Dzisiaj jest śr wrz 19, 2018 4:48 pm


Forum ciąża

» Forum ogólne » Hobby

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt mar 22, 2011 11:29 pm 

Rejestracja: pt sty 14, 2011 11:49 am
Posty: 112
Lokalizacja: Uk
no fakt,edzio w filmie tez niczego sobie,ale z jego gra aktorska troszke kiepsko;)ale co tam,buzka nadrabia :lol: :lol:

fajnie by bylo takiego edzia miec i taka milosc przezyc :puk:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: śr mar 23, 2011 12:10 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 03, 2010 6:46 pm
Posty: 2668
Lokalizacja: Wrocław,Southampton UK
oj taaak bella mnie wkurza niemilosiernie i te jej przymkniete mimotycznie oczy wiecznie i oblizywanie warg w kolko...heehhe i watek ze bez przerwy zwodzi tego Jakea dalaby mu spokoj jasno i tresciwie a nie...hehehe ale jak mozna miec dwa takie ciacha jeden na zaboj zakochany i drugi...tylko ten drugi nic nie dostaje...tylko takie zachety w kolko cholera wi po co:)

mnie to starsznie wkurzalo w ksiazce i w filmie:):)no ale historii by nie bylo:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt mar 25, 2011 6:49 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 16, 2007 11:31 am
Posty: 7621
Lokalizacja: Wielkopolska
hej....

musze sie przyznac ze poprosiłam szwagierke o te ksiazki i nie moge sie doczekac kiedy je przeczytam....

bella....hmm...flegmatyczka,tez mi troche na nerwy działa.....sama niewie czego chce,,,,,*zjesc ciastko i miec ciastko*

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr kwie 06, 2011 12:30 am 

Rejestracja: pt paź 30, 2009 12:53 pm
Posty: 25
Arwilla pisze:
Astarte pisze:
Pamiętniki wampirów :)


Wstyd się przyznać, ale ja oglądam....
Generalnie jedynie przez wzgląd na Ciacho, które tam występuje... :lol:
Jak mi Ciacho uśmiercą, to przestanę oglądać... :lol:


Nie wstyd, nie wstyd tylko jak masz ochotę to oglądaj:)
Ja tak robię, pochłaniam każdą książkę o wampirach jaką napotkam na swojej drodze:) Teraz na przykład "Pocałunki wampira.Początek" mEllen Schreiber. Czytał ktoś?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz kwie 10, 2011 10:13 pm 

Rejestracja: sob lip 29, 2006 1:51 pm
Posty: 6782
Wszystkie części sagi przeczytane. No i niestety mam mieszane uczucia...ogólnie książki bardzo mi się podobały. Ale już znieść nie mogłam powtarzających się sformułowań... sójka w bok :roll: wywrócił oczami :roll: perskie oko :roll: Chociaż sądzę, że jest to po prostu kwestia tłumaczenia.

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt kwie 26, 2011 6:18 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 24, 2008 11:37 am
Posty: 1379
Hej :)
Witam w klubie czytajacych i oglądajacych sage "zmierzchu".
Dostałam od koleżanki 3 częsi filmu, obejrzałam po kilka razy, dopiero potem wzięłam sie za książki. I jak dla mnie film i książka jest ok. Fajnie było znów poczuc ten klimacik 8) 8)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt kwie 26, 2011 6:24 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 03, 2010 6:46 pm
Posty: 2668
Lokalizacja: Wrocław,Southampton UK
a juz 3 listopada przed switem:)filmik:)nie moge sie doczekac:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt kwie 26, 2011 6:56 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 24, 2008 11:37 am
Posty: 1379
ja też nie moge sie doczekac aaaaaaaaaaa

Przez te dwa tygodnie, kiedy ogladałam i czytałam, prawie nic nie jadłam, schudłąm 2 kg, w każdej wolnej chwili czytałam i ciąąąąągle myslałam o tym. Fakt, że w książce jest wiecej opisane, ale film tez nie jest zły 8)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr cze 08, 2011 10:09 am 

Rejestracja: sob lip 29, 2006 1:51 pm
Posty: 6782
Mamy już zwiastun do filmu :D

http://www.youtube.com/watch?v=w9tFpSeF ... re=related

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr cze 08, 2011 9:58 pm 

Rejestracja: sob cze 23, 2007 4:26 pm
Posty: 3210
Lokalizacja: Żyrardów
zwiastun jest dobry ,mnie zaciekawił i już najchętniej zasiadłabym przed tv czy w kinie :) doczekać się nie mogę :!:

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lis 20, 2012 8:57 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 03, 2010 9:17 am
Posty: 4676
Film na ekranach a w temacie zmierzchomaniaczek cisza ;)

Jak tam, film się podobał? 8) ja byłam w czoraj, a opinia taka jak po filmie, ksiażka lepsza ;) ale tak to zazwyczaj bywa. Jednak film mi się podobał :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: ndz lis 17, 2013 7:48 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 11, 2010 8:00 am
Posty: 4313
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
cisza w temacie ...........ja zmierzch uwielbiam....czytałam kilka razy...oglądam często filmy........na ostatnią część wybrałam się nawet do kina :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: warto było........

mnie gdybanie o stylu czy jego braku jakoś troszkę śmieszy...........albo książka ma w sobie "to coś" i wciąga od pierwszych słów albo nie ma....i już............

też jestem fanką Harrego Pottera...........ale po niego już rzadko sięgam..........jak mam ochotę na fantastykę to sięgam po zmierzch////////pociągająca jest myśl o takim świecie obok naszego.....i o wiecznej miłości....ech..............

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pn lis 18, 2013 11:38 am 

Rejestracja: czw lis 14, 2013 9:11 pm
Posty: 4
Ja również bardzo lubię Zmierzch, ale wolę książki niż ekranizację :/. Niby Edward fajny, ale mam swojego lepszego więc wolę czytać i wyobrażać sobie własnych bohaterów ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: wt lis 19, 2013 11:30 am 

Rejestracja: czw wrz 19, 2013 11:29 am
Posty: 10
Podobało się Wam zakończenie? Bo mi nie bardzo...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: sob lis 23, 2013 9:29 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 11, 2010 8:00 am
Posty: 4313
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
zakończenie pozytywne więc ja byłam zadowolona...lubię dobre zakończenia :wink: wszyscy będą żyli wiecznie i szczęśliwie :roll: jak w bajce....jakby ktoś umarł to czułabym niedosyt...chyba :wo:

właśnie zakupiłam pamiętniki wampirów - 7 ksiąg.......mam nadzieję że choć w połowie będzie się czytać tak dobrze jak zmierzch...tematyka podobna............

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Post: ndz lip 26, 2015 2:30 pm 

Rejestracja: ndz lip 26, 2015 2:22 pm
Posty: 8
Też czytałam, fajna lekka książka na wakcje ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4

Forum ciąża

» Forum ogólne » Hobby

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies