Dzisiaj jest pt paź 24, 2014 8:45 pm


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 169 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
Post: wt maja 22, 2007 10:34 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 30, 2006 12:45 pm
Posty: 306
Takie pytanko - mieszkam za granica i mam mglisty plan, zeby przed terminem wrocic do Polski... ale wciaz sie waham: owszem, polska sluzba zdrowia stoi na oko 30 pieter wyzej niz brytyjska; owszem - mam w kraju rodzine, dom z ogrodem, etc, a z drugiej strony tutaj - tu zostanie na jakis czas tatus kruszyny, mam urlop macierzynski (ktorego bedac w Polsce wcale nie strace) i przedszkole zakladowe w pracy i wynajete przytulne - choc tycie - mieszkanko. Poza tym marzyl nam sie porod we dwoje.

Jakies rady? Jak Wy byscie zdecydowaly?


Ostatnio zmieniony pt maja 25, 2007 11:07 am przez Lilo, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: wt maja 22, 2007 11:39 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 18, 2006 1:42 am
Posty: 1083
Lokalizacja: Tychy/Rugby-uk
Ja stawiam na uk :D Ja bylam bardzo zadowolona :D i jesli nastepny porod to napewno tez w uk. No ale jak masz rodzine w polsce, a szczegolnie o ta corke mi chodzi to ja sama nie wiem co bym zrobila :? W sumie to z malym dzidzia do polski tez mozesz jechac, ja tak zrobilam :) Urodzilam w uk(bo lepsza opieka, porod rodzinny bez problemow i jak chcesz to znieczulenie za darmo), a jak mala miala 1.5 miesiaca to pojechalam do Polski(i jestem do teraz) spedzic macierzynskie :D sa dwie strony medalu, wierze ze obojetnie co wybierzesz to bedzie dobrze :wink:

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr maja 23, 2007 3:52 pm 

Rejestracja: wt maja 22, 2007 11:10 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Crewe, UK
Zdecydowanie polecam UK. W czasie ciąży spędziłam 2 miesiące w Polsce. Miałam konsultacje z ginekologiem tak na wszelki wypadek. Ale nie ulegało wątpliwości, że będę rodziła w Anglii. Miałam fantastyczną opiekę w czasie porodu i w połogu. W Polsce musiałabym dać chyba nieźle w łapę, żeby mieć taką opieką.Rodziłam W Crewe, w Leighton Hospital. A ty gdzie jesteś?

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr maja 23, 2007 4:01 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 15, 2006 4:53 pm
Posty: 7100
Ja zaciagnełabym młodszą córcie do Uk i tam urodziła, bo będąc na miejscu starszej jeśli bys rodziła w UK a ona zostałby w Polsce to poczułabym sie odrzucona i odseparowana :oops: a na kiedy masz termin moze zgrałoby sie to z jakąś przerwą w szkole (chyba, że młodsza jeszcze do szkoły nie chodzi) to masz problem z głowy twoja wypowiedź mówi, o przedszkolu przy zakąłdowym itd... więc wnioskujęże raczej na dłuzej zamierzasz zostać :roll: musisz myśleć o 2 dzieci nie tylko o sobie i swojej wygodzie( kurcze zabrzmiało głupio :? ale mam nadzieję, że mnie rozumiesz 8) )



Mags dlaczego panuje ta cholerna i głupia opinia, ze w Polsce za wszystko trzeba płacić :evil: :!: Ja rodziłam w Polsce nie zapłaciłąm ani złotówki a opiekę i cały poród wspominam super i do tego miałam poród rodzinny za który też nie zapłaciłam ani grosza i nie rodziłam w stolicy :x

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr maja 23, 2007 4:11 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 07, 2006 12:09 pm
Posty: 5406
Lokalizacja: Podhale
Popieram opinię Magdulki! Rodziłam w Polsce, nie zapłaciłam ani grosza a z opieki byłam BARDZO ZADOWOLONA. Myślę, że wszystko zależy od szpitala i jego obsady. Przyznaję, że specjalnie pojechałam pój godziny dalej, aby rodzić w wybranym przeze mnie szpitalu - w ludzkich warunkach!

_________________
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr maja 23, 2007 6:02 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 03, 2007 2:58 am
Posty: 1585
Lokalizacja: daleko, daleko, chyba za daleko
ja rodzilam w uk i nie bylam zadowolona z porodu o maly wlos a nie mialabym swojej kurszynki i to z glupoty poloznej, ale taka sama sytuacja moglaby sie zdarzyc w polsce. Jak tylko minie minimalna przerwa miedzy ciazami (mialam cc) planujemy kolejnego dzidziusia i tego juz urodze w Polsce. dodam ze lepiej w kraju bo mniej klopotow z paszportem itp wszystko mozna pozalatwiac. ja teraz jade do ambasady zeby malej wyrobic tymczasowy paszport bede czekala miesiac, na 10 letni trzeba i pol roku czekac- a ja wybieram sie w sierpniu do polski zeby Victorie ochrzcic i pochwalic sie nia rodzinie. przemysl swoja decyzje rozwaz wszystkie za i przeciw zycze powodzenia

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
aniolek 2009*


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr maja 23, 2007 8:06 pm 

Rejestracja: wt maja 22, 2007 11:10 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Crewe, UK
Dlaczego panuje taka głupia opinia? Nie wiem, napisałam tak bo znam kilka takich przypadków, gdzie trzeba było zadbać o swój pobyt w szpitalu. Nie twierdzę, że w każdym szpitalu tak jest ale w małych, prowincjonalnych zjawisko to jednak występuje.
Przepraszam, jeżeli kogoś uraziłam. Nie miałam takich intencji. Napisałam to o czym wiem.

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr maja 23, 2007 8:09 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 28, 2007 5:32 pm
Posty: 50
Ja rownież rodziłam w UK i jestem bardzo zadowolona z opieki i porodu. A co najwazniejsze, gdy urodzisz w UK bobasek dostanie szczepionki pneumokoka za ktore nie musisz płacic tak jak jest w Polsce! Ja starszą coreczke zabrałabym do UK(oczywiście jesli masz taką mozliwość) :D . Zycze powodzenia i szcześliwego rozwiązania.

_________________
ObrazekObrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt maja 25, 2007 2:16 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 07, 2006 12:09 pm
Posty: 5406
Lokalizacja: Podhale
Mags- Zakopane nie jest wielkim miastem :lol: a warunki i obsada są super! .WSZYSTKO ZALEŻY OD SZPITALA! Malutka Sucha Beskidzka ma lepsze warunki niż niejeden szpital w wielkim mieście.

_________________
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt maja 25, 2007 4:00 pm 

Rejestracja: czw gru 21, 2006 12:51 pm
Posty: 3376
Mi sie tak jakos złozyło ze urodziłam za granica i wsumie dobrze sie stało , bo opieke miałam lepsza niz w Polsce , a rodziłam prawie 5 lat temu w Polsce w Krakowie., Nie mam zastreżeń co do opieki podczaa porodu w polsce ale gdyby nie to że mąż był ze mną nie miałabym kogo poprosić o pomoc bo położna była u mnie zaledwie 3 razy wczasie całego porodu (ale to może dlatego że mąż by ze mną) , a ja naprawde potrzebowałam pomocy . I z tego co wiem to koleżanki i osoby z rodziny mówiły że w tym szpitalu jest coraz gorzej , ale szpital szpitalowi nierówny. Wiem tylko tyle że tu za granicą obeszli sie ze mną dużo lepiej a i jedzonko lepsze było.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob maja 26, 2007 7:48 pm 

Rejestracja: czw sty 04, 2007 12:35 am
Posty: 13
hej mamusie! ja urodzilam 9maja a moj nasz synus jest caly i zdrowy. U rodzialam w uk, i jestem bardzo bardzo zadowolona, opieka przez cala ciaze supeer, polozne sie bardzo opiekuja. Porod mialam lekki, a rodzilam w wodzie-polecam wszytkim. przyjechalam do szpitala o 9.00( rozwarcie juz maialam 7cm) a o 10.32 urodzilam. W pokoju gdzie byl basen bylo przytulnie, puscili spokojna muzyke i zciemnili światla- czulismy sie jak w domu, pytali co potrzebujemy(jedzenie, napoje) Polozna z mezem przyjeli porod, potem siedzialam z synusiem w basenie jak dlugo tylko chcialam- zawolalismy rodzicow, mogli normalnie wejsc i zobaczyc dziecko jak jeszcze bylo ze mna pepowinka zlonczone- robilismy mnostwo zdjec!!!!!mąz odcial pepowine i przeslismy do drugiego pokoju, tam mialam kontakt skin to skin z synciem i karmilam 30 minut- taki golasek kochany lezal na mnie.Potem urodzilam lożysko. Ubralismy Natanka i polozylismy w lozeczku kolo mojego lozka- pokoj byl prywatny! normalnie niesmawicie!! Mialam lazienke wiec wzielam kapiel i do domku za 6 godzinek( oczywiscie mozna bylo zostac ile sie chcialo, ale ja nie mialam szwow ani nic mnie ie bolalo wiec pojechalismy) na drugi dzien pzyszla polozna do domu i tak pzychodzi co 2 dni sprawdzic stan zdrowia, takze pani - Halth Visitor ktora kieruje na szczypionki, wazy i zalatwia wszystkie sprawy- nie trzeba sie niczym martwic, sami wysylaja list kiedy przyjsc na szczypienie a kiedy na test na sluch itd!! super. polecam naprawde.

_________________
dzidzia- czekamy na Ciebie


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lip 27, 2010 2:09 am 

Rejestracja: czw gru 18, 2008 3:01 pm
Posty: 3901
Lokalizacja: Newmarket, Suffolk, UK
zdecydowanie uk ;)

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lip 27, 2010 2:00 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 16, 2007 11:31 am
Posty: 7621
Lokalizacja: Wielkopolska
temat od 3 lat nie odświeżany........

ale nie pojade specjalnie do porodu do UK :roll:

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lip 27, 2010 6:02 pm 

Rejestracja: czw gru 18, 2008 3:01 pm
Posty: 3901
Lokalizacja: Newmarket, Suffolk, UK
no skoro nie mieszkasz w uk to po co mialabys tam rodzic? :lol:

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lip 27, 2010 8:17 pm 

Rejestracja: czw paź 12, 2006 9:35 pm
Posty: 16458
*ivette* pisze:
zdecydowanie uk ;)

A Ty rodziłaś w Polsce? :lol:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lip 27, 2010 8:43 pm 

Rejestracja: czw gru 18, 2008 3:01 pm
Posty: 3901
Lokalizacja: Newmarket, Suffolk, UK
niestety, nie mialam takiej "przyjemnosci" :lol: :lol: :lol:

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lip 27, 2010 8:53 pm 

Rejestracja: śr lut 20, 2008 12:45 pm
Posty: 2442
Lokalizacja: z krainy miłości
Jeśli ktoś nie rodził w Polsce i w UK to nie ma porówniania.. nie wiem czemu coś poleca nie mając pojęcia o tym drugim :roll:

Ja rodziłam dwa razy w PL.. i żyję, mam się dobrze, dzieci też i jestem zadowolona.
W UK może też bym była.

Wszystko zależy od tego gdzie się trafi.. a przede wszystkim na kogo.. na jaką połóżną itp...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lip 27, 2010 8:53 pm 

Rejestracja: czw gru 18, 2008 3:01 pm
Posty: 3901
Lokalizacja: Newmarket, Suffolk, UK
alez ja doskonale o tym wiem ;)

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lip 27, 2010 9:14 pm 

Rejestracja: czw paź 12, 2006 9:35 pm
Posty: 16458
*ivette* pisze:
niestety, nie mialam takiej "przyjemnosci" :lol: :lol: :lol:

Tak myślałam :)
Nie wiem więc, skąd takie "zdecydowanie". Przecież nie wiesz jak jest w Polsce :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: wt lip 27, 2010 9:23 pm 

Rejestracja: czw gru 18, 2008 3:01 pm
Posty: 3901
Lokalizacja: Newmarket, Suffolk, UK
pewnie roznie. dobrzy lekarze i konowaly wszedzie sie zdarzaja.

np w UK nie placi sie za zadne znieczulenie, kazdy rodzaj mozna dostac. to samo sie dotyczy porodu w wodzie czy rodzinnego.

a zdecydowanie bylo ze wzgledu na to, ze czytalam np watek porod tu, na tym forum i niektore opowiadania to jak z filmu grozy o.O

no ale pewnie dobrzy lekarze tez sie zdarzaja...

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 169 ]  Moderator: Moderatorzy Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies