Dzisiaj jest czw paź 23, 2014 1:54 am


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1627 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 82  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn sty 29, 2007 12:34 pm 

Rejestracja: pt sty 05, 2007 11:48 pm
Posty: 1636
Mnie również, prócz wszelkich objawów typu gęsty biały śluz, podwyższona tempka, sennosc, lekko nabrzmiały brzuch, uciskowa bolesnosc i "zmiekczenie" pochwy, doszły od wczoraj równiez bóle w dole podbrzusza, kłucie, ciągnięcie jakies :p

dziwne, bo na pewno nie owulacyjne - nie ten śluz itp :)



jakie mam szanse?
[byłby to 2 tydzien jakos :)]

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: pn sty 29, 2007 12:40 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 8:45 pm
Posty: 37
objawy u mnie -teraz 7 tydzień
:- gazy i wzdęcia
- huśtawka nastroju
- bolesnośc sutków
- mdłości
-metaliczny smak
-senność ponad miarę
-zmęczenie


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn sty 29, 2007 12:43 pm 

Rejestracja: pt sty 05, 2007 11:48 pm
Posty: 1636
u mnie brak tylko reakcji piersi :/
w zasadzie reszta w mniejszym czy wiekszym stopniu sie zgadza.

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn sty 29, 2007 3:11 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 26, 2007 4:13 pm
Posty: 53
A ja nadal nic,żadnych objawów nic mnie nie boli. czasem nawet myśle że wolałabym coś wreszcie poczuj taka niepewność mnie zabija!!

_________________
KOCHAM CIE MOJA KRUSZYNKO!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn sty 29, 2007 5:34 pm 
1 żółta kartka
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 29, 2006 2:59 pm
Posty: 286
Lokalizacja: Łódzkie
Dziewczyny ten watek powstal w celach informacyjnych i niech pisza tutaj dziewczyny, ktore sa w ciazy i moga cos powiedziec o objawach... Prosze nie zadawajcie tutaj pytan, bo bede je kasowac.

_________________
ObrazekObrazekObrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr sty 31, 2007 4:15 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 14, 2006 5:46 pm
Posty: 46
U mnie 5 tydzien
* bolace piersi i powiekszone o rozmiar
* boli czasami brzuch podobnie jak na @
* nie mam apetytu wszystko śmierdzi
* brak@
Wczoraj robiłam test 2 kreski!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr sty 31, 2007 7:35 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 07, 2007 11:16 pm
Posty: 546
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
2 kreski na tescie - dzisiaj
mndłości
bolące brodawki
brak @
lekkie bule jak na @

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lut 01, 2007 12:11 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 02, 2006 6:28 pm
Posty: 97
Lokalizacja: śląsk
brak @
bolace piersi juz od owulacji
zmeczenie wieksze
niechec do jedzenia
bole brzucha jak na @
cera sklonna do wypryskow bardziej niz zawsze:>

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz lut 04, 2007 12:08 pm 

Rejestracja: śr sty 31, 2007 10:24 pm
Posty: 111
jestem w ciąży ok 2 tydzień,
już na początku drugiego a w okolicach spodziewanego okresu dramatyczny ból sutków(pieczenie), kłucie w okolicach jajników, ból jak przed okresem ale trwający non stop. Temperatura rano ok 37-37,5.

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn lut 05, 2007 3:05 pm 

Rejestracja: wt sty 30, 2007 9:00 pm
Posty: 219
Lokalizacja: Warszawa
super. jestem w ciazy, okolo 3,5 tyg. . ekstra. dziecko jest najmniej winne. a ja i sie ciesze i nie. bo co?? bedzie ciezko ja donosic. wg gina to okolo 30%. przez moja cholerna macice.

objawy?? zero @, jesc ale bardzo wybrednie-i chcialabym i nie moge i nie okreslony smak- bol piersi, czasami prawy jajowod jakby troche pobolewal. i tylko tyle poki co. aa-i posypana cera

_________________
*11 lutego 2007* umarło we mnie wszystko


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lut 06, 2007 10:58 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 21, 2007 11:10 pm
Posty: 1080
moje objawy
--gdy skonczyło sie jajeczkowanie czułam kłucie jajników na przemian z dwóch stron.-NIGDY TAK NIE BYŁO.
--bardzo skąpy sluz po jajeczkowaniu.ZAWSZE MOCNO OBFITY.
i tak przez dwa tygodnie

w przeddzień spodziewanej @:
--zrobiło mi się niedobrze od dymu tytoniowego(nie palę)
--bezbarwny wyciek z piersi
--pod ciemnienie warg sromowych
--spulchnienie pochwy

okres nie pojawił się,po trzech dniach test-wynik pozytywny


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr lut 07, 2007 11:35 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 01, 2007 5:26 pm
Posty: 9013
Lokalizacja: tu i tam
po pierwsze wiezyłam w to ze zajde w ciaze i tak było obiawy straszny bol krzyza a nigdy mnie nie bolał brak @ test dwie kreski zmeczenie sennosc pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr lut 07, 2007 10:08 pm 

Rejestracja: wt lut 06, 2007 2:00 pm
Posty: 2
Lokalizacja: Biała Podlaska
Witajcie,
To jest moja druga ciaża.Mam juz córeczkę,która ma 8m-cy noi tą fasolinkę.
Moje objawy to:
-oczywiście brak @ już od 7 dni,mam nadzieje ze nie nadejdzie,bo zawsze miałam regularne 28dni
-ciągłe bóle podbrzusza
-śluz
-powiększone piersi

_________________
Kasia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lut 08, 2007 8:10 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 09, 2007 8:41 pm
Posty: 38
4 tydzień

- bolące sutki
- mdłości ( szczególnie na zapach smażonego mięsa )
- biały śluz
- skurcze coś jak ból miesiączkowy
- wahania nastroju heh co 15 min i dość łatwo sie irytuje co przy moim spokojnym charakterze kiedyś było nie do pomyślenia
- hehe i przez ostatni tydzień mam ochote tylko na mleko i marchewki co mnie troche dziwni .
- ahh i ta senność w ciągu dnia wiecznie bym spała.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 09, 2007 9:56 am 

Rejestracja: pt lut 09, 2007 9:43 am
Posty: 416
Lokalizacja: Szczecin moje miasto:)
Witam wszystkie przyszle mamy!! :)
Ja i moj chlopak staralismy sie o dzidzie dobre pol roku..i im bardziej chcialam tym mniej nam to wychodzilo..przypuszczam czynnik psychiczny tez ma duze znaczenie...kiedy natomiast mialam za duzo innych spraw na glowie nagle przypomnialam sobie o braku miesiaczki.hehe a do tego
-piersi bola mnie okropnie szczegolnie sutki nie moge sie wrecz dotknac
-dziwne kucie w podbrzuszu
-uczucie spuchniecia narzadow w srodku..jak przed okresem
-brak apetytu dziwne?!
-uczucie zmeczenia sennosci
-ciagle oddawanie moczu
Ehhh ..postanowilam zrobic test...i po 6 miesiacach prob wyszedl pozytywny!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sama dalej nie moge w to uwierzyc
ciesze sie ze zagladnelam na ta strone bo wreszcie troszke sie uspokoilam...dziekuje wszystkim teraz czekam na wizyte u ginekologa


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 09, 2007 11:20 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 16, 2007 7:20 pm
Posty: 738
Lokalizacja: się biorą dzieci;)
Ja już dzien po zapłodnieniu wiedziałam,ze cos jest nie tak:P

tydzien przed spodziewana @ : mdłości,podzyższona temp, bolace piersi,zmiennośc nastrojów,zaciemniene wejścia pochwy,chęć na kaszankę kakao i pączki :oops: :oops: i powoli zaczeła mi się pojawiać kreska w poprzek brzucha a raczej bisko łona;)

teraz w 4 tyg. : mdlości ,bole podbrzusza,wzmozony apetyt,rozpulchnienie macicy,senność zmeczenie i takie dziwne uczucie rozciagania brzucha,humorki,kreska sie powiekszyla i jest bardziej widoczna.

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob lut 10, 2007 2:20 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 06, 2006 3:54 am
Posty: 166
Lokalizacja: England
no wiec moje objawy ( z tego co wyliczylam to 3 tydzien bo dziisaj testowalam :D ale lekarz powie dokladniej)
- na 6 dzien po owulacji mialam jednodniowe slabe krwawienie (to chyba bylo plamienie implantacyjne, nie odczuwalam przy tym zadnego bolu i bylo go malutko)
- bol w krzyzu
- swedzenie sutkow, sciemnienie brodawek i pojawily mi sie jakies biale krostki wokol nich
- bol piersi po bokach, czasem przy dotyku lekkie klucie.
- zmniejszenie laknienia na slodycze - ale na poczatku wogole tego nie bralam pod uwage bo myslalam ze sobie wmawiam.
- od kilku dni zwiekszona sennosc.
- no i bol taki jak odczuwam w trakcie @ , pojawil sie wtedy kiedy @ miala przyjsc i trwal moze 2-3 dni. takie ciagniecie nawet bardziej niz skurcze.no ale @ nie przyszla :D

no i pozytywny tescik :wink:

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob lut 10, 2007 7:40 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 08, 2006 5:24 pm
Posty: 1306
Test robiony dzis...2 kreski :D . (Jutro powtorze dla pewnosci)

Wlasciwie zadnych objawow.
- brak@
- lekki bol piersi jak na @
- bol podbrzusza, teraz troche inny niz jak na @
- "pelny" nos i oznaki krwi przy siakaniu (slyszalam ze to przez wysoki poziom progesteronu i estrogenu)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lut 13, 2007 1:02 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 14, 2006 9:06 pm
Posty: 1106
Lokalizacja: Londyn
zaczynam 7 tydzien, a objawy prawie zadne :D
jestem tylko troche bardziej zmeczona i wychodza mi krostki na twarzy. zadnych boli, mdlosci, wymiotow itd. Oby jak najdluzej :D :D :D

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: śr lut 14, 2007 2:48 pm 

Rejestracja: pt sty 05, 2007 11:48 pm
Posty: 1636
U mnie to było:

- bolesność pochwy i to niby takie "rozszerzenie" czy "zmiękczenie" :/
- biały, gęsty, kleisty śluz
- mrowienia, ciągnięcia podbrzusza, też skurcze
- trochę nabrzmialy brzuch
- ciągły apetyt
- nie mdłości, ale uczucie pełnego żołądka nawet po chlebie z dżemem
- temperatura 36.8-37 (w pochwie)
- szyjka wysoko, miękka
- wzmożone siusianie
- kłucie jajnika i pęcherza
- ból podbrzusza jak przed @, ale inny, czasem dokucza np. w tramwaju jak zatrzęsie :/ [najpierw kilka dni, potem przerwa, dni, teraz cisza]
- zasinienie? [tu niepewne]


ale ustąpiło na rzecz bólu jak na @ i bólu piersi :)

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1627 ]  Moderator: Moderatorzy Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 82  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies