Dzisiaj jest sob wrz 23, 2017 10:03 pm


Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Ciąża

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lip 28, 2017 6:57 pm 

Rejestracja: pt lip 28, 2017 6:53 pm
Posty: 1
Hej dziewczyny szukam juz wszedzie pomocy gdzie sie da miala ktoras depresje ciazowa ?? otoz opowiem wam moja historie jestem w polowie 6 miesiaca ciazy do 6 miesiaca bylo idealnie ciaza planowana wymarzona wyczekana ! kocham dzieci ! pracowalam z dziecmi skakalam z radosci do 6 miesiaca bo spelnienie marzen coreczka ! kazdy kopniak napawal mnie radoscia kazdy ciuszek szalalam z radosci ! az tu nagle dziewczyny doslownie z dnia na dzien jakby doslownie piorun we mnie strzelil bo inaczej tego nazwac nie mozna kopniaki przestaly mnie cieszyc jakies mysli czy ja pokocham to dziecko ktore juz kochalam przeciez jak szalona dodam ze wszysttko zbieglo sie z pojsciem na l4 ciuszki zaczely mnie przerazac szok ! wystraszylam sie ! myyslalam ze gorzej byc nie moze a jednak znowu z dnia na dzien mysl samobojcza znikad! bo przeciez tego nie chce ! majac dziecko w brzuchu szok ! przerazona do tej pory boje sie siedziec sama w domu az maz wroci z pracy chodze do rodzicow dziewczyny mam wszystko kochajacego meza rodzine coreczke w drodze a tu takie coa mnie spotkalo jesttem zalamana i w szoku bo boje sie tych mysli nie umiem sie skupic na normalnych czynnosviach jedni mowia nerwica lekowa drudzy depresja ciazowa niby moze sie to laczyc wiadomo hormony ciaza to obciazenie dla organizmu ja w dodatku mam anemie ciazowa nie wiem czy to tez ma wplyw na taki stan ale przerazona poszlam na wizyte do psycholog powoedziala ze mam sie uspokoic nie jestem nienormalna mam siw nauczyc nie bac tych mysli ttylko ignorowac ale latwe to poki co nie jest choc wiem ze jak ja sie nie ogarne to nikt mi nie pomoze ale jak po takim czyms przejsc do tego zeby bylo normalnie ... niestety musialam zrezygnowac z tej psycholog choc super babka bo nie stac mnie placic za wizyte a kazala mi przychodzic do konva ciazy ale znalazlam na nfz tyle ze bede miala dlugie terminy.. do tego bede miala sptkania z polozna wiec wsparcie mam konkretne ! polozna tez bedzie przy porodzie wykupiona a mimo to narazie ciezko sobie radze szulam osob ktore mialy podobne problemy w ciazy badz maja choc pewnie takich jest niewiele... dala bym wszystko zeby bylo jak dwa tygodnie temu.. licze ze jak zobacze corke to wszysttko minie ale to jeszcze trzy miesiace pomocy


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Post: pt wrz 22, 2017 9:42 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 19, 2011 3:36 pm
Posty: 8646
ona.... hmm nie nam tutaj oceniac Twoj stan psychiczny..
zastanawia mnie skad taki przeskok?
ktos cos Ci powiedział?
jakie masz relacje z teściami i innymi członkami rodziny?
moze uslyszałas cos przykrego a to pociągneło za soba reszte mysli...

moze zacznij myslec w inna strone.
wiesz ile par stara sie o dziecko i nie udaje sie ?
kazdego mca czekaja na 2 kreski a tu nic. ciagle cisza.
nie jest im dane miec mdlosci, zachcianki, czuc kopniaki, ruszajace sie w brzuchu dziecko..

a Ty masz te szanse, powinnas docenic ,cieszyc sie na nowo.
moze warto isc na usg 3d i miec pamiątke malutkiej buźki Twojej córeczki.
postawisz je sobie w ramce i kazdego dnia bedzie spoglądac :)
miesiace upłyna Ci bardzo szybko.
aczkolwiek koncowka ciazy niby sie dłuzy..

macie juz wybrane imie??
moze to jesień wpływa negatywnie na TWoja psychikę.
w ciazy wszystko wkurza, dołuje, denerwuje.
ale ten stan wkoncu minie. kiedys zatęsknisz, zobaczysz.
Twoja córka bedzie szła do pkola a Ty pomyslisz.."niedawno jeszcze kopała mnie w brzuchu" :)))

jak Ci bedzie lżej to mozesz tutaj sie wyżalic, mozna tez w prywatnych wiadomosciach, nie tak ogolnie na forum.
sadze ze Admini przeniosa ten wątek w odp miejsce ;)

--

Zycze Ci duzo sił i pozytywnego myślenia!

--

córeczki są fajne :P
sama mam dwie ;))

_________________
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Ciąża

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies