Dzisiaj jest czw paź 17, 2019 6:10 am


Forum ciąża

» Wszystko o dzieciach » Laktacja

Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 550 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 28  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn wrz 24, 2007 9:13 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 06, 2006 9:14 am
Posty: 3570
Lokalizacja: Gdańsk
Kruczek to świetnie, że produkcja ruszyła :D Ja piję tą herbatkę, bo mi zasmakowała i się uzależniłam :shock: :oops: U mnie jest tak, że czasem mam tyle mleka, że hoho, a czasem bieda. A piję min. 3 litry dziennie -mogłabym nie rozstawać się z butelką, jestem na permanentnym kacu :twisted:

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: pn wrz 24, 2007 9:19 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 23, 2007 5:56 pm
Posty: 1457
Lokalizacja: Warszawa
mychola a może my w nocy żłopiemy jakieś piwsko we śnie :shock: :twisted: a herbatka faktycznie dobra, nawet lepsza niż kawa, a jakie pyszne są herbatniki z biedronki w niej maczane :D

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn wrz 24, 2007 9:22 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 06, 2006 9:14 am
Posty: 3570
Lokalizacja: Gdańsk
Kruczek spróbuję pomoczyć te herbatniki :wink: Może będą też miały właściwości mlekopędne :twisted:

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt wrz 25, 2007 7:26 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 01, 2007 3:03 pm
Posty: 834
Lokalizacja: Bielsko-Biała
kruczek pisze:
Aha, doczytałam, że nie powinno się przechowywać pokarmu w szklanych pojemnikach, bo szkło niszczy przeciwciała :? A te Twoje pojemniki po musztardzie to szklane?
tak... ale położna z poradni laktacyjnej mówiła, że można w słoiczkach więc już nie wiem :?

_________________
FRANEK: PROBABLY THE BEST BABY IN THE WORLD
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt wrz 25, 2007 9:41 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 23, 2007 5:56 pm
Posty: 1457
Lokalizacja: Warszawa
ishtar a może jak się zamraża, to nie zdążą zdechnąć :twisted:

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr gru 05, 2007 1:36 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 11, 2007 8:28 pm
Posty: 222
Witajcie mamuski
Ja tez nalezę do oso ktore sciagają pokarm ...podaje mleczko małej z butli Niestety nie potrafi uchwycić moich kosmicznym brodawek zaraz sie denerwuje nie łapie i nie wyciąga ich ...a ze zawsze marzylo mi sie karmienie własnym mlekiem pozostaje mi tylko sciagać..Laktator idzie w ruch rowno co 4 godziny sciagam od 150 do 200 z obu piersi i teraz pytanie ile powinno zjadać 3 tygodniowe bobo..Slyszałam ze mlekiem matki nie da sie przekarmić a moja potrafi wszamać 100 ml ....Czasami ma mniejszy apetyt 60-70 ..Czy nie je za duzo ;)??


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr gru 05, 2007 2:08 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 22, 2007 2:24 pm
Posty: 82
Lokalizacja: pomorskie
Witam po bardzo długiej przerwie!
Jednak życie zweryfikowało wszystko, chciałam ściągać pokarm i podawać go dziecku, ale jednak karmię piersią. Mała urodziła się 1,5 miesiąca za wcześnie. 2 tygodnie spędziłyśmy w szpitalu, a tam jak wiadomo nie ma innej opcji karmienia, więc tak zostało. Poza tym chciałam dać córeczce to, co najlepsze. Ale nie miałam z tym żadnych problemów, nic kompletnie nie boli, żadnych nawałów, zastojów ani krwawiących brodawek, oby tak dalej. Jednak to prawda, że nie można się zarzekać i mówić "nigdy" ;)))
Pozdrawiam wszystkie Mamy, i te karmiące piersią, i butelką!

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr gru 05, 2007 7:34 pm 

Rejestracja: pn lis 20, 2006 11:26 am
Posty: 185
kate_t pisze:
Witam po bardzo długiej przerwie!
Jednak życie zweryfikowało wszystko, chciałam ściągać pokarm i podawać go dziecku, ale jednak karmię piersią. Mała urodziła się 1,5 miesiąca za wcześnie. 2 tygodnie spędziłyśmy w szpitalu, a tam jak wiadomo nie ma innej opcji karmienia, więc tak zostało. Poza tym chciałam dać córeczce to, co najlepsze. Ale nie miałam z tym żadnych problemów, nic kompletnie nie boli, żadnych nawałów, zastojów ani krwawiących brodawek, oby tak dalej. Jednak to prawda, że nie można się zarzekać i mówić "nigdy" ;)))
Pozdrawiam wszystkie Mamy, i te karmiące piersią, i butelką!


Gratuluję dzidziusia i karmienia piersią!!! Bardzo się cieszę, że to Ci się udało i myślę, że teraz karmienie piersią tak Ci się podoba, że dziwisz się sobie, że kiedyś myslalaś, że będzie źle... Ja mam nadzieję, że przy drugim mi się uda. A z dzidzią wszystko OK? zdrowa?
A jak tam inne dziewczyny?Odciągacie? Ja skończyłam odciągać w zeszłym tygodniu i teraz mały je sztuczne (na receptę bo ma skazę białkową)no i wprowadzamy nowe pokarmy. Chciałam odciągać 6 miesięcy- wyszło 5 ale i tak nieźle, a już tak strasznie miałam dość laktatora i odciągania ze musiałam już skonczyc.Teraz mam troche wiecej czasu co od razu widac- czysto wszedzie, okna umyte :wink:

megiQ
Któraś z dziewczyn pisała, ze dziecko ma jesc tyle mleka matki ile jadloby sztucznego. Sprawdzilam jak jest na opakowaniu i jest napisane, ze dziecko w wieku 2-4 tygodnie powinno jesc 6 razy po 130 ml. Czyli ok 780 ml na dobę. Ale jeżeli je wiecej to sie nie przejmuj- tak jak mowisz, mlekiem matki nie mozna przekarmic. A nawet jezeli bedzie grubaskiem to nadwaga spowodowana mlekiem matki "schodzi" (np. jak dziecko zacznie chodzic to schudnie bo bedzie sie duzo ruszac) Bardziej trzeba uwazac przy sztucznym bo komorki tluszczowe ktore sie wtedy wyprodukuja zostaja juz na cale zycie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr gru 05, 2007 8:00 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 11, 2007 8:28 pm
Posty: 222
wiewioreczkamala pisze:
kate_t pisze:
Witam po bardzo długiej przerwie!
Jednak życie zweryfikowało wszystko, chciałam ściągać pokarm i podawać go dziecku, ale jednak karmię piersią. Mała urodziła się 1,5 miesiąca za wcześnie. 2 tygodnie spędziłyśmy w szpitalu, a tam jak wiadomo nie ma innej opcji karmienia, więc tak zostało. Poza tym chciałam dać córeczce to, co najlepsze. Ale nie miałam z tym żadnych problemów, nic kompletnie nie boli, żadnych nawałów, zastojów ani krwawiących brodawek, oby tak dalej. Jednak to prawda, że nie można się zarzekać i mówić "nigdy" ;)))
Pozdrawiam wszystkie Mamy, i te karmiące piersią, i butelką!


Gratuluję dzidziusia i karmienia piersią!!! Bardzo się cieszę, że to Ci się udało i myślę, że teraz karmienie piersią tak Ci się podoba, że dziwisz się sobie, że kiedyś myslalaś, że będzie źle... Ja mam nadzieję, że przy drugim mi się uda. A z dzidzią wszystko OK? zdrowa?
A jak tam inne dziewczyny?Odciągacie? Ja skończyłam odciągać w zeszłym tygodniu i teraz mały je sztuczne (na receptę bo ma skazę białkową)no i wprowadzamy nowe pokarmy. Chciałam odciągać 6 miesięcy- wyszło 5 ale i tak nieźle, a już tak strasznie miałam dość laktatora i odciągania ze musiałam już skonczyc.Teraz mam troche wiecej czasu co od razu widac- czysto wszedzie, okna umyte :wink:

megiQ
Któraś z dziewczyn pisała, ze dziecko ma jesc tyle mleka matki ile jadloby sztucznego. Sprawdzilam jak jest na opakowaniu i jest napisane, ze dziecko w wieku 2-4 tygodnie powinno jesc 6 razy po 130 ml. Czyli ok 780 ml na dobę. Ale jeżeli je wiecej to sie nie przejmuj- tak jak mowisz, mlekiem matki nie mozna przekarmic. A nawet jezeli bedzie grubaskiem to nadwaga spowodowana mlekiem matki "schodzi" (np. jak dziecko zacznie chodzic to schudnie bo bedzie sie duzo ruszac) Bardziej trzeba uwazac przy sztucznym bo komorki tluszczowe ktore sie wtedy wyprodukuja zostaja juz na cale zycie.


Uspokoiłas mnie troszke mam nadzieje ze bedzie dobrze ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt gru 07, 2007 4:56 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 09, 2007 10:06 am
Posty: 670
Lokalizacja: Kraków
No to chyba u mnie będzie podobnie. Córka urodziła sie jako wcześniak w 34 tyg. Lezała na oddziale 3 piętra wyżej niż ja. Uprzejme panie pielegniarki ktore mialy wszystko w d...nie chciały mi pomoc i dostawiać małej do piersi, najchetniej same podawały strzykawką bo bylo z tym najmniej zabawy. Ja sie upierałam, żeby chociaż butleką karmiły bo bałam sie co będzie jak wrócimy do domu. Odciagałam mleko co 3 godziny i latałam z butelkami między piętrami, ale mała dzieki temu zaczeła jeść. Teraz jestesmy w domu mimo walk pzy kazdym karmieniu i tego ze zawsze zaczynamy od piersi , zawsze konczymy butelka. Wiem, że mała nie ma siły na tyle zeby ssac cyca i boje sie ze nie bedzie najedzona a wicie jaka walka jest o kazdy gram u wczesniaków. Moja taktyka odciagam z jednego cyca mleko, drugiego daje jej ona troche pomamla a reszte jedziemy z butelki potem odciagam to co zostanie. I tak w koło ....ale trudno przynajmniej mała jest najedzona i łądnie spi miedzy posiłkami.

_________________
Obrazek
Dziecka nie trzeba tolerować,
dziecko trzeba polerować.
Zostawione samo sobie, nie zabłyśnie


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt gru 07, 2007 8:30 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 11, 2007 8:28 pm
Posty: 222
Karlunia pisze:
No to chyba u mnie będzie podobnie. Córka urodziła sie jako wcześniak w 34 tyg. Lezała na oddziale 3 piętra wyżej niż ja. Uprzejme panie pielegniarki ktore mialy wszystko w d...nie chciały mi pomoc i dostawiać małej do piersi, najchetniej same podawały strzykawką bo bylo z tym najmniej zabawy. Ja sie upierałam, żeby chociaż butleką karmiły bo bałam sie co będzie jak wrócimy do domu. Odciagałam mleko co 3 godziny i latałam z butelkami między piętrami, ale mała dzieki temu zaczeła jeść. Teraz jestesmy w domu mimo walk pzy kazdym karmieniu i tego ze zawsze zaczynamy od piersi , zawsze konczymy butelka. Wiem, że mała nie ma siły na tyle zeby ssac cyca i boje sie ze nie bedzie najedzona a wicie jaka walka jest o kazdy gram u wczesniaków. Moja taktyka odciagam z jednego cyca mleko, drugiego daje jej ona troche pomamla a reszte jedziemy z butelki potem odciagam to co zostanie. I tak w koło ....ale trudno przynajmniej mała jest najedzona i łądnie spi miedzy posiłkami.


Karlunia trzymam kciuki byc moze jak mala podrosnie i nazbiera siły ladnie bedzie jadła z piersi Poki co najwazniejsze ze ma Twoje mleczko U mnie troszke inna historia bo ja mam cycki kosmiczne i mala nie lapie moich brodawek Ostatnio przystawialam ja z kapturkiem ale rowniez konczyło sie butelką...Walka z laktatorem co 4 godziny jesli bedzie trzeba bede sciagac nawet 6 miesiecy oby tylko Zosia dostala to co najlepsze :!:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt gru 07, 2007 9:16 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 09, 2007 10:06 am
Posty: 670
Lokalizacja: Kraków
Mnie już nawet nic nie przeraża, ściaganie po nocy, jeżdzenie wszędzie z laktatorem, dla mojego dziecka najważniejsze jest moje mleko i zrobie wszystko by Oliwka mogła je jeść jak najdłużej, nie ważne czy prosto z piersi czy z butelek. Dla każdej z nas liczy sie to samo.

_________________
Obrazek
Dziecka nie trzeba tolerować,
dziecko trzeba polerować.
Zostawione samo sobie, nie zabłyśnie


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn gru 10, 2007 8:16 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 11, 2007 8:28 pm
Posty: 222
A ja wciaz sie zastanawiam ile ml powinna jesc jednorazowo moja corcia... :roll: :roll: Martwi mnie to ...jednego dnia boje sie ze je za duzo a drugiego ze za malo...Jak jest z tym naszym odciagnietym mleczkiem...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt gru 11, 2007 9:28 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 16, 2006 4:23 pm
Posty: 2064
Megi moj synek ma prawie 4 miesiace i zjada w ciagu dnia 4xpo 120 ml, czasem 150 i w nocy raz, czasem dwa razy karmie. A ma tez takie dni ze zje raz 150, potem 3x po 50-60 ml, znow 100 ml, wieczorem 150. Roznie to bywa. A jest tlusciutki jak niewiem :) Urodzil sie 2844 a teraz wazy prawie 7 kg 8) Klusek jest niezly :) To chyba zalezy od dziecka.

Co do karmienia to dziewczyny mialyscie racje. Moj syncio ssal piers do konca 3 miesiaca i butle te ale od 3 tygodni jest bunt na cyck i w ciagu dnia tylko sciagam 3 razy dziennie o 10, 16 i 22 po 200-250 ml mleczka a w nocy kamie cycem. Na dluzsza mete to sciganie jest okropnie meczace zwlaszcza jak maz w prcy a tu dzidek mi marudzi a jest pora sciagania. Na razie jednak mam full mleczka i sie pomecze. Zobaczymy jak bedzie dalej. Juz dostaje jabluszko a n noc 2 lyzeczki kaszki ryzowej do mleczka mojego i spi ciagiem 6 h :D a tak to ciagle budzil sie co 2-3 h. Zwariowac mozna bylo.

To pozdrawiam i buziaki


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr gru 12, 2007 8:24 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 11, 2007 8:28 pm
Posty: 222
malazosia pisze:
Megi moj synek ma prawie 4 miesiace i zjada w ciagu dnia 4xpo 120 ml, czasem 150 i w nocy raz, czasem dwa razy karmie. A ma tez takie dni ze zje raz 150, potem 3x po 50-60 ml, znow 100 ml, wieczorem 150. Roznie to bywa. A jest tlusciutki jak niewiem :) Urodzil sie 2844 a teraz wazy prawie 7 kg 8) Klusek jest niezly :) To chyba zalezy od dziecka.

Co do karmienia to dziewczyny mialyscie racje. Moj syncio ssal piers do konca 3 miesiaca i butle te ale od 3 tygodni jest bunt na cyck i w ciagu dnia tylko sciagam 3 razy dziennie o 10, 16 i 22 po 200-250 ml mleczka a w nocy kamie cycem. Na dluzsza mete to sciganie jest okropnie meczace zwlaszcza jak maz w prcy a tu dzidek mi marudzi a jest pora sciagania. Na razie jednak mam full mleczka i sie pomecze. Zobaczymy jak bedzie dalej. Juz dostaje jabluszko a n noc 2 lyzeczki kaszki ryzowej do mleczka mojego i spi ciagiem 6 h :D a tak to ciagle budzil sie co 2-3 h. Zwariowac mozna bylo.

To pozdrawiam i buziaki


Malazosiu moja COrcia ma 4 tygodnie i potrafi zjeść 130 ;) Wlasnie o 19;30 zjadła ok 130 i juz teraz wciska całe piąstki do buzki i marudzi..;)
Zazwyczaj je 7-10 razy na dobe najmniej je 60 ;) To dopiero bedzie kluseczka ;D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw gru 13, 2007 12:25 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 16, 2006 4:23 pm
Posty: 2064
megiQ pisze:
malazosia pisze:
Megi moj synek ma prawie 4 miesiace i zjada w ciagu dnia 4xpo 120 ml, czasem 150 i w nocy raz, czasem dwa razy karmie. A ma tez takie dni ze zje raz 150, potem 3x po 50-60 ml, znow 100 ml, wieczorem 150. Roznie to bywa. A jest tlusciutki jak niewiem :) Urodzil sie 2844 a teraz wazy prawie 7 kg 8) Klusek jest niezly :) To chyba zalezy od dziecka.

Co do karmienia to dziewczyny mialyscie racje. Moj syncio ssal piers do konca 3 miesiaca i butle te ale od 3 tygodni jest bunt na cyck i w ciagu dnia tylko sciagam 3 razy dziennie o 10, 16 i 22 po 200-250 ml mleczka a w nocy kamie cycem. Na dluzsza mete to sciganie jest okropnie meczace zwlaszcza jak maz w prcy a tu dzidek mi marudzi a jest pora sciagania. Na razie jednak mam full mleczka i sie pomecze. Zobaczymy jak bedzie dalej. Juz dostaje jabluszko a n noc 2 lyzeczki kaszki ryzowej do mleczka mojego i spi ciagiem 6 h :D a tak to ciagle budzil sie co 2-3 h. Zwariowac mozna bylo.

To pozdrawiam i buziaki


Malazosiu moja COrcia ma 4 tygodnie i potrafi zjeść 130 ;) Wlasnie o 19;30 zjadła ok 130 i juz teraz wciska całe piąstki do buzki i marudzi..;)
Zazwyczaj je 7-10 razy na dobe najmniej je 60 ;) To dopiero bedzie kluseczka ;D


jak byl młodszy to jadl 12 razy na dobe :) teraz zwolnil :P i dobrze bo by wazyl za 3 miesiace 15 kg :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw gru 13, 2007 7:12 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 16, 2006 4:23 pm
Posty: 2064
Witam ponownie. Dzis maly w sumie zjadl 560 ml mojego mleka i pol tartego malego jablka. Jeszcze w nocy beda 2 karmienia. I nie wiem czy to malo czy nie , ale maly sie najda i ladnie rosnie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt gru 14, 2007 10:03 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 11, 2007 8:28 pm
Posty: 222
malazosia pisze:
Witam ponownie. Dzis maly w sumie zjadl 560 ml mojego mleka i pol tartego malego jablka. Jeszcze w nocy beda 2 karmienia. I nie wiem czy to malo czy nie , ale maly sie najda i ladnie rosnie.


Malazosiu jezeli synus rosnie i smacznie spi to na pewno sie najada...Moja to jakis wielki glodomor znowu wszamała na sniadnie 130 :shock:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt gru 14, 2007 10:17 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 16, 2006 4:23 pm
Posty: 2064
Megi najlepszego dla corci, dzis miesiac skonczyla :D

A wczoraj maly dojadl jeszcze wiec bylo 600 ml a o 24 zjadl 100 wiec 700 ml i dwa porzadne karmienia w nocy. Moze jak zacznie jesc wiecej w ciagu dnia to noce zacznie przesypiac Bo teraz to najdluzej to 5-6 h a to i tak nie ma na to reguly :?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: pn gru 31, 2007 3:34 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 14, 2007 12:21 am
Posty: 8527
ja mojej malej sciagam mleko,ale oona je tyle ze czasami nie wyrabiam i sciagne malo wiec raz na jakis czas dokarmiam ja mlekiem sztucznym,no coz przeciez biedulki nie zaglodze.
zdarzaja sie dni ze mam bardzo duzo mleka a czasami sciagam bardzo malo

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 550 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 28  Następna

Forum ciąża

» Wszystko o dzieciach » Laktacja

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies forra