Dzisiaj jest śr lis 22, 2017 7:38 am


Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Antykoncepcja i naturalne planowanie

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lut 06, 2014 8:43 pm 

Rejestracja: czw lut 06, 2014 8:10 pm
Posty: 1
Witam wszystkich :)Od 2 miesięcy biorę tabletki antykoncepcyjne Ovulasta forte przy drugim bistrze nie wzięłam tabletki :oops: :oops: :ag: (sobotę) i niedzielę czyli prawie tydzień temu doszło do stosunku płciowego z moim narzeczonym dodam ze kochaliśmy się do samego końca, a prawdopodobnie miałam dni płodne dzisiaj mija 7 dzień od odstawienia tabletek i strasznie boli mnie brzuch wymiotuję i krwawię mocno brązową krwią czy to jest normalne czy mam się obawiać czegoś?, czy zaszłam w ciążę? :o


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Post: ndz mar 16, 2014 10:20 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 19, 2011 3:36 pm
Posty: 8676
skoro bierzesz tabletki to owulacja zostaje wstrzymana wiec nie ma dni płodnych... :wo:

a krwawienie moze byc z odstawienia.
napewno to nie ciaza.
nie tak szybko.

_________________
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: wt gru 15, 2015 1:04 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 15, 2015 12:50 pm
Posty: 4
Zgadzam się, to nie powinna być ciąża, ale jesli da Ci to spokój, lepiej udaj się do gino


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: ndz sty 03, 2016 6:47 pm 

Rejestracja: pn lis 30, 2015 8:17 pm
Posty: 9
po tabletkach nie jest tak latwo zajsc w ciaze. Organizm musi się przystosować


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 13, 2016 10:41 am 

Rejestracja: wt sie 05, 2014 10:35 am
Posty: 43
Niestety nigdy nie wiadomo jak nasz organizm zareaguje na odstawienie tabletek czy innych srodkow hormonalnych - czesto kwestia indywidualna. Jesli bralas je zgodnie z zaleceniem to nie powinna byc ciaza, a objaw odstawienia - ale test zawsze mozna zrobic.

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: ndz lut 07, 2016 6:47 pm 

Rejestracja: ndz lut 07, 2016 5:53 pm
Posty: 4
zawsze warto zrobić przynajmniej test ciążowy. Moje tabletki mają w ulotce napisane, że tylko pominięcie tabletki w pierwszym tygodniu obniża ich działania, ale to pewnie też kwestia firmy, a przede wszystkim organizmu


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pt lut 26, 2016 12:37 am 

Rejestracja: pt sty 15, 2016 11:37 am
Posty: 7
Witam. Ja mam natomiast inny problem. Wzielam swoje pierwsze opakowanie tabletek . W przerwie wystapilo minimalne brazowe plamienie. Krwawienia typowego nie bylo. Zaczelam brac drugie opakowanie , wyjechalismy w gory i... zapomnialam zabrac tabletek. Wzielam ich tylko piec z opakowania. Dzis wrocilismy, mija 7 dzien od ostatniej tabletki ( tej piatej) krwawienia brak. Lekko podbrudzony papier na brazowo tylko. Co radzicie? Czekac? Gin?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: czw mar 31, 2016 4:14 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 11, 2016 12:58 pm
Posty: 5
poczekaj na okres i potem zacznij nowe opakowanie. według mnie za długa przerwa i przez to twój organizm może zwariować


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pn lis 07, 2016 10:20 am 

Rejestracja: czw lis 03, 2016 10:53 am
Posty: 17
takie plamienia mogą być z odstawienia a ciąża to nie tak szybko


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr maja 10, 2017 11:05 am 

Rejestracja: wt maja 09, 2017 7:46 am
Posty: 2
Po jakim czasie od odstawienia organizm oczyści sie i można zajsc w ciaze?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr lip 12, 2017 4:18 pm 

Rejestracja: śr lip 12, 2017 2:18 pm
Posty: 5
Ja zawsze stosuję regularnie tabletki i nie robię jakiś przerw. Kiedyś o mało co nie zaszłam w ciążę. Ale to było jeszcze zanim zaczęliśmy stosować taką normalną antykoncepcję. Od jakiegoś już czasu stosuję ..., dużo osób sobie ją chwali więc mówię i ja zobaczę i faktycznie, świetnie się po nich czuję


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: sob lip 29, 2017 12:27 am 

Rejestracja: sob lut 18, 2017 10:44 am
Posty: 5
kurde dziewczyny bierzecie tabletki nie chcecie dziewci a robicie takie wpadki? naprawde tak malo jest aplikacji przypominajacych? tez biore tabletki teraz z mala ilosciahormowow - ale zawsze pamietam, po co sie stresowac i mieszac w organizmie


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pt sie 04, 2017 10:16 am 

Rejestracja: pt sie 04, 2017 9:55 am
Posty: 3
Ja stosuję tabletki i jakoś nie będę póki co z nich rezygnować. Wcześniej próbowałam kilku metod i jakoś nie czułam się zbyt komfortowo. Od jakiegoś czasu stosuję, są to tabletki z małą ilością hormonów i to nie prawda, że po tabletkach właśnie są tylko skutki uboczne. Jak są odpowiednio dobrane to przynoszą naprawdę korzyści


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: czw sie 17, 2017 10:03 am 
1 żółta kartka
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 17, 2017 8:58 am
Posty: 14
Lokalizacja: Chorzów
Ja kilka lat brałam tabletki i faktycznie to chyba była najbardziej komfortowa forma. Zwłaszcza, jeśli bierze się systematycznie jakieś inne leki czy po prostu witaminy, to ciężko jest o nich zapomnieć :P Ale faktycznie po długim czasie stosowania, mogą być niezłe jaja po odstawieniu. Pierwszy okres po odstawieniu to był jakiś koszmar, krwawiłam jakby mi tętnica w środku eksplodowała a do tego brzuch bolał mnie przez 8 dni, codziennie na prochach. Potem stopniowo było coraz lepiej ale nie było do razu kolorowo. Jak pisałam w innym temacie, mija przeszło 1,5 roku i możliwe, że dopiero teraz "zaskoczyło".


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: wt paź 17, 2017 11:34 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 04, 2017 8:49 pm
Posty: 17
Ja też biorę tabletki i dla mnie to najlepsza forma :) Jakiś czas temu moja przyjaciółka, która starała się o dziecko odstawiła tabletki i miała problem - krwawila gdy je odstawiła :cry: Ale z tego co sie dowiedziala od lekarza to zawsze sa jakies lekkie krwawienia, na szczescie to nas uspokoilo :) Czytałam tez artykuły o odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych także Was tez zachęcam bo warto sie dowiedzieć jak chcemy żeby przyszedł na świat nasz mały "ludek" :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Post: wt paź 31, 2017 9:05 pm 

Rejestracja: wt paź 31, 2017 7:57 pm
Posty: 10
Nie ma dni plodnych przy tabletkach :D No i za wczesnie na objawy zaplodnienia :D Ja tez biore tabletki ale ...juz od kilku lat i wiem bardzo dobrze jak to dziala :D Idz do lekarza jak sie niepokoisz ale ja uwazam ze nie masz czym. I na przyszlosc ustawiaj sobie przypomnienie


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 

Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Antykoncepcja i naturalne planowanie

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies