Dzisiaj jest śr paź 17, 2018 12:32 am


Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Antykoncepcja i naturalne planowanie

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr paź 14, 2009 10:19 am 

Rejestracja: wt paź 06, 2009 12:27 pm
Posty: 25
Lokalizacja: Gummersbach DE
Witam.
24 wrzesnia zaczelam przyjmowac tabletki anty...dzisiaj biore ostatnia tabletke i czekam na okres,powinien sie pojawic kolo niedzieli.
Od trzech dni mam dziwne plamienia,bardzo obfite,takie skrzepy az...koloru brazowego.
Nigdy wczesniej przy tabletkach zadnych plamnien nie mialam.
Dodam,ze 2 miesiace temu urodzilam dziecko.
Czy takie plamienia sa czyms normalnym?
Czytalam,ze moga sie plamnienia zdarzac,ale u mnie nie jest to zwykle plamienie tylko wyglada to jak odchody pologowe,o ktorych juz daaawno zapomnialam. :?

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: śr paź 14, 2009 4:37 pm 

Rejestracja: pn sty 21, 2008 1:17 pm
Posty: 4226
Plamienia mogą wystapić nawet do 6miesięcy stosowania tabletek.
Jeżeli masz możliwość to skonsultuj się z lekarzem, bo może są źle dobrane.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Antykoncepcja i naturalne planowanie

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies