Dzisiaj jest sob wrz 21, 2019 2:02 pm


Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Ciąża

Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4870 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 244  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt paź 07, 2008 1:24 pm 

Rejestracja: pn lip 21, 2008 8:52 pm
Posty: 6538
Lokalizacja: Wlkp
Oj kochana ja ciebie doskonale rozumiem - 4 tyg to dla mnie jak 4 lata... Teraz na szczęście wizytę mam 30.10 więc ciut wcześniej...
A z tym twardnieniem to już sama nie wiem... :ysz: mój lekarz bardzo się tym przejął, ale my jednak mamy trochę inną wadę, może to dlatego???
Ja dzisiaj czuję się fatalnie, wczoraj euforia a dzisiaj dolinka... mam mega bóle, macica znowu twarda jak kamień, wzięłam już połowę leków dziennych, z drugą warto by poczekać do popołudnia... Więc leżę plackiem, nie ruszam się i się modlę (chyba nigdy w życiu tyle się nie modliłam....)
Nie wzięłam jedynie magnezu bo mam w domu jakiś ale nie wiem czy mogę go brać, a Asparganu mążu jeszcze nie kupił.... Boli jak cholera, wzięłam 3 nospy (w tym jedną forte) i relanium a macica nie puszcza....
Muszę wytrwać jeszcze 3 tyg i wtedy już chyba mogłabym brać fenoterol - teraz ponoć jest jeszcze za wcześnie. Kiedyś jak o nim czytałam, to pomyślałam sobie, że to jest lek killer ze względu na objawy uboczne, ale teraz o niczym innym nie marze - jest skuteczny, tylko to się liczy...
Atlanta a ty leżysz kochana? Czy chodzisz?

_________________
Obrazek
Obrazek
(*)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: wt paź 07, 2008 4:38 pm 

Rejestracja: czw lip 31, 2008 4:48 am
Posty: 318
Lokalizacja: Pabianice
...wróciłam właśnie od gina i jestem w niebowzięta...nareszcie będę spać spokojnie wszelkie wymiary, przeziorności są idealne a wielkością jest większy niż norma ma 8,63 cm
widziałam nawet jak przechodzi krew przez żyły...czujecie ???...ale czad ..jeszcze jestem w szoku a fikał koziołki aż miło nawet sie odbijał jak na trampolinie...hehehe

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt paź 07, 2008 5:02 pm 

Rejestracja: pn lip 21, 2008 8:52 pm
Posty: 6538
Lokalizacja: Wlkp
:) Super!!!! Najważniejsze, że niunia zdrowa!!!! rewelacja, byle więcej takich wiadomości:) Przeżycia są, nie?:)

_________________
Obrazek
Obrazek
(*)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt paź 07, 2008 5:19 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 31, 2008 7:41 pm
Posty: 499
Lokalizacja: łódzkie
Zana bardzo fajnie że dzidziuś ma się świetnie. My się martwimy a one tam fikają koziołki jakby nigdy nic :aa: Mój dzidziolek też jest ponad normę :D Rosną nam pociechy :smo:
Lisa chyba inaczej jednak nam ta macica twardnieje. Bo mi napina się i za jakieś 5-10 sekund puszcza. I nie mam przy tym bóli. Leż dziewczyno, leż. Ja też leżę. Cały dzień w piżamie :cry: Wczoraj miałam drugi zastrzyk z kaprogestu i ból pachwin minął i nie czuję takiego ciągnięcia w dół. Nie boli mnie też kręgosłup :) Chyba coś tam pomaga. Lekarz powiedział że jest on na plamienia i na skurcze. A ten fenoterol to na co :?: Gdzieś czytałam że serducho szaleje po nim.
Widzę Lisa że nad imieniem dla córci się zastanawiasz :D U mnie będzie Jaś :smo:

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt paź 07, 2008 11:29 pm 

Rejestracja: pn lip 21, 2008 8:52 pm
Posty: 6538
Lokalizacja: Wlkp
Ja też miałam opcję na Jana - po dziadku:)

Dzisiaj miałam koszmarny dzień, aż mój gin się przejął jak mu opowiedziałam... podsumowałam ilość wziętych dzisiaj tabletek - 24 sztuki...
Cały dzień miałam kamień zamiast macicy, zaczynam się bać...fenoterol jest przeciwskurczowy, ma niefajne skutki uboczne ale działa, niestety jest jeszcze za wcześnie, żeby go podać...
Na razie biorę:
lutenę 2x2
no spe 2x1
relanium2x1
aspargin 3x2
furagin 3x2
urinal3x1
i elevit 1x1
To chyba wszystko ;) Najgorsze jest, że dzisiaj 3 relanium nie pomogły, a bywało, ze po jednym macica wiotczała na cały dzień... I nic na razie nie da sie ze mną zrobić...
boję się...

_________________
Obrazek
Obrazek
(*)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr paź 08, 2008 6:46 am 

Rejestracja: czw lip 31, 2008 4:48 am
Posty: 318
Lokalizacja: Pabianice
llisa nie wiem co Ci poradzic ,wiem jak bardzo przezywasz ,no ale do cholery musi byc na ta Twoja macice jakis sposob...musi !! :sss:
u Nas na dzien dzisiejszy bedzie Oliwier / Oliwia...ale to wszystko patykiem pisane bo moj Szymek cala ciaze mial byc Adrian,dopiero jak zobaczylam Go pierwszy raz zmienilam zdanie ( w sekundzie ) :-)

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr paź 08, 2008 8:38 am 

Rejestracja: czw lip 31, 2008 4:48 am
Posty: 318
Lokalizacja: Pabianice
dziewczyny dajcie mi linka do galerii z tego wątku jeśli taka jest :-)

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr paź 08, 2008 11:52 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 17, 2008 10:14 pm
Posty: 379
Lokalizacja: Kielce
widze ze sporo sie jednak na tym wątku dzieje :) nie tylko ja jestem obecnie w ciazy i mam 2 macice :) llisa ile masz wiosenek ? :) bo jestem ciekawa :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr paź 08, 2008 12:15 pm 

Rejestracja: pn lip 21, 2008 8:52 pm
Posty: 6538
Lokalizacja: Wlkp
Cześć PatikaCk !!! Napisz coś o sobie więcej:) Która ciąża, ile wiosen itp :)
Ja mam w sumie jedną macicę ale z dwoma rogami:)
27 lat pierwsza ciąża :)

Dzisiaj macica odpuściła jak na razie i byle tak dalej...

zana my nie mamy swojej galerii, ja się udzielam jeszcze na marcówkach i tam czasami co nieco wklejam:)

_________________
Obrazek
Obrazek
(*)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr paź 08, 2008 2:09 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 17, 2008 10:14 pm
Posty: 379
Lokalizacja: Kielce
mam 19 lat :) to moja pierwsza ciąza. dowiedzialam sie o 2 macicach jak poszłam do szpitala na obserwacje (brzuch mnie bolał) i przy okazji sprawdzic czy ten dziec sie tam zagnieżdził :) lekarz ktory mnie prowadzi stwierdził ze moj facet dokonał niemożliwego wręcz cudu :) a wczesniej chodzilam regularnie do ginka w mojej przychodni ... i nic mi nie mowiła ze mam 2 macice.... :/ gupia s**a .. i jak tu ufac takiemu lekarzowi .. :/
na szczescie jestem w 22 t.c. i jest dobrzeeeeeee do tej pory :) nie biore zadnych tabletek podtrzymujacych bo jest ok. biore tylko witaminki. mam utrzymac ciaze do 32 tygodni i bedzie super jak lekarz stwierdził. za tydzien mam kontrole tj. 15 pażdziernika mam nadzieje ze dowiem sie płci ..... w koncu ;)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr paź 08, 2008 4:59 pm 

Rejestracja: pn lip 21, 2008 8:52 pm
Posty: 6538
Lokalizacja: Wlkp
PatikaCk to twoja historia podobna do większości z nas... zazdroszczę przebiegu ciąży i trzymam kciuki:)

_________________
Obrazek
Obrazek
(*)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr paź 08, 2008 6:29 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 31, 2008 7:41 pm
Posty: 499
Lokalizacja: łódzkie
PatikaCk witaj na wątku podwójnych :D
Fajnie że jest nas coraz więcej. Jak ja się dowiedziałam o swojej wadzie to nie mogłam nic znaleźć w internecie. Teraz pewnie innym dziewczyną łatwiej, bo my się rozpisujemy :wink:
No to na razie mamy jednego chłopaka-u mnie i jedną dziewczynkę-u Lisy. PatikaCk czekamy na wieści co do płci. Zana pewnie jeszcze trochę poczeka zanim się dowie :wink:
Wszystkie czekamy na 32tc ale jazda :roll:
Lisa ja leżę i myślę o tobie czy ta macica twoja w końcu się uspokoiła :-{:
Ja jutro do lekarza. Próbowałam się ogolić i niestety już nie widzę miejsc bikini. Trochę mąż mi pomógł ale mu nie wyszło. Niby facet a ogolić nie potrafi :heh:
Zana ty już masz za sobą jedną ciążę, może jakoś nam doradzisz jak z tym goleniem mamy sobie radzić :spi:

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr paź 08, 2008 9:00 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 08, 2008 7:45 am
Posty: 3392
Lokalizacja: Bytom
Cześć Dziewczęta :)
Dołączam do wątku dzięki zaproszeniu llisy - Pozdrawiam przy okazji serdecznie :sss:
Należę również do posiadaczek dwurożnej macicy. O wadzie dowiedziałam się, gdy poszłam potwierdzić ciążę w 5 tygodniu. Ciążą nie została potwierdzona, za to zlatałam poinformowana o wadzie. Obecnie jestem w 18 tc. Jest to moja pierwsza ciąża i z zajściem nie było żadnego problemu ;) ( a podobno przy dwunożności jest!). Do tej pory byłam dwa tygodnie na L4, gdyż macica twardniała. Dostałam Duphaston i zalecenie leżeć - pomogło :) i wróciłam do pracy.
Obecnie czuję się dobrze. Kolejną wizytę mam jutro i mam nadzieję ze wszystko okaże się ok :)

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr paź 08, 2008 10:12 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 08, 2008 7:45 am
Posty: 3392
Lokalizacja: Bytom
Przeczytałam cały wątek i już więcej o Was wiem :)
Lisa wiesz, że jesteśmy również w tym samym wieku :) Informacja dla mniej wtajemniczonych: mamy z Lisą dwurożne macice, ten sam tydzień ciąży, terminy porodu - dzień po dniu (ja 17.03.09 a Lisa 18.03 ) i jesteśmy w tym samym wieku :sss: Acha znamy się z bociana
Zana dla Ciebie również pozdrowienia :)

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr paź 08, 2008 11:21 pm 

Rejestracja: pn lip 21, 2008 8:52 pm
Posty: 6538
Lokalizacja: Wlkp
gaciawitaj!!!! :puk: To ja Ci powiem więcej nas łączy - my też nie mieliśmy żadnych problemów z zapłodnieniem, a podobno to przy dwurożnej jest niezła akrobacja:)

U mnie dzisiaj trochę spokojniej, ale jeszcze nie idealnie. macica albo reaguje na leki albo robi co chce - trudno wyczuć :) Ważne, że jest lepiej. O dziwo wcale pozycja płasko na wznak nie jest wskazana, lepiej na boku i to naprawdę działa:)
Biorę końskie dawki magnezu i czekam, zaczynam znowu nabierać optymizmu:)
Widziałam takie słodki pajacyk na allegro - cieplutki polarkowy, biały z różowym króliczkiem... ale jeszcze się wstrzymam... A wiecie co - trzeba pomyśleć - a Atlanta to już na bank bo ma termin na styczeń o ile pamiętam, w czym malca do domu ze szpitala przywieźć :) mi z racji leżenia pozostaje tylko allegro ale ile tam kombinezonów!!!!
Zastanawiam się czy nie kupić używanego - nowe są po ok 100 zł a taki rozmiar 52-56 no to ile mógł być używany? miesiąc? A taki noworodek to raczej na sankach w nim nie jeździł:) Takie rzeczy blisko ciałka, pajacyki itp to wiadomo - albo nowe albo w spadku po rodzince i znajomych, ale taki kombinezon czy kurteczka używana to chyba nie grzech co? :wink:

_________________
Obrazek
Obrazek
(*)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw paź 09, 2008 7:01 am 

Rejestracja: czw lip 31, 2008 4:48 am
Posty: 318
Lokalizacja: Pabianice
Witaj Gacia widze że jednak przeczytałaś moją wiadomość na gg ...świetnie że jest nas jeszcze więcej ....
jeśli chodzi o golenie to może opowiedz mu o perspektywie że jak On sie do tego nie przyłoży to obcy facet będzie Cie golił..hehehe może podziała ...??? :-)

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony czw paź 09, 2008 7:03 am przez zana, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw paź 09, 2008 7:02 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 17, 2008 10:14 pm
Posty: 379
Lokalizacja: Kielce
jak fajnie ze jestescie :) jakos taka spokojna jestem :) choc od pierwszego dnia jak sie dowiedziałam o ciazy mam dobry humor :) nie liczac wymiotów na początku ;D Llisa mam pytanko .. a mianowicie chodzi mi o płec. jestes w 17 t.c. jak dawno temu dowiedziałas sie o plci i w jaki sposób?

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw paź 09, 2008 7:04 am 

Rejestracja: czw lip 31, 2008 4:48 am
Posty: 318
Lokalizacja: Pabianice
aha...z tego wszystkiego zapomniałam powitać nową koleżanke ....witaj Patika

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw paź 09, 2008 7:25 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 17, 2008 10:14 pm
Posty: 379
Lokalizacja: Kielce
witaj zana witaj :):):) eehhh 15 kolejna wizyta.... może w koncu dowiem sie co tam tak wierci siew moim brzuchu :) aco do skurczów macicy to jestem zielona w tym temacie :| czasem zakłuje i tyle... ale dzisiaj nie bardzo coś sie czuje ... :/ ledwo wstałam i brzuch jak nigdy do tej pory napięty :/ po tym co pisałyscie mam ochote przejsc sie do ginka... całe lędzwie mnie bolą :/ i zaden bok nie pomaga :/

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: czw paź 09, 2008 7:27 am 

Rejestracja: czw lip 31, 2008 4:48 am
Posty: 318
Lokalizacja: Pabianice
Patika...napewno sie dowiesz....i zaraz leć do nas z wiadomościami :-)))

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4870 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 244  Następna

Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Ciąża

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies forra