Dzisiaj jest wt cze 09, 2026 5:55 am

Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Ciąża i prawo

Strefa czasowa UTC [letni]

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Przychodnia
Awatar użytkownika

Witam. Przeszukałam forum, ale nie widziałam takiego tematu.

Mam pytanko: a mianowicie leżałam w szpitalu ok.5 dni- wczesna ciąża, rozpoznanie: poronienie zagrażające ( jak na razie wszystko w porządku) spowodowane krwawieniem a następnie plamieniami. Teraz jestem na l4 lekarz kazał w ciągu 2 tygodni zrobić ponowne badania (usg itp.). W szpitalu koleżanka powiedziała mi, że będąc w ciąży- nie trzeba czekać odległych terminów na wizytę w przychodni publicznej ( chodzi mi o ciążę zagrożoną). Do tej pory chodziłam prywatnie, ale nie jest mnie stać, żeby 4 razy w miesiącu chodzić prywatnie. Stąd też moje pytanie: Czy to prawda, że powinna być przyjęta, że tak to ujmę ,, od ręki'' ???

Dzisiaj byłam się spytać w przychodni o najbliższy możliwy termin i Pani zaoferowała mi 20.03. Jak dla mnie jest to na prawdę odległa data, zważając na to, że muszę być przynajmniej do końca I trymestru ciąży na l4. Normalnie szlag mnie trafia, bo znając życie pozostanie mi wizyta prywatna, no, ale co się nie zrobi dla naszej małej fasoleczki.

Czekam na odpowiedzi

Obrazek

Offline Wyświetl profil  

Tytuł: Re: Przychodnia
Awatar użytkownika

Niestety nie jest tak, że nie obowiązuje Cię kolejka. To lekarz decyduje, czy powód wizyty jest aż tak ważny, żeby zbadać Cię od ręki. Nie ma rejonizacji, bliższego terminu możesz poszukać w innych przychodniach. Możesz też spróbować po ludzku porozmawiać, może ktoś wciśnie Cię na wcześniejszy termin.

Offline Wyświetl profil  

Awatar użytkownika

Dzięki za odpowiedź ;)