Dzisiaj jest ndz maja 27, 2018 7:03 am


Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Ciąża

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 8:38 pm 

Rejestracja: czw lip 05, 2007 7:34 pm
Posty: 141
Lokalizacja: Śląsk
Ja też praktycznie od poczatku bylam na L4 i jakos nie miałam skrupułów.
Też miałam prace po 12h + dojazd prawie 45 min w jedna stronę :roll:
Lekarz jak tylko usłyszał jaką mam prace od razu wystawił zwolnienie.

Stwierdziłam, że dziecko jest najważniejsze, i to jedyny czas kiedy moge sobie pozwolic na lenistwo.

Poza tym mój pracodawca i tak cały czas nas "okradał" na urlopach więc chociaż w taki sposób chciałam sobie to odbić :twisted:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 9:00 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 07, 2007 6:42 pm
Posty: 64
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Ja jestem na L4 od samiutkiego początku ciąży a dokładnie od 3 tygodnia pierwszy tydzień męczyłam się z zapaleniem dróg moczowych a później poszłam i poprostu poprosiłam o zwolnienie, które dostałam bez problemów. Mój lekarz prowadzący zna moja sytuację ok kilku długich lat i moja ciąża od pierwszych dni ma miano ciąży wysokiego ryzyka ze względu na poprzednie poronienie i przedwczesny poród nie był w stanie przewidzieć czy podczas tej ciąży to się nie powtórzy i na całe szczęście pozostałam na L4 do dziś dnia gdybym pracowała zapewne bym straciła moje serduszko bo w 15t.c. trafiłam do szpitala z silnym krwawieniem i zaczeły się komplikacje teraz siedzę i czekam a raczej lerzę i czekam co przyniesie mi kolejna godzina czy czasem za parę minut nie będę w drodze na porodówkę lecz teraz juz mi lżej bo to 30 tydzień i 5 dzień mojej ciaży Oskarek jest zdrowy i bardzo silny i wie że go bardzo kocham.

Dodam że nie miałam żadnych ciążowych dolegliwości prócz oczywiście częstego biegania do toalety i zgagi pracę miałam siedzącą i nudną lecz na 3 zmiany.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2008 12:28 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 19, 2007 7:09 pm
Posty: 271
Lokalizacja: Szczecin
Mnie troche temat nie dotyczy, bo studiuje i nigdy nie mialam umowy o prace (tylko umowa-zlecenie), ale moj lekarz nigdy nie pamieta i przy okazji kazdej wizyty, biorac do reki bloczek, zadaje pytanie: "czy potrzebne ci zwolnienie ?". Dodam, ze moja ciaza przebiega prawidlowo. Jezeli nie ma mozliwosci zapewnienia ci innych warunkow w pracy to moim zdaniem powinnas od razu isc do innego lekarza po zwolnienie, bo nie wyobrazam sobie stac kilka godzin w tym stanie :| A dolegliwosci zwiazane z ciezarem (typu bolacy kregoslup) tak naprawde dopiero sie u ciebie zaczynaja. Tez uwazam, ze zdarzaja sie kobiety ktore przesadzaja ze zwolnieniami, ale tobie jak najbardziej sie ono nalezy.

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2008 9:59 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 17, 2008 8:06 pm
Posty: 106
ja na zwolnieniu lekarskim jestem od 5 tyg. ciąży. :P już w 3 tyg. źle się czułam, ciągłe zawroty głowy, zmęczenie, senność - to było moje utrapienie. Ja pracuję w markecie budowlanym na kasie i moja kierowniczka sama mówiła że najlepiej by było iść od razu na zwolnienie bo u nas parę dziewczyn poroniło. Niektórzy myślą że co tam praca na kasie to nic takiego, że się siedzi :!: no niestety u nas się głównie stoi i trzeba podejść do wanny czasem przewrócić ją na drugi bok, albo worki z cementem też trzeba przekładać bo klienci ( niektórzy ) chyba się boją że sobie paznokcie połamią :wink:. Mój lekarz też nie miał żadnych oporów co do zwolnienia, zapytał gdzie pracuję zrobił wywiad ( mam za sobą dwa poronienia ) i od razu na zwolnienie.
Dziewczyny bardzo dobrze Ci radzą idź do innego lekarza :D

_________________
Obrazek
Obrazek
01,04,2003 Aniołek ( 10 tc)
24,02,2005 Aniołek ( 11 tc)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2008 1:30 pm 

Rejestracja: ndz mar 23, 2008 10:43 am
Posty: 12
a czy do wypłaty l4 licza sie wszelkie premie? jesli podstawy miałam np.1450 brutto do tego od listopada dochodziły premie uznaniowa i od utargu? dodam ze pracuje od wrzesnia i do 21 kwietnia dałam l4 na dwa tygodnie do 6 maja potem juz sobie poradze inny lekarz sie mną zajmie, jestem obecnie juz w 22 tygodniu ciązy więc 182 dni nie przekraczam do porodu-3 wrzesnia..

beznadziejnie by było gdybym wzieła np nie pełne 1000 złoty od maja czy czerwca..

mam nadzieje ze sie sumuje premia:(


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2008 1:34 pm 

Rejestracja: ndz mar 23, 2008 10:43 am
Posty: 12
zmieniam , ide prywatnie , byłam wczoraj z męzem w gabinecie u mnie na osiedlu i pani połozna powiedziała ze bez problemu lekarz mi wystawi L4 dodatkowo mnie zbada zrobi usg .Wizyta 70 pln .Ale wole juz to nic stac i sie prosic lekarza i wychodzic na idiotke bo mu nie posmaruje łapki


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2008 1:55 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 12, 2008 11:21 am
Posty: 929
Lokalizacja: ;))))
papryczka, muszę Cię zmartwić... zwolnienie jest płatne 100 % podstawowej pensji. Pracodawcy wiedzą co robią, oferując premie.

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2008 2:26 pm 

Rejestracja: ndz mar 23, 2008 10:43 am
Posty: 12
AniaBK pisze:
papryczka, muszę Cię zmartwić... zwolnienie jest płatne 100 % podstawowej pensji. Pracodawcy wiedzą co robią, oferując premie.



czyli dostane gole 1000??:) dobre chociaz tyle.. tylko ze zus zabierał podatek z premi:/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2008 6:55 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 18, 2007 7:12 pm
Posty: 3654
jezeli jest wszystko udokumentowane ,kazda twoja zlotowka na papierze to dostaniesz 100% z ostatniego roku,jesli sie nie myle,kolezanka poszla tez na zwolnienie i jeszcze lepiej na tym wyszla bo dostawala wiecej niz ostatnio zarabiala

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2008 7:28 pm 

Rejestracja: śr lip 25, 2007 7:13 pm
Posty: 315
Ja dostaję dokładnie tyle ile zarabiałam - podstawa + premia. Biorą srednia z ostatnich 12 miesiecy. Wychodzi wtedy ile nalezy sie za dniowkę i roznice w wyplatach sa tylko +/- 1 dzien bo raz jest 30 a raz 31 dni. Wiec bierzesz 100% tego co bralas i od czego mialas pobierany podatek i zus.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: czw kwie 24, 2008 8:28 am 

Rejestracja: ndz mar 23, 2008 10:43 am
Posty: 12
anna9 a jak sie to oblicza , np od np wrzesnia do kwietnia? mam obliczyć ile miałam miesięcznie brutto czy netto na rękę.


rok 2007 pracowałam od stycznia do lipca potem byłam na L4 chyba( od końca kwietnia do początku lipca) i rozwiązałam umowe z dniem 7 lipca chyba a potem zaczełam nową pracę od września az do dzis i mam umowe do końca listopda z dniem 21 kwietnia poszłam na L4 ciążowe na razie mam do 6 maja

premie zaczełam miec po 3 miesiącach pracy czyli od grudnia i do kwietnia były to b. rózne kwoty czasem wychodziłam w miesiącu b.dobrze bo 1570 na rękę z podstawą i premią pracując w sklepie sportowym.;).. ale premie od utargu i zunaniowa były rózne ale przecietnie to od 1260-1570 netto[/b]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Ciąża

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies