscia taki temat badz podobny juz byl, ale bardzo prosze o odpowiedz...

Jestem w 5 tyg ciazy, o fasolke staralismy sie 11 miesiecy, przez caly ten czas dreczyly mnie brazowe plamienia, pojawiajace sie okolo 10 dni przed terminem spodziewanej miesiaczki i utrzymujace sie do jej przyjscia.
Od wczoraj zaczelam brac duphaston (1 tab, bo recepte wykupilam dopiero pod wieczor). Dzis obudzilam sie nad ranem i dostalam lekkiego krwawienia, nie towarzyszyl temu bol brzucha. Przerazilam sie, wiec wrocialm szybko do lozka oraz wzielam duphaston w dawce na poronienie zagrazajace, tzn zgodnie z zalaczona do leku informacja - 4 tabletki jednorazowo, potem po 8 godz znowu 1 tab.
Przez cale popoludnie nie mialam zadnych plamien ani krwawien, a teraz znowu pojawilo sie lekkie brazowe plamienie.

Czy moge zrobic cos jeszcze aby zapobiec utracie dziecka? Bardzo sie tym niepokoje, wiec prosze o szybka odpowiedz...

_________________
http://www.garnek.pl/asiulek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: pt wrz 07, 2007 5:45 pm 

Rejestracja: czw lut 08, 2007 11:44 am
Posty: 81
Lokalizacja: gdańsk
Asiulekh ja proponuje Ci abyś natychmiast pojechała do jakiegos ginekologa który może zrobić ci usg..zobaczy co sie dzieje..Poza tym leżenie i jeszcze raz leżenie plackiem..to powinno być twoim mottem. Bądź dobrej mysli..gdyby bolał cie brzuch to no-spa forte (lub podwójna zwykła 3 razy dziennei) to jest zalecenie mojego lekarza..
Pozdrawiam

_________________
qrczak


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt wrz 07, 2007 8:32 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 28, 2007 10:09 pm
Posty: 1524
Lokalizacja: Zielona Wyspa
Witaj Grczak,

Dzieki za odpowiedz, problem w tym, ze tutaj z ginekologiem jest wielki problem, mieszkam w Irlandii, a tutejsza sluzba zdrowia dziala zupelnie inaczej. Malo kto oglada tutaj ginekologa, to nie jest tak popularna specjalizacja jak u nas, rzadko kiedy wykonywane jest tez badanie ginekologiczne...

No-spy tez nie mam, bylam dzis w aptece, ale kobieta zrobila wielkie oczy i nie wiedziala co to jest. Jutro sprobuje w innej, ale byc moze tego tu po prostu nie maja... :shock: A przydalaby mi sie, bo mam cholerne zaparcia i wtedy boli mnie caly brzuch...

Zobacze czy jutro uda mi sie cos zalatwic, dzis odpoczywam caly dzien... :)

Wielkie dzieki, pozdrawiam

_________________
http://www.garnek.pl/asiulek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt wrz 07, 2007 9:59 pm 

Rejestracja: czw paź 19, 2006 12:25 pm
Posty: 932
Lokalizacja: Wrocław
asiulekh najważniejsze żebyś leżała.
Ja na początku ciązy miałam krwiaka i też krwawiłam. Lekarz przepisał mi Duphaston i powiedział, że jak będę leżeć to wszystko będzie dobrze i, jak widzisz na suwaczku, jest :wink:
Głowa do góry wszystko będzie dobrze :lol:

_________________
Obrazek Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt wrz 07, 2007 11:23 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 28, 2007 10:09 pm
Posty: 1524
Lokalizacja: Zielona Wyspa
Tygrysku, ciesze sie, ze u Ciebie wszystko w porzadku, no i gratuluje corki :!: :!: :!:

Dobrze, ze to weekend, wiec moge odpoczywac i nic nie robic, od poniedzialku musze wrocic niestety do pracy, mam nadzieje, ze fasolka sobie poradzi, tylko o tym teraz mysle... :?

Tygrysku, podnioslas mnie troche na duchu... Ile tabletek duphastonu bralas dziennie?

Dzieki dziewczyny za wszelkie informacje.

Trzymajcie sie, pozdrawiam... :wink:

_________________
http://www.garnek.pl/asiulek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob wrz 08, 2007 12:53 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 18, 2006 7:46 pm
Posty: 11304
temacik robi sie pogaduszkowy wiec przenosze do dzialu objawy ciazy... :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: sob wrz 08, 2007 12:26 pm 

Rejestracja: sob maja 05, 2007 10:55 am
Posty: 556
kochana ja poroniłam dwa miesiace temu plamienia od 5 tygodnia mi nie kazał tyle leżec nie donosiłam ciązy...gdzie kolwiek jestec dufaston dwa razy dziennie i zwolnienie z pracy natychmiat leżenie leżeni i leżenie tylko siku do ubikaci i tak do końca trzeciego miesiąca. a potem lekarz ci powie co dalej nie chce cie straszyć ale praca odpada naprawde inaczej żle to widze przykro mi. musisz cos poświecic. nie idz już do pracy wcale. trzymam kciuki


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ]  Moderator: Moderatorzy

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies