Dzisiaj jest pn wrz 25, 2017 6:31 am


Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Antykoncepcja i naturalne planowanie

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lut 25, 2008 12:56 am 

Rejestracja: pt lut 01, 2008 12:25 am
Posty: 17
Dziewczyny mam prośbę do Was kochane napiszcie mi czy któraś z Was miała problemy po tych tabletkach. Ja je brałam przez pół roku do pażdziernika i w sumie staramy się z mężem o dzidzie a tu nic. Cykle mam po nich 32 dniowe (regularne). Koleżanka powiedziała mi że to najgorsze tabsy jakie mogą być że kobiety zazwyczaj źle się po nich czuły no i w sumie są najtansze. A jak mi coś popsuły w środku i nie moge mieć dziecka? masakra :shock: :?: :shock: :!: :shock: :?: :shock: :!:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 10:04 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 07, 2007 5:48 pm
Posty: 4044
Lokalizacja: sprzed kompa
ojej,ja je kiedys bralam ale jakies 1,5 roku temu moj gin powiedzial mi ze wycofali je z produkcji,bo byly jakies nie teges :roll: :roll: :roll:

w2iesz co najlepiej wpisz sobie stediril 3o w google,napewno ci wyszkoczy wiele tematow


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt mar 07, 2008 11:31 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 20, 2007 2:46 pm
Posty: 213
ja je bralam... ale przestalam bo byly wycofane... na szczescie przestalam... po roku zaczelam starac sie o dziecko ale mialam tak pomieszane wszytsko ze udalo sie za 9 razem... ale na szczescie sie udalo i mamy zdrowego synka... nigdy wiecej bym si enie zecydowala na tablety z tak konska dawka hormonu :? teraz mam yasminelle nie kosztuja jak tamte 3 zl tylko 45 ale wole zaplacic wiecej ale miec pewnosc ze nie bede miec wiecej takich problemow :?

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw cze 11, 2009 9:06 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 02, 2009 1:47 pm
Posty: 2390
Lokalizacja: Francja
OJEJ Tak zle sie wypowiadacie na temat tych tabletek Stediril ze az strach pomyslec ze mam recepte na ten lek ... od 52dni czekam na pierwsza @ po poronieniu ... gin przypisal mi ten lek na wywolanie wrednej @ ... mam wziasc tylko 4 tabl.
czemu uwazacie ze sa niedobre ?

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr cze 22, 2011 5:59 pm 

Rejestracja: wt cze 14, 2011 11:19 am
Posty: 34
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Ja je biorę od września 2010 i nic mi po nich nie jest, nawet libido większe :oops: . A po Kontracepcie a później Harmonecie czułam się fatalnie.

_________________
Obrazek
Obrazek[/url]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt sie 02, 2011 12:06 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 10, 2006 12:28 am
Posty: 1882
Lokalizacja: Wrocław
brałam je też chyba z 3 lata i czułam się dobrze,tylko w pewnym momencie się kapnęłam,że ważę dużo więcej niż kiedy ich nie brałam.Lek jest tani(u mnie 2,50)bo jest refundowany :roll: coś mi się obiło o uszy,że one były wycofane bo opakowanie było nie zgodnie z normą ue,ale czy to prawda to nie wiem

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr wrz 21, 2011 10:21 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 17, 2010 6:21 pm
Posty: 3748
Brałam kiedyś te tabletki, chyba ok 3 miesiące ale wydaję mi się że po nich mi się zwiększył apetyt i przybrałam trochę na wadzę :) ale to było lata temu :)

_________________
Obrazek

Obrazek

18.06.14 - Beta hcg - 547,4 mIU/ml
04.07.14 - 6t5d - serduszko


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: wt gru 17, 2013 12:21 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 13, 2013 4:39 pm
Posty: 11
Cześć ;) Ja brałam tabletki Stediril 30 2,5r.
W Maju 2013r.przestałam je brac i od Lipca 2013r. staramy się o dzidzie i nic :(
Okres miałam niereguralny, 2 razy musiałam wywoływać, a w Listopadzie miałam okres po wywołaniu, a po 2 tyg. juz normalny okres... Mam nadzieje,ze niedlugo zobaczymy 2 kreseczki ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Post: pt gru 20, 2013 5:51 am 

Rejestracja: pt maja 20, 2011 8:01 pm
Posty: 339
Lokalizacja: Gliwice
cześć Ewcia87 :) ja obstawiam zaburzenia hormonalne, po tabletkach lub nie. ja po odstawieniu swoich, które brałam pół roku, zaczęłam mieć nieźle rozregulowany cykl (a wcześniej miałam zawsze regularny, i przed ciążą i po niej). po antykoncepcji miałam strasznie długie cykle przez trzy miesiące z rzędu (cykl do 44 dni nawet) a między miesiączkami plamienia. masakra, myślę że antykoncepcja może namieszać, nieważne jaka... potem stopniowo wszystko zaczęło wracać do normy, ale o drugie dziecko się póki co nie staram, więc nie wiem na pewno jak w tej kwestii.
ja bym na Twoim miejscu męczyła ginekologa o skierowanie na badania poziomu hormonów, wszystkich istotnych w kobiecym cyklu, on już będzie wiedział co warto zbadać. i może prolaktynę jeszcze. lepiej szybciej wiedzieć czy jest ok, czy trzeba coś leczyć, zwłaszcza jeśli chcesz szybko miec maluszka :D bo teraz to może organizm rozregulowany po tabletkach, ale może cos innego. bez sensu tak gdybać tylko...

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Antykoncepcja i naturalne planowanie

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies