Dzisiaj jest sob lis 17, 2018 1:30 am


Forum ciąża

» Fora Regionalne » Świętokrzyskie

Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz sie 19, 2007 12:50 pm 

Rejestracja: śr sie 08, 2007 8:54 pm
Posty: 18
Cześć dziewczyny

jak tam wasze pociechy?Mojego Wiktorka zaczynam powoli przyzwyczajać do picia mleka z butli, ale nie bardzo mu sie to podoba strasznie placze i wypluwa mleko.A tak wogóle to jest slodki.

Pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: pn sie 20, 2007 9:58 am 

Rejestracja: wt paź 03, 2006 2:22 pm
Posty: 2060
Lokalizacja: st-ce
Hej,

wlasnie usypialam mojego aniolka :)

Moja wiki od 2 miesiaca je tylko mleko z butelki (karmie z butelek avent) i nie bylo zadnych problemow zeby ja przestawic


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr sie 22, 2007 1:32 pm 

Rejestracja: śr sie 08, 2007 8:54 pm
Posty: 18
Cześć

Ja też Wiktorkowi daje z butli avent,a nawet niedawno kupiłam butelke z firmy canpol, która ma smoczek o kształcie zbliżonym do kształtu piersi i dalej nie chce pić.Poprostu musze go przyzwyczajać powoli może wkońcu wypije z butli.Mam taką nadzieje :) .
A wogóle to z jakiej części Starachowic jesteście?

Pozdrawiam.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw sie 23, 2007 9:57 pm 

Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:06 pm
Posty: 73
Cześc dziewczyny

Coś po mału idzie ten nasz temacik ;(

Moja dzidzia podobnie jak u Marty pije mleko z butli od 2 miesiąca i też nie było problemu z przestawiwniem.A teraz pożeta wszystko co stanie jej na drodze, jest strasznym głodomorem.

Kinga, a jakie mleko dajesz Wiktorkowi, swoje odciągasz czy sztuczne?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt sie 24, 2007 10:13 am 

Rejestracja: śr sie 08, 2007 8:54 pm
Posty: 18
Hej

Wiktorkowi podaje mleko BEBIKO, a wczoraj kupiłam NAN ale było jeszcze gorzej, to mleko jest niedobre.Odciągnęłam mu też swoje mleko żeby sprawdzić czy to wina mleka czy butelki i myśle że bytelki bo moje mleko też nie chciał pić z butli.Więc zostane przy bebiko i spróbuje mu powoli dawać.Teraz ucze go też ssać smoczka, bo również nie chce.


Pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt sie 28, 2007 4:15 pm 
1 żółta kartka
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 13, 2006 8:14 pm
Posty: 1678
Lokalizacja: LUBLIN
...

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn wrz 03, 2007 11:27 am 

Rejestracja: wt paź 03, 2006 2:22 pm
Posty: 2060
Lokalizacja: st-ce
Mozesz sprobowac z butelko timmy toppie czy jakos tak, ona jest strasznie zblizona ksztaltem do sutka to moze taka przejdzie

Ja jestem z osiedla poludnie


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 9:01 pm 

Rejestracja: śr sie 08, 2007 8:54 pm
Posty: 18
Cześć dziewczyny
Co tam słychać?Jak tam wasze pociechy?
Marta dzięki za rade nic nie pomogło. Mój mały nie lubi poprosytu mleka modyfikowanego, wogóle nic nie lubi oprócz mleka z piersi.Ale rośnie szybko i jest cudowny.Jak możecie to napiszcie ile wasze dzieciaczki ważą ile mają wzrostu co nowego potrafią itp.Mój mały juz siada, zaczął sie bawić swoimi nóżkami.

Pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt wrz 18, 2007 9:31 am 

Rejestracja: wt paź 03, 2006 2:22 pm
Posty: 2060
Lokalizacja: st-ce
Hej,

Moja Wiki tez nie przepada za mlekiem modyfikowanym bo pije nutramigen i malo ostatnio przytyla, do tego zeby wiecej jadla dosypuje jej kaszki jablokowej

przy wzroscie ok 70 cm wazy cos kolo 6 kg

Moja Wiki jeszcze nie siada i jak narazie nie zapowiada sie na to :wink:
Wsumie to jak narazie gaworzy mocno, smieje sie po cichu i w glos


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob wrz 22, 2007 1:33 pm 

Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:06 pm
Posty: 73
Cześć dziewczyny
Długo mnie tu nie było bo się z moją niunią rozchorowałyśmy, grypa jelitowa coś okropnego!

Moja Nadia ma ok 80 cm i waży ok 10 kg.Raczkuje, chodzi przy meblach i za rączki, samodzielnie jeszcze nie.

Dziewczyny, a pracowałyście gdzieś przed ciąża czy uczyłyście się?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz wrz 23, 2007 12:14 pm 

Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 11:54 am
Posty: 7
Lokalizacja: starachowice/irlandia
Przypisuje sie do tematu:)obecnie mieszkam w Irlandii ale jestem ze starachowic i rowniez z osiedla poludnie:)jestem w 36 tygodniu i juz nie moge sie doczekac porodu bo czuje sie jak maly czog :roll: :D pozdrawiam serdecznie :)

_________________
Moje szczescie ma juz 3 miesiace:D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Milka22l
Post: ndz wrz 23, 2007 7:13 pm 

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 2:58 pm
Posty: 2
[[
    i]b][b]Dziewczyny mam pytanko jestem w 32tygodniu ciąży i zaczęły mi się mi się bolesne skurcze w górze i promieniują do dołu oraz na boki ból bywa tak silny że budzę się w nocy poza tym nie mogę spać na żadnym z boków bo zaraz dostaje skurczy a od leżnia na plecach pęka mi krzyż co mam [/i]zrobić bardzo się boję :cry:

_________________
Milka 22L/32t


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz wrz 23, 2007 7:49 pm 

Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:06 pm
Posty: 73
Witam serdecznie cieszę się, że jest nas coraz więcej.

milka146. Najlepiej skontaktuj się ze swoim lekarzem bo być może, że są to skurcze zapowiadające poród, a on najlepiej powie Ci co masz robić. Nie martw się i trzymaj się dzielnie.

CzarneSlonce serdecznie gratuluje brzuszka. Twoja dzidzia to chłopczyk czy dziewczynka? I jakie imię wybraliście?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn wrz 24, 2007 10:48 am 

Rejestracja: śr sie 08, 2007 8:54 pm
Posty: 18
Cześć Wam

Milka146, Skinka133 ma racje powinnaś jak najszybciej skontaktować sie z lekarzem.Ja jak byłam w ciąży to cokolwiek mnie niepokoiło to od razu dzwoniłam do mojego lekarza tym bardziej że ja strasznie przeszłam ciąże. Na pewno będzie dobrze.Trzymam kciuki.

Skinka133 ja chodziłam w ciąży do szkoły tzn zapisałam sie tylko bo w ciąży musiałam cały czas leżeć.Teraz od nowa poszłam.
Z moim małym idę do lekarza w czwartek to napisze wam ile waży i mierzy.
Jestem z Murarskiej.
Pozdrawiam.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt wrz 28, 2007 10:26 am 

Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:06 pm
Posty: 73
Witam was dziewczyny.
Kinga i jak po wizycie u lekarza?
A jaki kierunek wybrałaś i w starachowicach czy gdzieś dalej?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob wrz 29, 2007 3:11 pm 

Rejestracja: śr sie 08, 2007 8:54 pm
Posty: 18
Cześć wam.

Skinka do szkoły chodzę w Starachowicach na kierunek ekonomia. A ty gdzieś pracowałaś czy chodziłaś do szkoły przed ciążą?
U lekarza wszystko ok Wiki waży 7600 i mierzy 66cm.[/url]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz wrz 30, 2007 10:03 am 

Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:06 pm
Posty: 73
hej dziewczny

Kinga ja skończyłam szkołe w 4 miesiącu ciąży, a pracowałam jako fryzjerka.

CzarneSlonce napisz nam coś o sobie i o swojej dzidzi.

Marta a jak u Ciebie było ze szkołą/pracą?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 6:01 pm 

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 2:58 pm
Posty: 2
Cześć dziewczyny dzięki za rady na szczęście bardzo mnie podniosły na duchu byłam u lekarza i powiedział że mogę urodzić trochę przed terminem dostałam leki i skurcze jak ręką odjął.Teraz zaczyna mi się etap ciężarnej słonicy :D :lol: ale takie są uroki ciąży wybrałam już imię dla mojej córeczki bo to dziewczynka będzie miała na imię Maja. Ach Skinka133 gratulacje dla twojego maluszka raczkowanie własnego dziecka musi cieszyć oko i serduszko więc całusy dla małej za pierwsze kroki nie mogę się doczekać aż ja będę patrzec na moje maleństwo !!! :roll:

_________________
Milka 22L/32t


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 6:53 pm 

Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:06 pm
Posty: 73
Witaj Milka cieszę się, że u Ciebie wszystko w porządku, śliczne imię wybraliście dla dzidzi. Rzeczywiście to cudowne uczucie patrzeć na maleństwo jak się rozwija, niedługo i ty będziesz tulić Majeczke w ramionach.
Pozdrowionka dla Ciebie i Majeczki


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: wt paź 02, 2007 10:29 am 

Rejestracja: wt paź 03, 2006 2:22 pm
Posty: 2060
Lokalizacja: st-ce
Hej, dawno sie nie odzywalam i widze ze sie rozgadalyscie troche :)

ja studiuje w kielcach Europeistyke, jestem teraz na trzecim roku wiec przedemna pisanie pracy licencjackiej

Niestety cos sie rozchorowalam, i mnie katraar meczy, a na dodatek zab boli wrr, a ja tak panicznie boje sie dentysty, juz bardziej odwazna bylam idac na porodowke
Nie wiecie moze gdzie mozna u nas leczyc zeby laserowo i w jakiej cenie??

wiki ma juz ponad 4 miechy i zaczynaja jej sie nudzic grzechotki, jakie zabawki polecacie??


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Forum ciąża

» Fora Regionalne » Świętokrzyskie

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies