Dzisiaj jest czw kwie 26, 2018 7:01 pm


Forum ciąża

» Grupy wsparcia » Mamy z dziećmi

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 869 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44  Następna
Autor Wiadomość
Post: wt sty 28, 2014 11:38 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 20, 2013 8:44 pm
Posty: 955
abiniaaaawczorajszy wieczór i noc to masakra chyba normalnie przespałam 3,5 godz chodze dzis na rzesach moze narazie tak mnie nie muli ale ten ucis na żołądku to jakas masakra.

Aniele ja wiem co to ból zeba i powiem ci szczeze ze wole miec juz swoje dolegliwosci niz miala bym sie meczyc z zebem :-{:

wiecie co dziewczynki u mnie dzis hormony wzieły góre po tych wczorajszo nocnym samopoczuciu to dzis rano cos we mnie pekło i sie normalnie rozpłakałam ze jestem taka bez silna.

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Post: wt sty 28, 2014 11:45 am 

Rejestracja: sob lip 21, 2012 4:02 pm
Posty: 1214
sniezka tak juz mamy z tymi hormonami, ja raz sie rozplakalam bo dziewczyny byly niegrzeczne i mnie nie sluchaly i usiadlam i zaczelam szlochac ale sie zdziwily:-)

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
moje Aniołki--- IV.2000, XII 2005, 6-01-2013, 4-02-2013


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: wt sty 28, 2014 12:37 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 07, 2007 2:05 pm
Posty: 1243
Lokalizacja: duży pokój - łóżko przed telewizorem :)
Aniele pisze:
Z ciekawostek ;) Przeglądałam właśnie moją kartę 1wszej ciąży :)
I ważę tyle samo,co wtedy na tym etapie
u mnie też tak samo :D Gorąco współczuję zębisków :-{: ja mam fatalne uzebienie ale odpukac póki co sie nic nie odzywa...

abiniaaaa pisze:
Ja jutro mam wizytę u gina, chyba M ze mną do gabinetu wejdzie i podglądniemy razem szkraba :D

fajnie że Twój M chce z Tobą iść bo mój dziad się broni rękami i nogami... a przy porodzie też będzie z Tobą? bo mój za żadne skarby świata by się nie odważył :D :P przy pierwszym porodzie była ze mną przyjaciółka.

sniezka85 pisze:
wiecie co dziewczynki u mnie dzis hormony wzieły góre po tych wczorajszo nocnym samopoczuciu to dzis rano cos we mnie pekło i sie normalnie rozpłakałam ze jestem taka bez silna.

:-{: każdy ma chyba takie dni że go wszystko przerasta całe szczęście że to przejsciowe.. głowa do góry! będzie dobrze ;)

a mnie coś pokłuwa z lewej strony i w plecach trochę łupie. na szczęście na wadze zero przyrostu :D w sumie to mam -4,5 kg :) w listopadzie ważyłam 97 teraz mam 92,4 wiec moze się uda nie przekroczyć setki :DDDDDD Brzuszka dalej nie widac ale to mysle ze wyskoczy tak w 5-6 miesiącu :D Teraz niecierpliwie wyczekuję ruchów, chociaż parę razy tak mnie połaskotało i możliwe że to bejbik ale jeszcze słabiutko więc czekam na porządne szturchańce :D
Pisałam Wam że dzwoniła do mnie babka z tej kliniki co mialam miec robione prenatalne w zeszly piątek? zadzwonila w srode ze doktora nie bedzie w piatek czy moge w przyszlynm tygodniu byc a ja ze ja moge ale ze sama mi mowila ze to juz za pozno będzie. zmieszala sie i powiedziala ze musi skonsultowac z kolezanka i oddzwoni. jak oddzwonila to stwierdzila ze juz w ten piatek byloby za pózno bo oni mają inne obliczenia .... podejrzewam ze pan doktorek wybyl na narty bo sniegu napadalo troche :D ale to nic - ustawila mi te badania na 13marca - to bedzie kolo 20tc to te połówkowe zrobią. w sumie dobrze bo te badania nawet jakby byly nie dobre to i tak nic by w moim zyciu nie zmienily a te polowkowe mogą byc bo moze w 99% będę mogla poznać płeć :D

Dzis wolne i dzien lenia :D zostawilam Antka w domu i się byczymy :D
Miłego dzionka laseczki! Jak najmniej dolegliwosci wszelakiej maści :*

_________________
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

[*]26.08.2013[*] śpij Kruszynko
Połówkowe 30.11
Wizyta 16.12.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: wt sty 28, 2014 1:17 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 22, 2007 12:13 pm
Posty: 3115
Lokalizacja: Tam,gdzie DIABEŁ mówi "dobranoc" :)
Doris My się wczoraj pożarlismy o poród rodzinny !!! Bo M uparcie twierdzi,że będzie na wszystko patrzał ! A ja za nic w świecie nie pozwolę aby przy partych wysunął się zza mojego ramienia !!!
To znowu się zaczęło : "Lekarz może patrzeć a ja nie? " :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: i obraza majestatu aż na koniec Mu powiedziałam,że wogóle nigdzie ze mną nie idzie i zabieram przyjaciółkę na porodówkę !!! Bo jak mnie tak będzie drażnił to całą akcje zatrzyma!!!
Ja nei wiem, co ten facet ma za myślenie ale już mnie to zaczyna przerastać :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Śnieżka ja od tygodnia już się nie wnerwiam na zawołanie tylko płaczę :D :D :D Nawet na reklamach ;) ;) ;)

Abinia ano mam nadwrażliwość i jakieś durne dziąsła , już nieraz dałam się nabrać i myślałam,że ból od zęba a się okazywało,że tak mi dziąsła potrafią dokuczyć .. Teraz to się bardzo nasiliło :roll: Aczkolwiek ta 5tka , która obecnie daje popalić ma luźną plombę i widzę to gołym okiem, myślałam że poczeka do przyszłej środy ale nie.. już teraz musiała się odezwać :evil: A celowo chciałam dać odpocząć organizmowi od znieczulenia :roll:
Ginka powiedziała,że niestety taki urok tej ciąży i musze liczyć się z tym,że do samego końca zęby będą się sypać :/ Więc myślę , że od razu pozajmuję terminy co tydzień u mojego stomatologa,żeby nie trafiać na pierwszego wolnego :p ;)
Dzisiaj mam też wrażenie , że 6tka po przeciwnej stronie aż się prosi o wymianę plomby i jakies takie dziwne uczucie,że mi się wypełnienia kruszą :roll: Jak się wścieknę to sama obcegami powyrywam i protezę wstawię :p ;)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: wt sty 28, 2014 1:33 pm 

Rejestracja: sob paź 23, 2010 12:12 pm
Posty: 821
witam dziewczynki

aniele jak tak czytam o tych twoich zebach to az strach. Mnie narazie odpukac zadan nieboli, mam tykko jednego do odbudowania i to wszystko, aleon juz po kanalowce dawno wiec wiem ze bolec nie bedzie...

abiniaaa a no brzuszek rosnie, coraz wiekszy. nawet teraz rano jak wstaje jest mega widoczny. wczesniej zaczynal byc widoczny po poludniou i wieczorami... :) ty jutro a ja pojutrze na usg sie wybieram. juz sie nie moge doczekac ;)

doris ja tez czasem czuje takie musnieia w dolnej partii brzucha wiec to niemoga byc jelita tylko moze dzidzius fikolki robi... ale bardzo delikatne wiec i tylko czasami cos takiego idzie wyczuc... chyba ze to moje przewrazliwienie i sobie wmawiam :P moj maz przy pierwszym porodziebyl obecny ale powiedzial ,ze przy drugim nie ma zamiaru. i nie dlatego ,ze go to przeraza czy cos ale dlatego bo twierdzi ze nie ma zamairu sie znowu za mnie wstydzic 8) bo ponoc....( ja nic takiego nie pamietam ) strasznie wyzywalam polozne :lol: nie wiem na ile to prawda na ile nie ale ja naprawde nic takiego sobie nie przypominam i sie zastanawiam czy to mozliwe ze tak bylo a janie pamietam? :wo:

my po urodzinkach, maly zadowolony bardzo ...ja okropnie zmeczona , niby tylko 6 dzieciakow ale harmider wdomu jakby conajmiej 30 byla :lol: a balagan to lepiej nie mowie :) a dzisiaj maly zaniosl torta do przedszkola i swietuje z cala grupa :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: wt sty 28, 2014 2:29 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 07, 2007 2:05 pm
Posty: 1243
Lokalizacja: duży pokój - łóżko przed telewizorem :)
Mia22 pisze:
my po urodzinkach, maly zadowolony bardzo ...ja okropnie zmeczona , niby tylko 6 dzieciakow ale harmider wdomu jakby conajmiej 30 byla :lol: a balagan to lepiej nie mowie :) a dzisiaj maly zaniosl torta do przedszkola i swietuje z cala grupa :)


Wszystkiego najlepszego dla Twej latorośli :D 6dzieci to naprawdę całkiem sporo :)
ja tam nie wiem ale możliwe że się nie pamięta tych chwil z porodu - ja sama nie pamiętam jak się zachowywałam :D ale chyba nikomu nie nazdałam :D pamiętam że mnie przyjaciółka wkurzała że tak mało zdjęć robi i jej aparat z ręki wyrwałam i sama sobie cykałam jak Antek jeszcze z pępowiną był :DDDDD

_________________
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

[*]26.08.2013[*] śpij Kruszynko
Połówkowe 30.11
Wizyta 16.12.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: wt sty 28, 2014 3:05 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 22, 2007 12:13 pm
Posty: 3115
Lokalizacja: Tam,gdzie DIABEŁ mówi "dobranoc" :)
Mia a kanałówka Cię bolała?? Czy faktycznie teraz ze znieczuleniem to już nie problem ??? Mam dziwne wrażenie,że mnie nie ominie :roll: :roll: :roll:

Doris :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: wyobraziłam sobie tą sesję :D
Ja żałuję , że nie mam nagrania z samego wyjścia Niksa ! Jakbym sobie przejrzała raz na jakiś czas to bym się skutecznie wyleczyła z rodziny wielodzietnej :D :p

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: wt sty 28, 2014 4:00 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 29, 2009 12:09 pm
Posty: 509
śnieżka, marta ja też beczę z byle powodu :wink:

aniele ja mam na tym samym etapie 3,5 kg mniej niż w poprzedniej ciąży... i też jestem jak na razie 1 kg na plusie :wink:

doris mój to już na pierwszej wizycie chciał iść ze mną do gabinetu :wink: tym bardziej, że do mojego doktora chodzę już 3 rok i znają się, zawsze sobie żartują :P: a co do porodu to najprawdopodobniej będę miała cc więc będzie za szybą, ale jak wcześniej rozmawialiśmy to nie bardzo chciał być przy naturalnym, stwierdził, że jakby widział co tam się na dole dzieje itd to by chyba już nigdy do łóżka nie chciał iść :wo: My mamy zdjęcia dopiero jak małego wycierali bo nie bardzo chciałam żeby mój robił zdjęcia jak mnie kroją na stole :wink: i nagrania z kamery też mamy, zawsze jak to oglądam to płaczę jak bóbr :D

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 29, 2014 12:14 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 22, 2007 12:13 pm
Posty: 3115
Lokalizacja: Tam,gdzie DIABEŁ mówi "dobranoc" :)
:mrgreen: Spałam od 2 do 9 bez bólu :D
Oby do środy !!!!
Teraz uciekamy na obiad i do kina :) Trzeba wykorzystać ostatni dzień urlopu M :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 29, 2014 1:12 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 20, 2013 8:44 pm
Posty: 955
Aniele to super ze udalo ci sie tyle przespac i zycze udanego dnia.

A gdzie sie podziala cala reszta armi sierpnowek meldowac sie tu na ten tychmiast bo nam watek zamkna.A ja dzisiaj poszalałam i kupilam sobie 5 bluzeczek ciazowych bo w czyms wkoncu trzeba chodzic a wszystkie bluzki mam opiete :)

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 29, 2014 4:35 pm 

Rejestracja: sob paź 23, 2010 12:12 pm
Posty: 821
witam

Aniele kanałówka nie bolała, zawsze dają znieczulenie. Zresztą ja jakoś mam mało wrażliwe zęby i dla mnie wizyta u dentysty to jak wyjście na zakupy... odprężam się i relaksuję :mrgreen: super ,że ten ból już cię nie męczy

śniezka ja ostatnio jak szukałam bluzek ciążowych to schodziłam całą galerie i nic nie znalazłam.. kupiłam normalne bluzeczki w które niedługo nie wejde.... sie zastanawiam tylko gdzie się kobiety w ciąży ubierają :roll:

uciekam dalej do nauki......

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 29, 2014 5:07 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 20, 2013 8:44 pm
Posty: 955
Mia22 ja sobie zakupiłam je dzis w C&A przez internet bo sa przeceny z69 zł na 27,99

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 29, 2014 6:42 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 22, 2007 12:13 pm
Posty: 3115
Lokalizacja: Tam,gdzie DIABEŁ mówi "dobranoc" :)
Śnieżka ja też się cieszę z zakupów :D Mam zajefajną spódnicę jeansową H&M i tunikę i jeszcze jedną przepiękną (bardzo skromnie napisane :p ) koszulową tunikę i sukienkę już kupiłam na Komunię kuzynki Syna ;)
Teraz poszukuję jeszcze jednej pary spodni bo mam takie fajne z jasnego jeansu i z poprzedniej ciąży jedne ale dzwonowate ;) No i na dużo cieplejsze dni czarne w H&M na mega wyprzedażach kupiłam chyba w 6tc :P ;)
Ale tak naprawdę to też nie mam pomysłu, gdzie kupować H&M , C&A iiiiiii ???? :roll:
Jedynie allegro :)

Mia przestał boleć to sporo za dużo napisane ale takie pobolewanie od czasu do czasu przeżyję - byle do środy :) Dla mnie najważniejsza była noc, mam nadzieję ,że już będę każdą przesypiać :)
Mnie dentysta kosztuje sporo nerwów i przewaznie tylko na tym się kończy bo żeby jakoś szczególnie bolało to tylko kilka razy , pewnie u kiepskich stomatologów ale to napięcie i oczekiwanie na ból w trakcie wiercenia jest okropne, jestem napięta jak struna gitary :p

No właśnie gdzie podziała się reszta Sierpniówek ???

I co z tym FB ?? Zebrała się lista ? ;)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 29, 2014 8:44 pm 

Rejestracja: ndz sty 19, 2014 9:13 pm
Posty: 28
Witam,

Ja podczytuje ale nie mam weny na pisanie. Ostatnie dni bolala mnie kosc ogonowa.
Wczoraj bylam z mlodym u okulisty,okazalo sie,ze musi okulary nosic, zaskoczylo mnie to bardzo a jego jeszcze bardziej ,plakal chyba z godziny ale potem wybral sobie takie jakie chce.
Dzisiaj mialam znowu termin z nim i jutro jeden.ech...takze nie ma czasu na nic,a na lezenie to juz w ogole .

aniele fajnie,ze mniej bolal zab.

Fajnie macie sie z tymi zakupkami,ja tak zaszaleje na wiosne jak bedzie juz troche brzuch widac.

Zycze milego wieczorku :-)

_________________
Obrazek

Obrazek

Nasze Aniolki ***


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 29, 2014 9:04 pm 

Rejestracja: sob paź 23, 2010 12:12 pm
Posty: 821
sniezka ja patrzylam i w c&a i w h&m i nic nie było. spodni ciazowych nie kupuje bo ja tylko w legginsach smigam i spokojnie moge chodzic cala ciaze w tych sprzed ciazy :)

Aniele mam 3 osoby na fejsie, czekam na wiecej :wink:

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 29, 2014 9:14 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 22, 2007 12:13 pm
Posty: 3115
Lokalizacja: Tam,gdzie DIABEŁ mówi "dobranoc" :)
Mia 3 ostatnio dodane? ;) dorzuciłabym ale jak się okaże , że to Twoje znajome :p ;) ;)

Gabriel też się cieszę imam przeogromną nadzieję,że wytrzymają do środowej wizyty !
I ten dentysta już taki nie straszny bo na 10 a na 11:30 USG :D
Choć troszkę się boję , że coś będzie nietak ..
A nad okularami tez ubolewałam jako dziecko ale szybko mi przeszło :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 29, 2014 9:27 pm 

Rejestracja: sob paź 23, 2010 12:12 pm
Posty: 821
3 od nas :) nie za bardzo cie zrozumialam

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 29, 2014 9:32 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 22, 2007 12:13 pm
Posty: 3115
Lokalizacja: Tam,gdzie DIABEŁ mówi "dobranoc" :)
Mia zerknęłam na ostatnio dodanych u Ciebie i pytałam,czy to "Nasze" ;) Już widzę ,że tak :)
Może gdybyś na jakiś czas zrobiła grupę nie "tajną" a "prywatną" to Dziewczyny bez możliwości wysyłania pw by Nas znalazły ??
Przy prywatnej widać Grupę i członków i nic poza tym :)
Jak już się poznajdujemy to się przemianujemy na "tajną" :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 29, 2014 11:49 pm 

Rejestracja: wt kwie 08, 2008 3:49 pm
Posty: 123
Lokalizacja: Polska
Witam!
Ja już od dawna śmigam w ciuchach ciążowych...nie lubię jak mnie uciska na brzuch...na szczęście dostałam wiele rzeczy od siostry i szwagierek więc luz...może jak wiosna, lato przyjdzie to kupię coś lekkiego bo one kończyły w zimie i nie mają.
Będziemy miały fajnie bo nasze ostatnie m-ce wypadają w lecie więc mały koszt na ciuchy z dwie kiecki i tyle. Aha i mam fajne jeansowe szorty - mam nadzieję, że się zmieszczę :lol:
Samopoczucie u nas bez zmian czyli ciąża zupełnie bezobjawowa...chyba zostałam wynagrodzona za te lata wyczekiwania :D :D :D :D

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Post: śr sty 29, 2014 11:55 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 22, 2007 12:13 pm
Posty: 3115
Lokalizacja: Tam,gdzie DIABEŁ mówi "dobranoc" :)
Magdalenka niby fajnie bo latem ale jak pomyślę o tych napuchniętych nogach, upałach i totalnym wykończeniu organizmu latem to już jestem zmęczona ;)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 869 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44  Następna

Forum ciąża

» Grupy wsparcia » Mamy z dziećmi

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies