Dzisiaj jest pt lis 24, 2017 12:24 am


Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Ciąża bliźniacza

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr lip 01, 2009 11:00 am 

Rejestracja: wt gru 25, 2007 10:51 pm
Posty: 529
Kochane mamy trojaczkow - piszcie co u Was i wstawcie troszku zdjec prooooszeeee!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: pt lip 03, 2009 12:00 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 03, 2009 11:43 am
Posty: 51
Lokalizacja: POLSKA
Gratulacje! Śliczne masz te szkraby!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt sie 04, 2009 10:04 am 

Rejestracja: śr paź 22, 2008 1:20 pm
Posty: 808
Lokalizacja: okolice Poznania
Co u Was, potrójne mamy?

_________________
Starszaczka
Obrazek
Szarańczaki
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr cze 02, 2010 8:44 pm 

Rejestracja: sob wrz 15, 2007 6:31 pm
Posty: 4333
Lokalizacja: Śląsk
ciekawe co u naszych potrójnych mam...nie odzywaja sie :roll:

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr cze 02, 2010 9:09 pm 

Rejestracja: czw maja 15, 2008 8:43 am
Posty: 2824
Agatka myślałam ze jakimś newsem nas uraczysz :$%^: zawiodłaś mnie szczerze :heh:

_________________
Dziecko rodzi się z potrzebą miłości i nigdy z niej nie wyrasta.
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr cze 02, 2010 9:12 pm 

Rejestracja: sob wrz 15, 2007 6:31 pm
Posty: 4333
Lokalizacja: Śląsk
:lol: :D aha myslalas ze prezerwatywa zawiodła i teraz bedą trojaczki :wink: dobre...
ale nie krakaj...

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr cze 02, 2010 9:24 pm 

Rejestracja: czw maja 15, 2008 8:43 am
Posty: 2824
:wink:

_________________
Dziecko rodzi się z potrzebą miłości i nigdy z niej nie wyrasta.
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lis 11, 2010 1:00 pm 

Rejestracja: pt wrz 29, 2006 2:32 pm
Posty: 143
To co? to juz nie ma trojaczkowych mam? bo ja wlasnie tak niesmialo chcialam sie zglosic...tzn niesmialo bo caly czas ze strachu ze za chwile ta bajka prysnie to udaje ze w ogole nie jestem w ciazy...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lis 11, 2010 1:39 pm 

Rejestracja: sob wrz 15, 2007 6:31 pm
Posty: 4333
Lokalizacja: Śląsk
mavino widzisz pouciekały a my ciekawe jestesmy co u nich.
mowisz dąłaczasz do grona trojaczkowych mamusiek :) no to takie ciche i niesmiałe gratki :wink:
trzymam kciuki zeby ta banka nie prysła....
kiedy nadejdzie ten cudowny moment??

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lis 11, 2010 1:44 pm 

Rejestracja: czw maja 15, 2008 8:43 am
Posty: 2824
mavi Kciuki zaciśnięte i życzę powodzenia :D :D
Może rozrusza się wątek dzięki Tobie .

_________________
Dziecko rodzi się z potrzebą miłości i nigdy z niej nie wyrasta.
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lis 11, 2010 2:11 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 8:36 am
Posty: 4736
Lokalizacja: Łódź
Mavi no to i moje ciche gratulacje :)

_________________
Synuś 1850g 45 cm Córuś 1465g 43 cm, 31tc
Obrazek
“Life begins at the end of your comfort zone.” Neale Donald Walsch
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lis 11, 2010 3:33 pm 

Rejestracja: śr paź 22, 2008 1:20 pm
Posty: 808
Lokalizacja: okolice Poznania
Mavi, woooow :D Witaj :D

_________________
Starszaczka
Obrazek
Szarańczaki
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lis 11, 2010 3:34 pm 

Rejestracja: pt wrz 29, 2006 2:32 pm
Posty: 143
No to ja nadal przyciszonym tonem, zeby nie zapeszyc, dziekuje. Ja jestem na samym poczateczku 7+3, zobaczymy jak sie sytuacja rozwija w poniedzialek bo mam nastepne usg.
Kurcze jak ja sie boje. a tak w ogole to mi bylo ciezko uwierzyc jak zobaczylam wynik bety bo nie mialam zadnego, nic a nic, symptomu. Bylam tak swiecie przekonana ze po ptokach, ze nic sie nie przejmujac zabralam sie spokojnie do meblowania i przenoski ciezki mebli kuchennych. miedzyczasie mialam bol gardla, ktory przerodzil sie w kaszel a ten z kolei zmienil sie na straszny katar i kichanie wiec myslalam sobie ze kompletnie nie ma szans, zebym byla w ciazy. oczywiscie sikanca nie zrobilam bo zal mi bylo wyrzucac kolejne pieniadze na test "skoro i tak sie nie udalo" a tu takie zaskoczenie ze jak wzielam wynik bety to rece zaczely mi drzec. Wynik bety kiepskawy wiec myslalam ze pewnie i tym razem zakonczy sie to wszystko wczesnym poronieniem....
p.s. Jak fajnie ze sie odezwalyscie Dziewczyny bo juz myslalam ze tak sama sobie bede tu siedziec.
Aha teoretycznie jedna parka jest jednojajowa a obok jest trzeci lobuz. Chyba juz ktos tu mial taki przypadek
Nawet jakby mi sie mialo nie udac, bo oczywiscie lekarz mi mowil ze wszystko moze sie zdarzyc, to samo wspomnienie trzech serduch ktore bily na monitorze zostanie najwspanialszym wspomnieniem.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lis 11, 2010 3:59 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 08, 2007 10:35 pm
Posty: 3183
Lokalizacja: Newbridge (IRL)
Mavi to ja też cichutko gratuluję i bardzo mocno dopinguję!!!!!
To może zaglądaj do nas mam bliźniaków, by było Ci raniej.
Ja Ci powiem, że bliźniaki to już dla mnie cud, a trojaczki i więcej, to magia.

_________________
Moje córeczki:
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lis 12, 2010 9:14 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 09, 2006 11:13 am
Posty: 7337
Lokalizacja: Na wschód od Wisły
Mavi- pssssssss to i ja cichutko się przyłączę i serdecznie cie zapraszam na mamy bliźniacze bo my tam wszyscy jedna wielka rodzina i czy jedno dwooje troje czy czworo albo i wiecej wszystkich miło witamy i do swego grona zapraszamy :lol: Kciukasy zacisniete mocno

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob lis 13, 2010 11:26 am 

Rejestracja: pt wrz 29, 2006 2:32 pm
Posty: 143
Dzieki wielkie! Chcialabym sie zapytac czy ktos cos wie o zalozycielce tego tematu mardok, pytam bo w pewnym momencie ona zniknela a miala chyba taki sam przypadek jak ja.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt sty 04, 2011 3:13 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 03, 2010 6:46 pm
Posty: 2668
Lokalizacja: Wrocław,Southampton UK
hey Mavi :)
czytam ten watek od samego poczatku:) jestem naprawde pelna podziwu dla WAS potrojne mamusie:) Jak sie czujecie jak sie chowaja dzieci? Mavi Ty sie nie odzywasza chyba jeszcze ciaza trwa?

mam nadzieje ze wszystko w porzadku pozdrawiam serdecznie:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt wrz 14, 2012 12:36 pm 

Rejestracja: pt wrz 14, 2012 12:26 pm
Posty: 4
gratuluje mamom trojaczków i powodzenia:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr lis 21, 2012 12:10 pm 

Rejestracja: śr lis 21, 2012 11:52 am
Posty: 4
Lokalizacja: Opoczno
Gratulacje dla wszystkich mam. Musicie być naprawdę dzielne, by radzić sobie z dwójką na raz ;)

_________________
Jeśli nie wiesz jak się zachować, to na wszelki wypadek zachowaj się przyzwoicie.

Władysław Bartoszewski


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł: Re: trojaczki
Post: śr gru 11, 2013 11:34 am 

Rejestracja: pn lis 18, 2013 10:46 am
Posty: 72
Moje 3 mają już po 5 lat i nigdy nie chciałbym aby było inaczej niż jest ;-) hip hip hurrraaaaaa


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26

Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Ciąża bliźniacza

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies