Dzisiaj jest pt paź 24, 2014 12:14 pm

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Dzień dobry wszystkim.. :D
Jestem tutaj pierwszy raz i szukam pomocy.....
Tzn. Jestem przyjęta do pracy od 12.02.07 od tego czasu miałam 3 umowy. Ostatnia kończy sie ostatniego grudnia ( ta umowa jest jeszzce nie podpisana, MAM NADZIEJE ze ja podpisze z dniem 1 września) Dzisiaj powiedziałam pracodawcy o ciązy, jestem w 4 m-cu, Kierowniczka powiedziala ze przedłuzy ze mną umowe zlecenie. lecz na innych warunkach tzn. wczesniej nie mialam odprowadzanych pełnych składek - jestem studentka. Ze szkoły zrezygnuje i bede miala placone wszystkie skladki od momentu podpisania tej wrzesniowej umowy, i tu pierwsze pytanie czy dobrze zrobiłam?? Gdyz myslałam ze upowazni mnie to do otrzymywania pieniadzy, gdy bede na L4, myliłam sie??. Czy w mojej sytuacji jest jaka kolwiek mozliwosc dostawania po porodzie pieniązków z tytułu macierzyńskiego?? i czy jest mozliwa jaka kolwiek pomoc ze strony MOPS-u?? i jeszcze jedno, nie pokazałam pracodawcy zaswaidczenia ze jestem w ciązy, czy powinnam to zrobic przed wygasnieciam umowy?? ( tzn tej do konca sierpnia, bo od wrzesnia mam miec nowa ). Prosze o pomoc.. nie wiem co myslec... :wo:

Offline Wyświetl profil  

Tytuł:
Awatar użytkownika

Wiec na jakiej to jesteś teraz umowie.
Standardowo na umowie zlecenie L4 jest nie płatne, umowa na czas określony była by dla ciebie lepszym rozwiązaniem. Nie potrafię sobie przypomnieć czy są jakieś możliwości płatnego l4 na zleceniu. Macierzyński płacą z Kodeksu Pracy więc też go nie powinnaś dostać. (Polecam sprawidzić to jeszcze na forum prwników ale nie myślę że się nie mylę)
A pomoc z opieki tylko przy nie przekroczeniu kryterium dochodowego (351zł to jest kryterium na osobę w rodzinie) ale jeśli będziesz mieszkać z rodzicami Mops wliczy dochód każdego członka rodziny bo nie prowadzisz samodzielnego gospodarstwa.

Offline Wyświetl profil