Dzisiaj jest pt paź 19, 2018 9:16 am


Forum ciąża

» Forum ogólne » Ślub, wesele

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw maja 27, 2010 1:59 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 06, 2007 2:35 am
Posty: 9861
Lokalizacja: Toruń
mi nawet przez myśl nie przeszło, by rezygnować z kwiatów, dla mnie to jedyny dzień kiedy ich tyle dostałam, porozstawiałam je po wszystkich pokojach i byłam przez czas ich powolnego padania mega szczęśliwa :)
ale oczywiście rozumiem i szanuje pary, które wola coś innego od kwiatów a pomysł z totolotkiem super :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: pt cze 04, 2010 9:27 pm 

Rejestracja: ndz sty 24, 2010 5:45 pm
Posty: 83
my teraz sie wybieramy i mlodzi dostana świetne kryształowe kieliszki plus karafka i cos w koprcie,bo w zaproszeniu fajnie było napisane ze chca pieniazki...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr cze 09, 2010 8:35 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 07, 2007 1:30 pm
Posty: 5893
Lokalizacja: Lublin
ja mialam swoj slub w ta sob i dostalismy tylko kaske...
zamiast kwiatów prosilismy o artykuly szkolne ,cukierki i maskotki(pojda do domuy dziecka)

_________________
Obrazek
Jestem tu i żyję, żyję i oddycham.
Jesteś mym powietrzem a ja ogniem na wietrze,
Który pali się dla Ciebie coraz mocniej i mocniej.
Ja nigdy nie zgasnę jak oddech mi dasz


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn cze 21, 2010 9:47 pm 
.

Rejestracja: czw kwie 29, 2010 3:30 pm
Posty: 242
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Witam :)

Doradźcie prosze

14 sierpnia bierzemy ślub. W grudniu urodzi nam się dziecko. I nie wiemy jak powiedzieć gościom, że wolelibyśmy pieniądze bo w obecnej sytuacji najbardziej sie przydadza.

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn cze 21, 2010 10:02 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 12, 2009 1:43 pm
Posty: 3685
Może sami się domyślą :wink:
a ja bym na zaproszeniach zaznaczyła że mile widziane prezenty pieniężne :)

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn cze 21, 2010 10:19 pm 

Rejestracja: pt lis 02, 2007 1:18 pm
Posty: 5859
do zaproszen slubnych mozna dolaczyc karteczke z wierszykiem, w ktorym piszemy, ze wolimy prezenty pieniezne. jest to juz dosyc popularne. w internecie mozna znalesc mnostwo takich rymowanek.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn wrz 27, 2010 10:34 pm 

Rejestracja: pn gru 07, 2009 8:33 pm
Posty: 2681
My jak idziemy na wesele to pytamy po prostu :)

A sami na swoje dostaliśmy głównie kasę, prezenty tylko sokowirówka (do tej pory nie wiem od kogo), frytkownicę to się pytali i powiedziałam, żelazko, kilka kompletów pościeli razem z kopertką. Od koleżanek ze szkoły zestaw wysokogatunkowej pościeli, koszulkę ze stringami ;) i komplet filiżanek ze spodkami :)
Ale najlepsze prezenty to od rodziców raz że nam wesele zrobili, a dwa od mamy mojej mąż dostał złoty łańcuszek, a ja od teściowej obrazek z Matką Boską Karmiącą :) A wspólnie lodówkę tzn kasę na nią :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw paź 21, 2010 6:13 pm 

Rejestracja: pn paź 18, 2010 6:58 pm
Posty: 7
Lokalizacja: świnoujście
my przeważnie na każde wesele dajemy kasiorę :lol:

_________________
Obrazek


Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw paź 28, 2010 9:26 am 
.
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2008 10:17 pm
Posty: 3870
my też kasę dajemy...zawsze pytam co kto woli i zazwyczaj odpowiadają "nam to obojetne" ;)
więc wolę kasę dać niż kupić czwarte żelazko


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw paź 28, 2010 1:41 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 05, 2007 11:22 am
Posty: 1222
Lokalizacja: tam gdzie niebo się kończy ...
Niedawno byłam na weselu i młodzi zamiast kwiatów prosili o butlę wina ;))
popieram pomysł ;)) tym bardziej, że robili wesele na jakies 120 osob. Część i tak przyniosla kwiaty, co oczywiście jest i ładne i miłe, ale tych butelek też mieli sporo ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt paź 29, 2010 8:56 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 20, 2008 9:46 pm
Posty: 11390
Lokalizacja: Opole
Jak szlismy na wesele do przyjaciół to zmówiłam skrzyneczkę ze szklaneczkami ( są tez z np. kieliszkami) z pieknym grawerowanym motywem, z wierszem z przodu, imionami młodych i datą ich slubu :D

Potem mi przyjaciółka powiedziała, że cieszy się z takiego prezentu, bo to będzie pamiątka taka jak zdjęcia ze slubu :) że dostali kasę i rózne sprzęty, ale nic co by przypominało potem o tym dniu :D

Koszt takiej skrzyneczki to ok. 150-200 zł.

_________________
MACIUŚ 21.06.2008 :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr lut 02, 2011 3:34 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 29, 2010 3:06 pm
Posty: 8320
Lokalizacja: PL
My idziemy w kwietniu na wesele siostry meza i nie wiem co dac bo oni dali nam tylko 2 kieliszki :shock: i jeszcze problemy robili :?
U nas na weselu kazda para musialaby dac 600 zl do koperty by sie zwrocilo za wesele ;) A dawali duzo mniej, za to prezenty trafione- wypasny mikser z waga, zelzako, miekki koc w zeberke, belgijskie pralinki, 3 zestawy porcelany- jeden do codziennego uzytku, jeden odswietny, zdobiony i jeden kawowy :D bon do restauracji na kolacje- bomba jak dla mnie :) obraz, gipsowe aniolki, kosz z kwiatami i slodyczami :) pisalismy, ze zamiast kwiatow beda zbierane datki i dary na dom dziecka ale i tak wiekszosc kwiaty przyniosla, zapewne wliczyli je w koszt pprezentu a efekt byl taki ze zostaly w miejscu wesela :?

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr lut 02, 2011 4:07 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 23, 2008 2:13 pm
Posty: 4227
siaasia pisze:
oni dali nam tylko 2 kieliszki :shock: i jeszcze problemy robili :?


daj jeden, bo vat poszedł w górę i ciężkie czasy nastały :? :?

a tak swoją drogą, co to za kieliszki były?? coś wartościowego, pamiątkowego??


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr lut 02, 2011 4:31 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 29, 2010 3:06 pm
Posty: 8320
Lokalizacja: PL
kika- wiesz jaka by awanture zrobili ? :lol: zwykle kieliszki do szampana-z ozdobna nozka w ksztalcie serca- ladne ale nie ma jak uzyc, bo nie ma jak chwycic za ta nozke :?

Obrazek

cos takiego, tylko lampka okragla, nizsza a serducho wielgachne na cala nozke.
Cena allegro 19 zł za 2 sztuki... Ja rozumiem, jak ktoś nie ma kasy, słowa bym nie rzekla, ale ona na garnuszku u rodzicow, chlopak u swoich, oboje pracuja, co chwile sie chwala gdzie to nie byli, gdzie to nie jada, co to sobie nie kupili... Wiec wlasnemu bratu cos takiego, na slub??? A sobie zazyczyli zamiast kwiatow ksiazki z dedykacja- a taka ksiazka juz kosztuje wiecej niz 2 kieliszki... Nam nie dali ani kwiatow ani nawet zlotowki na dom malego dziecka... Brak slow :(

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr lut 02, 2011 6:50 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 20, 2008 9:46 pm
Posty: 11390
Lokalizacja: Opole
Siaasia daj im tez dwa kieliszki, tylko szarpnij sie na gest i zamow im takie z dedykacją w eleganckim pudelku :wink:

http://www.boro-laser.com.pl/index.php? ... mi-na-wino

jak coś wam zarzucą to powiesz, ze myślałaś ze lubią takie rzeczy :wink:

_________________
MACIUŚ 21.06.2008 :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr lut 02, 2011 7:10 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 29, 2010 3:06 pm
Posty: 8320
Lokalizacja: PL
pasia- tam 2 kosztuja 230 zł !!!! za nic im prezentu za tyle nie dam !!! Zwłaszcza, ze my mielismy wystawne wesele, to chociaz sie wybawili, a oni w Monopolu, byle jak byle by bylo, twierdza ze goscie sobie przejda na nogach, nie ma transportu, alkohol najtanszy itd ... Zwłaszcza, że tak jest zawsze- chrzestni synia (bo wypada) a jako chrzestni dali mu portret, przez nia sama narysowany w 5 min... Nie jestem materialistka , jakby sie postarala, serce w to wlozyla to bym sie cieszyla... Ale nam jest zwyczajnie przykro, ze tak nas traktuja :(

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr lut 02, 2011 7:16 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 23, 2008 2:13 pm
Posty: 4227
siaasia :( rozumiem, że może być Tobie przykro i rozumiem, że chcesz nijako odpłacić za taki prezent bezsensu, nie chciałabym być na waszym miejscu, bo z jednej strony obciach dać coś bezsensownego,a z drugiej skoro i tak was olewają po co Ty masz sobie głowę zawracać, może po prostu kwiaty w koszu i tyle, ja chyba bym tak zrobiła, przy innych nie wyszłabym źle, a ona zrozumiałaby co miałaby zrozumieć, zwłaszcza, że kwiaty padną i nawet na pamiątkę nie zostaną


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr lut 02, 2011 7:40 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 29, 2010 3:06 pm
Posty: 8320
Lokalizacja: PL
Kika- nawet nie to, ze chce odplacic, czy coś, po co zle emocje ...Ale chocbym nie wiem jak sie starala to i tak prezent od nas wrzuca w kat, sprzedadza komus, albo dadza... I i tak beda niezadowoleni i tak , beda krytykowac...Wiec mi zwyczajnie szkoda pieniązki wydawać, bo to tak jakbym je wprost do kosza wyrzucila :( Od nas zaproszenie wyrzucili od razu bo sie dopytywali potem o ktorej ślub, bo zaproszenia nie maja...a nam powiedzieli że jak beda dawac plyte z wesela to sprawdza czy ich zaproszenie mamy :shock: Jak damy kwiaty, to beda przez 5 lat po rodzinie rozpowiadac,ze jestesmy niedorozwinieci bo nie umiemy na zaproszeniu przeczytac , ze nie chcemy kwiatow ... I tak z nimi jest, wiec pewnie damy im ta ksiazke z dedykacja jak chca (na co im az tyle ksiazek?!) i jakis drobiazg...

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr lut 02, 2011 8:00 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 20, 2008 9:46 pm
Posty: 11390
Lokalizacja: Opole
Siaasia bez pudełka kieliszek kosztuje 18 zł/sztuka.
A z pudełkiem te do wina są po 115zł ;)

Albo kup im zapałki i zrób kartkę - "żeby ogień w wszym małżeństwie nigdy nie zgasł" :lol:

_________________
MACIUŚ 21.06.2008 :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: śr lut 02, 2011 8:06 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 29, 2010 3:06 pm
Posty: 8320
Lokalizacja: PL
pasia- to ja chyba cos pokrecilam, bo jakby zlozylam zamowienie bez potwierdzenia realizacji, tylko tak by sprawdzic to z grawerem pokazalo mi cene 230 zł ... Zreszta i tak pewnie by powiedzieli, ze zgapiamy od nich i sami nie mamy pomyslu ...
Dzieki dziewczyny serdeczne za zainteresowanie :) Tylko zeby sie nie denerwowac i nie zostac skrytykowanym to by im trzeba bylo dac ze 3 tysiaki w gotowce :evil: I stad moj bol- co wymyslic, niedrogiego :)

A z tymi zapałkami boskie :heh: :heh: :heh:

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Forum ciąża

» Forum ogólne » Ślub, wesele

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies