Dzisiaj jest śr gru 19, 2018 7:25 am


Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Uroda

Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: czw lut 21, 2013 10:26 pm 

Rejestracja: pt kwie 20, 2012 4:09 pm
Posty: 14
witam, siedzę na necie i szukam ćwiczeń (jest tego pełno ale jakby nie to czego szukam) na poprawę sylwetki ale żeby nie schudnąć bo i tak jestem szczupła. Chciałabym poprawić trochę "muskuły" na rękach i moje uda które wydają mi się jakby był trochę z galaretki :D trochę przydało by się ujędrnić pupę i może trochę łydki. Wiem że najlepiej iść na siłownię i tam dobrano by mi odpowiednie ćwiczenia ale nie mam na to czasu wolę coś w domku poćwiczyć. Może ktoś coś mi doradzi :) pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Post: czw lut 21, 2013 10:28 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 18, 2009 11:24 am
Posty: 11136
Uda, ramiona i piersi- motylek.
Pośladki- przysiady i to :arrow: http://m.youtube.com/#/watch?feature=re ... FlH8XJsF7Y


Sama tym właśnie sie katuje. Tylko dodatkowo jeszcze brzucho :wo:

_________________
Obrazek

.... jednak przy odrobinie wysiłku zdołam może kiedyś zrozumieć,
że ludzie zawsze przybywają punktualnie tam, gdzie są oczekiwani.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: czw lut 21, 2013 10:32 pm 

Rejestracja: pt kwie 20, 2012 4:09 pm
Posty: 14
Cath pisze:
Uda, ramiona i piersi- motylek.
Pośladki- przysiady i to :arrow: http://m.youtube.com/#/watch?feature=re ... FlH8XJsF7Y


Sama tym właśnie sie katuje. Tylko dodatkowo jeszcze brzucho :wo:

a co to jest ten motylek?? :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: czw lut 21, 2013 10:36 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 18, 2009 11:24 am
Posty: 11136
http://img21.imageshack.us/img21/6050/agrafka.jpg

_________________
Obrazek

.... jednak przy odrobinie wysiłku zdołam może kiedyś zrozumieć,
że ludzie zawsze przybywają punktualnie tam, gdzie są oczekiwani.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pt lut 22, 2013 2:33 pm 

Rejestracja: śr wrz 28, 2011 10:46 am
Posty: 10
Lokalizacja: Zakopane
Czyli generalnie takie statyczne ćwiczenia? A czy one poprawiają kondycję, czy raczej głównie rzeźbią?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pt lut 22, 2013 3:02 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 18, 2009 11:24 am
Posty: 11136
I jedno, i drugie.
Rzezbia bardzo delikatnie, tam gdzie powinny.
Poprawiają mięśnie ud, podnoszą tyłek.

_________________
Obrazek

.... jednak przy odrobinie wysiłku zdołam może kiedyś zrozumieć,
że ludzie zawsze przybywają punktualnie tam, gdzie są oczekiwani.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pt lut 22, 2013 9:53 pm 

Rejestracja: śr sie 08, 2007 12:35 pm
Posty: 6261
Dieta rotacyjna - gdzie się odwrócę, tam jem :lol:

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: sob lut 23, 2013 4:25 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 18, 2009 11:24 am
Posty: 11136
:zł:

_________________
Obrazek

.... jednak przy odrobinie wysiłku zdołam może kiedyś zrozumieć,
że ludzie zawsze przybywają punktualnie tam, gdzie są oczekiwani.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pn kwie 15, 2013 3:38 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 15, 2013 3:29 pm
Posty: 8
Lokalizacja: Tychy
To nie zależy od ćwiczeń. Możesz trenować razem z Mariuszem Pudzianowskim, ale jeśli dostarczasz organizmowi tyle kalorii ile potrzebuje, to nie schudniesz.

Tak po prostu. Ćwicz ile chcesz, ale jedz więcej. Posłużyć się możesz jakimś kalkulatorem zapotrzebowania na kalorie.

_________________
Respect the ****, tame the ****. Tom Cruise, Magnolia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: wt wrz 24, 2013 3:02 pm 

Rejestracja: wt cze 26, 2012 2:04 pm
Posty: 7
Ja też długo szukałam treningu, który mnie przede wszystkim wzmocni i wyrzeźbi moje ciało, a niekoniecznie "odchudzi". Ważę 48 kg przy wzroście 160cm i naprawdę nie chciałam już schudnąć, jednak chciałam ćwiczyć - udało mi się to przy treningu obowodowym. Pomogło mi szczególnie zapisanie się do klubu fitness (Mrs. Sporty), gdzie trening ten jest podstawą w ich ofercie, a pani trenerka jeszcze mi doradziła kilka fajnych "sztuczek". Oczywiście wiele kobiet stosuje go także do schudnięcia, ale przy odpowiedniej diecie;) Podczas treningu wzmacniane są wszystkie najważniejsze grupy mięśni, dlatego naprawdę jestem z niego zadowolona. Polecam :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pt wrz 27, 2013 7:18 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 27, 2010 5:11 am
Posty: 7911
Lokalizacja: WLKP
Na rzeźbę (uwydatnienie mięśni) zaleca się ćwiczenia statyczne, broń Boże aerobowe!
Czyli przede wszystkim siłownia. :wink: Możesz wtedy nawet nieco przybrać na wadze - podkreślane mięśnie też ważą! :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr paź 16, 2013 9:22 am 

Rejestracja: pt sie 10, 2012 11:59 am
Posty: 3
Dziewczyny, ja też zapisałam się do klubu Mrs.Sporty i jestem naprawdę zadowolona. Mają tam bardzo fajną atmosferę a co najważniejsze ćwiczenia trwają tylko 30 min więc nie mam wyrzutów sumienia jak zostawiam moich mężczyzn samych w domku:) Warto dbać o siebie, mój mąż jest przeszczęśliwy, że teraz tak dobrze wyglądam:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pt lis 08, 2013 12:24 pm 

Rejestracja: czw lis 07, 2013 10:17 am
Posty: 15
Ćwiczenia to jedno,natomiast drugą kwestią będzie dieta,ponieważ jeżeli to odpowiednio połączymy to możemy uzyskać zamierzony efekt,nie schudnąć a ładnie wyrzeźbić ciało. Podstawą będzie tylko to co jemy oraz w jaki sposób ćwiczymy.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: ndz lis 10, 2013 8:19 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 30, 2009 1:15 pm
Posty: 42
Moim zdaniem powinnas odpowiednio duzo jesc przed treningiem. Wtedy przybedzie Ci trochę masy, ktorą spalisz w trakcie ćwiczen - a wieksza masa to latwiejsza budowa mięśni

_________________
Mama - najważniejsza rola w życiu


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: czw sty 16, 2014 10:52 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 16, 2014 10:42 pm
Posty: 3
Tak jak poprzedniczka napisała- odpowiednio duży bilans kaloryczny zapewni Ci sylwetkę, jaką chcesz. Ogólnie trening siłowy nie wpływa bardzo na odchudzanie, jedynie na przemianę materii. Po prostu omijaj ćwiczeń aerobowych i jeśli chcesz mięśni- rób mało powtórzeń przy dużych obciążeniach:)
Oblicz sobie przy okazji ile spalasz i jedz o tyle kalorii więcej:) Zresztą zawsze możesz to regulować w trakcie- wystarczy odpowiednia waga do codziennych pomiarów.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr mar 12, 2014 3:51 pm 

Rejestracja: śr lut 13, 2013 11:06 am
Posty: 8
Jedzenie przed treningiem nie jest za bardzo fajne, bo w trakcie wysiłku zatrzymują się procesy trawienne i ogólnie człowiek nie czuje się dobrze ćwicząc po ciężkim posiłku… także moim zdaniem przed treningiem delikatny ew. posiłek, a na pewno po treniingu porządny, duży, który zapewni regenerację.
A co do rodzaju wysiłku to wiesz - wiadomo, że np. przy aerobowym po mniej więcej 30 minutach spala się już naprawdę duży procent tkantki tłuszczowej, więc jak np. chcesz biegać to raczej krótsze dystanse.
Jak lubisz siłownię to też jest super opcja, możesz pracować nad konkretnymi grupami mięśni.

A co do wagi to można się zdziwic - bo jak się ćwiczy to zwiększa się masa mięśniowa, która waży więcej w mniejszej objętości - i możesz mieć mniejsze wymiary, a wagę nawet wyższą. więc pytanie na czym Ci zależy - bo jeśli na tym, żeby nie zmniejszać wymiarów to trzeba naprawdę porządnie jeść.
No i u nas kobiet trzeba uważać z ilością tkanki tłuszczowej, bo jej nam potrzeba do kwestii hormonalnych.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pn kwie 28, 2014 10:18 am 

Rejestracja: śr kwie 23, 2014 4:43 pm
Posty: 38
Żeby poprawić mięśnie trzeba stosować przede wszystkim ćwiczenia siłowe. Np. na wyrzeźbienie brzuszka świetna jest A6W - nie spala tłuszczu, tylko rzeźbi.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pn lip 14, 2014 9:49 pm 

Rejestracja: pn lip 14, 2014 9:33 pm
Posty: 23
Żeby schudnąć potrzebna jest odpowiednia dieta, odpowiednie odżywianie, ale żeby szczupło, fajne wyglądać - ćwiczenia. Ja lubię ćwiczyć z Mel B. Ale w sumie każdy ruch jest dobry:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr lip 16, 2014 8:22 am 

Rejestracja: pn lip 14, 2014 11:35 am
Posty: 5
Na uda i pośladki najlepsze są przysiady. Ja już od miesiąca je robię i widzę efekty. Warto też zapisać się na siłownię i tam zapytać profesjonalistów o odpowiednie ćwiczenia. I jeżeli nie chcesz schudnąć to przy zwiększonej aktywności fizycznej musisz oczywiście więcej jeść.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Post: pn sie 08, 2016 10:19 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 08, 2016 9:27 pm
Posty: 5
Mam koleżankę, która przez lata zajmowała się fitnessem i spinningiem jako instruktorka. Niedawn skończyła 32 lata i teraz chodzi na siłownię i dźwiga ciężary. Twierdzi, że jeśli chce się mieć ciało jak z okładki magazynów to nie wystarczy 100 razy machnąć nogą na zajęciach, a trzeba zacząć trenować siłowo z obciążeniem. Mówi, że strasznie się tym jara i mega jej się podoba dźwiganie. Pokazywała mi zdjęcia dziewczyn z Instagrama, które tak ćwiczą i faktycznie nie wglądają jak napakowane, a mają fajne krągłe ciała. Sama zastanawiam się czy nie spróbować, bo fitness mnie strasznie nudził.

Skoro Kasia nie chce schudnąć to chyba pozostają ćwiczenia na siłowni i oczywiście dieta.

_________________
"Ciąża - dziewięć miesięcy stwarzania świata."


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Uroda

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies