Dzisiaj jest wt gru 23, 2014 3:13 am


Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn lut 04, 2008 2:23 pm 

Rejestracja: czw gru 28, 2006 12:37 pm
Posty: 4351
Lokalizacja: łódzkie
witamy agatons................. :D :D :D
gratuluję ...........no to najpiekniejszy okres w Twoim zyciu przed Tobą :D :D :D

a może zdradzisz nam cos wiecej o sobie............. :?: :?: :?:

_________________
Obrazek
<a href="http://www.suwaczki.com/"><img src="http://www.suwaczki.com/tickers/abnzi2mst0j3zqjt.png" alt="Suwaczek z babyboom.pl" border="0"/></a>


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: pn lut 04, 2008 3:35 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 03, 2008 9:56 am
Posty: 44
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
hmmm, mam nadzieję, że najpiękniejszy, choć jestem pełna obaw, to pierwsza moja ciąża, właściwie nieplanowana, choc 2,5 roku po slubie. ale wyszło jak wyszło i teraz sie bardzo cieszę, mam 27 latek, więc nawet jakby były bliźniaki to bym sie ucieszyła, za jednym zamachem :) co poza tym...hmmm
na razie czuję się dobrze, gina mam w czwartek, myślicie że potwierdzi mi ciążę, w 4 -5 tygodniu? pozdrawiam
do następnego....
Aga i Agatka (no albo Grześ), ale marzę o dziewczynce...

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 9:26 am 

Rejestracja: czw gru 28, 2006 12:37 pm
Posty: 4351
Lokalizacja: łódzkie
a do jakiego lekarza chodzisz............?

_________________
Obrazek
<a href="http://www.suwaczki.com/"><img src="http://www.suwaczki.com/tickers/abnzi2mst0j3zqjt.png" alt="Suwaczek z babyboom.pl" border="0"/></a>


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 12:14 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 03, 2008 9:56 am
Posty: 44
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
chodzę do MAtrasowej na WIerzejach, ma prywatny gabinet. właściwie w czwartek idę pierwszy raz, zobaczymy...

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 4:45 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 11, 2007 8:40 pm
Posty: 545
Lokalizacja: Piotrkow Tryb.
Hej trzymam kciuki za pierwsza wizyte we dwoje :wink:

_________________
Obrazek
[url=http://glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php[/img]http://glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php[/img[/url]

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 6:11 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 03, 2008 9:56 am
Posty: 44
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
dziękujemy, kurcze boję się , mam dreszcze na samą myśl... ale jakos przetrwamy...

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr lut 06, 2008 4:04 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 11, 2007 8:40 pm
Posty: 545
Lokalizacja: Piotrkow Tryb.
Nie martw się będzie wszystko Okey!!!!! :D

_________________
Obrazek
[url=http://glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php[/img]http://glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php[/img[/url]

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr lut 06, 2008 4:28 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 03, 2008 9:56 am
Posty: 44
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
mam pytanko, moze sie orientujecie, pracuje w 3 miejscach, czy możliwe jest żebym poszła na zwolnienie tylko z jednego miejsca pracy, najbardziej męczącego, a gdzie indziej pracowała? czy można tak?

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lut 07, 2008 11:10 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 03, 2008 9:56 am
Posty: 44
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
hej dziewczynki, no i wszystko oki, nie było tak źle, 4 tydzień mija... ale Wy macie fajnie, już po wszystkim.

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 08, 2008 9:47 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 06, 2006 7:06 pm
Posty: 6060
Lokalizacja: Ząbki
Agatons-witaj!Gratuluje,dbaj o dzidziusia :D

Moje dziecko raczkuje sobie po calym domu,wstaje gdzie tylko chce i swiadomie mowi:Mama :D :D :D
Ma teraz taki czas,ze tylko chce byc ze mna,jak wyjde choc na moment to placze,.ale biegnie za mna i krzyczy:Mama,mama!!!

_________________
Kacper-03.05.2007
Patryk-23.09.2009


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 08, 2008 11:53 am 

Rejestracja: czw gru 28, 2006 12:37 pm
Posty: 4351
Lokalizacja: łódzkie
agatons pisze:
hej dziewczynki, no i wszystko oki, nie było tak źle, 4 tydzień mija... ale Wy macie fajnie, już po wszystkim.


no to super, oby tak dalej :D
zobaczysz .............okres ciazy bardzo szybko zleci.........a potem bedziesz teskniła za tym.............. wiec sie ciesz na całego :D :D :D

a co do pracy to niestety nie pomoge :?

_________________
Obrazek
<a href="http://www.suwaczki.com/"><img src="http://www.suwaczki.com/tickers/abnzi2mst0j3zqjt.png" alt="Suwaczek z babyboom.pl" border="0"/></a>


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob lut 09, 2008 3:37 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 11, 2007 8:40 pm
Posty: 545
Lokalizacja: Piotrkow Tryb.
Ciesze sie ze wszystko dobrze, niech malenstwo teraz zdrowo sobie u mamuni rosnie :lol:

_________________
Obrazek
[url=http://glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php[/img]http://glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php[/img[/url]

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz mar 09, 2008 10:35 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 06, 2006 7:06 pm
Posty: 6060
Lokalizacja: Ząbki
Hej Laseczki!Kiedy umawiamy sie na spacer po Parku Miejskim?

_________________
Kacper-03.05.2007
Patryk-23.09.2009


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn mar 10, 2008 3:28 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 11, 2007 8:40 pm
Posty: 545
Lokalizacja: Piotrkow Tryb.
Jakos moglybysmy sie umówic :lol:

_________________
Obrazek
[url=http://glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php[/img]http://glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php[/img[/url]

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 8:38 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 17, 2007 1:43 pm
Posty: 1118
Lokalizacja: woj. Łódzkie
Cześć Dziewczyny!!!!
Ja też jestem z Piotrkowa - dzisiaj 100 dni odkąd jestem w ciąży ( 15 tygodni) . Gratuluję Wam wspaniałych pociech!!!!
Mam pytanko!
Czy może wiecie gdzie w Piotrkowie można zrobić dobrej jakości usg - z nagraniem dvd - i za ile???
Chciałabym mężowi zrobić prezent - na 30 urodzinki! :P

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt kwie 04, 2008 8:22 pm 

Rejestracja: czw gru 28, 2006 12:37 pm
Posty: 4351
Lokalizacja: łódzkie
witaj.........Oluśka_26.............. :D
niestety nie wiem czy w Piotrkowie zrobisz takie USG........... :!: może ktoś inny będzie wiedział, choc mało tu nas i żadko się tu zagląda........
...........ale jak nas bedzie więcej to może się wreszcie rozkrecimy........ :D

p.s. gratuluję i zycze powodzenia :D

_________________
Obrazek
<a href="http://www.suwaczki.com/"><img src="http://www.suwaczki.com/tickers/abnzi2mst0j3zqjt.png" alt="Suwaczek z babyboom.pl" border="0"/></a>


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob kwie 05, 2008 7:30 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 17, 2007 1:43 pm
Posty: 1118
Lokalizacja: woj. Łódzkie
Kamilcia!
Dzięki i jeszcze raz serdecznie pozdrawiam.
O jednym gabinecie w Piotrkowie wiem - jest na Słowackiego w Misterze, ale myślałam, że jest ich więcej.... :(

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob kwie 05, 2008 11:08 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 21, 2008 10:09 pm
Posty: 57
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Witam wszystkie mamusie i te oczekujące!!!!
Mieszkam w Piotrkowie Tryb. i 28 lutego 2008 zostałam mamą małej Majeczki. U nas jak na razie wszystko w porzadku, mała zdrowa i dobrze się rozwija.Kamilcia jeśli chodzi o usg w Piotrkowie to na pewno nie polecałabym ci to w Mistaerze. W ostatnim miesiacu ciąży dostałam cholestazy i musiałamstale kontrolować stan łożyska itp. Jak poszłam do pana doktora w Misterze to o mało nie załamałam się psychicznie. Facet określił w 38 tyg.,ze płód wygląda na 34 a główka jest bardzo mała i masa ciała niska, a on nie wie dlaczego. Gdybym wcześniej nie jeździła do Łodzi na usg(profesjonalne) to miałabym świadomość,ze z moim dzieckiem jest coś nie tak, a tak olałam gościa(tylko szkoda kasy). Polecam ci usg w Łodzi dr Dudarewicz, wspaniałe podejście i profesjonaly sprzęt(przepływowość, echo serca, krew w kolorze, płucka też,4D).Tel. do niego 603 166 978. W Piotrkowie słyszałam,że Haze robi usg, ale nic najego temat nie wiem, bo nie korzystałam.
Pozdrawiam serdecznie!

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob kwie 05, 2008 11:13 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 17, 2007 1:43 pm
Posty: 1118
Lokalizacja: woj. Łódzkie
Witaj Sanderka!!!
Gratuluję Majeczki!!!!
To ja szukam w Piotrkowie usg - ale chodzi mi tylko o jedną wizytę i nagranie filmu dvd - a słyszałam, że w Piotrkowie w Misterze robi dr. Stempel.

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: sob kwie 05, 2008 6:07 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 06, 2006 7:06 pm
Posty: 6060
Lokalizacja: Ząbki
Witam Przyszle i Obecne Mamusie :D

Co do USG tez wlasnie slyszalam,ze w Misterze na Slowackiego,ale nic wiecej nie wiem...

Pozdrowki.

_________________
Kacper-03.05.2007
Patryk-23.09.2009


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 143 ]  Moderatorzy: Moderatorzy, Junior Moderatorzy Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies