Dzisiaj jest pn wrz 22, 2014 2:11 pm


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw kwie 19, 2007 9:06 pm 

Rejestracja: sob lip 29, 2006 1:51 pm
Posty: 6782
Kochane Kobietki.Mam do Was pytanie!
Czy słyszałyście,że niektóre kobiety mogą rodzić tylko chłopców a inne na odwrót tylko dziewczynki? Ja ostatnio dużo o tym czytałam i powoli zaczynam w to wierzyć.
Ja jestem po dwóch poronieniach a trzecią ciążę przeszłam bez większych problemów.Niedługo z mężem będziemy chcieli starać się o drugie dzieciątko,ale jak o tym myślę to powoli zaczynam się bać czy nie przytrafi się nic złego :cry:
Proszę o Wasze opinie.

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: czw kwie 19, 2007 9:20 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 08, 2006 7:29 pm
Posty: 3944
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
ewuniu w zyciu nie slyszalam o tym ze jedna moze mies samych chlopcow a druga same dziewczynki... a co do twojej kolejnej ciazy to mysle ze nie powinnas sie martwic za bardzo... rozumiem ze sie martwisz bo ja sama martwie sie o to czy znowu nie stanie sie nic zlego ale jak bym miala sie tak zastanawiac nad tym to nie zdecydowala bym sie na kolejna ciaze...

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt kwie 20, 2007 12:53 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 24, 2006 11:20 pm
Posty: 723
Lokalizacja: England
Ewusia Jest to prawda co piszesz. też o tym słyszałam. a nawet znam taki przypadek, to moja mama poroniła dwa razy I raz w 4 miesiącu i II raz w 5 miesiącu oba płody były płci męskiej i lekarz powiedział, że to jest prawdopodobieństwo, że nie może donosić tej właśnie płci. Pomiędzy poronieniami urodziła 3 zdrowe dziewuchy i bez żadnych komplikacji, a ostatnią w wieku 42 lat. Wiec nie są to bajki. Ale nie myśl o tym za dużo tylko do roboty!! Pozdrawiam

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt kwie 20, 2007 9:24 am 

Rejestracja: czw gru 28, 2006 1:37 pm
Posty: 4351
Lokalizacja: łódzkie
może rzeczywiście coś w tym jest...........
moja mama ma trzy córki (ja jestem średnia) a ciążę z chłopcem niestety nie donosiła..........brat mój żył 3 dni po porodzie, urodził się w 7 miesiącu...... :cry:

_________________
Obrazek
<a href="http://www.suwaczki.com/"><img src="http://www.suwaczki.com/tickers/abnzi2mst0j3zqjt.png" alt="Suwaczek z babyboom.pl" border="0"/></a>


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt kwie 20, 2007 10:10 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 09, 2006 1:01 pm
Posty: 716
tez slyszalam ta teorie-ale czy to prawda?

_________________
Obrazek
Obrazek
moje aniolki
*5.06.2005 12tc
*31.07.2006 10tc


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt kwie 20, 2007 10:27 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 25, 2006 12:55 pm
Posty: 2972
Prawda ;) ja jedna ciążę poroniłam a ciążę z córką przeszłam bardzo źle z chłopcami natomiast przeszłam super, czasem jest tak że organizm kobiety odrzuca daną płeć i dochodzi do poronienia albo bardzo ciężko utrzymać taką ciążę

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz kwie 22, 2007 2:04 pm 
autoban (PW) regulamin forum pkt.20
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 16, 2006 10:25 am
Posty: 9431
Lokalizacja: Tu i tam ;)
effka pisze:
Ewusia Jest to prawda co piszesz. też o tym słyszałam. a nawet znam taki przypadek, to moja mama poroniła dwa razy I raz w 4 miesiącu i II raz w 5 miesiącu oba płody były płci męskiej i lekarz powiedział, że to jest prawdopodobieństwo, że nie może donosić tej właśnie płci. Pomiędzy poronieniami urodziła 3 zdrowe dziewuchy i bez żadnych komplikacji, a ostatnią w wieku 42 lat. Wiec nie są to bajki. Ale nie myśl o tym za dużo tylko do roboty!! Pozdrawiam

Zgadzam się z Wami też słyszałam o tym, mojej cioci koleżanka też tak miała nie mogła donosić ciąży z córeczkami... 4 razy a już ma teraz 3 chłopców i bez żadnych komplikacji...

_________________
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 9:13 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz mar 25, 2007 2:33 pm
Posty: 10568
Lokalizacja: Anglia
Moja kuzynka (spooro starsza ode mnie) stracila coreczke w 6 miesiacu ciazy, z druga lezala kupe miesiecy w szpitalu na podtrzymaniu a z dwoma chlopakami smigala w polu przy burakach i dzieci urodzila zdrowe jak rybki :) moze wiec cos w tym jest....ja nie wiem ....

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 9:21 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 24, 2007 6:54 pm
Posty: 218
Lokalizacja: lubelskie
To o czym piszecie to prawda. Moj lekarz mowil ze wtakich przypadkach chodzi o chromosomy ( x i Y) ktore moga miec wady genetyczne i dlatego wlasnie nastepuja poronienia dzieci danej plci zaleznie od tego jaki chromosom ma wade. Z pewnoscia jest na to konkretne medyczne wytlumaczenie ale to o czym pisze moze byc jedna z przyczyn z tego co wiem.

_________________
Zawsze będę na Ciebie czekac mój aniołku
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 10:07 pm 

Rejestracja: śr maja 03, 2006 8:31 pm
Posty: 637
Mi się też wydaje, że to jest prawda. Znajoma mojej koleżanki zaszła w pierwszą ciążę urodziła syna, później miała kilka poronień (najprawdopodobniej dziewczynki - tak mówił lekarz) a teraz znowu jest w ciąży (syn) i czuje się ok.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn sty 11, 2010 4:16 am 

Rejestracja: wt paź 27, 2009 5:18 am
Posty: 1
Najmocniej przepraszam, ze odkopuje tak stary temat, ale znalazlam tu bardzo istotna dla mnie informacje, o ktorej wczesniej nie mialam pojecia.
Czy ktoras z was orientuje sie, czy mozna przebadac sie jakos i stwerdzic czy moj organizm ma te wade? Wraz z mezem pragniemy coreczki i gdyby okazalo sie, ze jest nikla szansa na donoszenie dziewczynki, wiedzielibysmy by nie planowac wiecej dzieci....


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lip 27, 2010 9:23 am 

Rejestracja: sob lip 29, 2006 1:51 pm
Posty: 6782
smoczek pisze:
Wraz z mezem pragniemy coreczki i gdyby okazalo sie, ze jest nikla szansa na donoszenie dziewczynki, wiedzielibysmy by nie planowac wiecej dzieci....


A co jeśli (o zgrozo :roll: ) trafiłby się chłopiec? :twisted:

Wpadłam poinformować, że jestem w 25 TC i znowu będzie chłopiec :D Myślę, że ta teoria ma w sobie coś z prawdy.

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lip 27, 2010 11:11 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 23, 2010 12:26 pm
Posty: 1490
u znajmej tez taki byl przypadek, 5 corek silnych i zdrowych i donoszonych, a 2 dzieci poronionych-chlopcow.....jest jeden uratowany donoszony, ale niepelnosprawny...wiec cos w tym jest.....organizm odrzucal plec meska, traktowal jak obcych....

_________________
....mam dla kogo żyć....

przedszkolak - synek :)

aniołeczek .... (*)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lip 27, 2010 11:58 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 23, 2008 2:13 pm
Posty: 4227
ja słyszałam też tą teorię, ale jak zapytałam kiedyś przy okazji genetyka, to powiedział, że nie ma tego udowodnionego na podstawie badań, że to są tylko domysły, ale fakt faktem racjonalne


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lip 27, 2010 1:50 pm 
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:14 pm
Posty: 780
smoczek-no wlasnie-a gdyby chlopak?robi Ci roznice jak i czym dzidzius siusia? Ja rowniez marze o dziewczynce, bo chlopczyka juz mam, ale w zyciu bym nie pomyslala o tego typu badaniach (jesli istnieja).
O teorii nie slyszalam, choc wydaje sie dosc racjonalna.

_________________
Obrazek

Obrazek

Aniołek (*) (18 tc, 07/04/2010)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lip 27, 2010 2:52 pm 
Junior moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 13, 2009 3:49 pm
Posty: 6508
Lokalizacja: 53°42′N 19°58′E
Niestety w mojej rodzinie jest taki przypadek.
Zdrowa silna sliczna dziewczynka juz osmioletnia, przed nią dwóch martwo urodzonych chłopców, jeden w 20 tc a drugi w 38tc :(
Potem urodziła sie Julka, cała ciaza bez komplikacji. Trzy lata temu przyszedł na swiat w 33 tc Mateuszek, niestety żył tylko parę godzin. lekarz wysnuł własnie taką teorię, ze nie donosi chłopca...
Mnie też przez myśl przeszlo coś takiego jak umarł mój synek :(

_________________
Obrazek

Obrazek

Piotruś *† 11 grudnia 2008r[*]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: śr lip 28, 2010 1:05 pm 
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 13, 2008 9:24 pm
Posty: 14398
Lokalizacja: Śląsk
Ja też o tym słyszałam, to ma coś wspólnego z chromosomami.
Sama poroniłam dwa razy, trzecia ciąża przebiegała wzorowo i mam synka - więc możliwe jest że tamte ciąże były żeńskie... oczywiście trzeba by było zrobić jakieś badania żeby stwierdzić że jest jakaś wada tych chromosomów.
Natomiast moja mama ma 3 córki, oprócz tego jedną ciąże poronioną i też mogłoby się wydawać że ciąża stracona była ciążą męską.
Ale można tylko snuć domysły, póki nie ma na to twardych dowodów

_________________
Każdego dnia, dziękuję Bogu za to, że Cię mam
Obrazek

Rosnę
Obrazek

[*] [*] [*]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Moderatorzy: malgora83, Moderatorzy

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies