Dzisiaj jest ndz lip 12, 2020 8:23 am


Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Ciąża bliźniacza

Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr sty 16, 2008 2:54 pm 

Rejestracja: czw lis 08, 2007 12:38 pm
Posty: 3425
Lokalizacja: Warszawa
twims pisze:
Przepraszam wszystkie, które poczuły się urażone. Może faktycznie potraktowałam Was niesprawiedliwie. Chyba naprawdę miałam dużo szczęścia. Sorry oops:
Temat wątku, to : Jak długo karmiłyście piersią? więc zaskoczyło mnie, że dziewczyny piszą głównie o karmieniu butlą. Jeszcze raz sorki. Popieram naturalne karmienie. Karmiłam 1,5 roku. Po 6 miesiącach zaczęłam wprowadzać inne pokarmy.


No widzisz i mozna w innym tonie sie wypowiedziec :!:

Poklony za odwage :brv: .Nie kazdego stac na slowo przepraszam :!:

Wybaczone-zapomniane :!: :wink: :lol:

Wpadaj czesciej! Pozdrawiam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: śr sty 16, 2008 6:35 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 09, 2006 10:13 am
Posty: 7337
Lokalizacja: Na wschód od Wisły
:brv:

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt sty 18, 2008 10:34 am 

Rejestracja: pt sty 18, 2008 9:47 am
Posty: 11
Lokalizacja: podkarpackie
A ja popieram Twims. Potraktowałam jej informacje inaczej niż Wy, nie jako oskarżenie dla niekarmiących, ale jako cenną wiadomość że jednak udaje się.
Moje kłopoty z karmieniem zaczęły się w szpitalu, synek był zainteresowany wyłącznie złapaniem cyca i drzemką, przez 3 dni w szpitalu nie mogłam sobie poradzić, budził się strasznie głodny, musiał wiele razy dostać sztuczne mlekow kieliszeczku żeby się wogóle uspokoił, a mnie wołano po nazwisku że bym sie bardziej starała, bo dziecko odwodnie, na 3 dzień rozbeczałam sie na dobre, bo kiedy prosiłam o pomoc to mi położne powiedziały że są tam wcześniaki ważniejsze, prosiłam o pomoc wyżej, przywieziono elekryczny laktator żeby sprawdzić czy mam pokarm i położna wyszła, zero instruktarzu, na 4 dzień wyszłam z gorączką u mnie i u dziecka, stan dziecka określili jako dość dobry. W domu piersi bolały mnie do tego stopnia że zaciskałam mocno mięsnie, aż czułam pot, wiele razy cofałam pierś, dawałam sztuczne mleko na uspokojenie dziecka w kieliszeczku, mały popołudniami ryczał, wszyscy mówili że z głodu, więc zdecydowałam się na NAN dwóch lekarzy to poparło i wowczas trafiłam do dr Stasiuka pediatry, zważył malego, był cięższy niż średnia i w tym dniu kazał skończyć z dokarmianiem, leżałam 4 h popołudniu z małym przy cycu, na drugi dzień było już lepiej. Karmiłam 19 miesięcy, mogłabym pewnie do 3 roku :), był to dla mnie najpiękniejszy czas, nie pozwoliłam na jakieś wyciąganie cycuszka z bluzki. Na początku do 1,5 miesiąca brakowało mi jeden krok aby skończyć z karmieniem naturalnym, ale był odpowiedni lekarz w odpowiednim czasie, dlatego traktuje wypowiedź Twims w taki sposób.
Teraz jestem w ciąży bliźniaczej i mam wielką nadzieję że się uda!, moja koleżanka karmi bliźniaki wcześniaki 18 miesiąc !!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt sty 18, 2008 2:02 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 18, 2006 6:17 pm
Posty: 1113
No to tylko pogratulować i pozazdrościć.

_________________
Obrazek

ObrazekObrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt sty 18, 2008 6:22 pm 

Rejestracja: sob kwie 14, 2007 11:36 am
Posty: 10002
Kotek pisze:
No to tylko pogratulować i pozazdrościć.


Ja tez gratulauje choc... nie zazdroszcze... :wink: :wink: :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt sty 18, 2008 6:37 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 18, 2007 11:16 am
Posty: 1375
Lokalizacja: warszawa
2 letnie dziecko przy cycu :? :wo: jak dla mnie przesada

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr sty 23, 2008 8:08 pm 

Rejestracja: wt maja 08, 2007 8:23 am
Posty: 286
Lokalizacja: Gdańsk
A ja opanowałam sztukę przystawiania sobie dwóch naraz:)wprawdzie trudno i nie mam tyle pokarmu,żeby wystarczyło,ale dokarmiam butelką i jest ok. Dzięki niektóym osobom przestałam się stresowa,że nie karmię tylko piersią i jest ok,a dzieci i tak do piersi przystawiam i coś tam sobie wyciągają:)Pozdrawiam wszystkie:)

_________________
Obrazek Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lut 28, 2008 8:49 pm 

Rejestracja: wt gru 25, 2007 9:51 pm
Posty: 529
Po trochu pewnie wszystkie macie racje.

Ja pierwsze dziecko Kube karmilam 14mies i trzy pierwsze mies byly ciezkie bo albo bolaly cycuchy albo sutki "poobgryzane" ze az zaciskalam zeby i lzy lecialy przy kazdym karmieniu w koncu brakowalo mi pokarmu chyba z przemeczenia ale nie poddalam sie. Dawalam Kubie wszystko co bylo i dokarmialam a po kilku dniach pokarm wrocil i wedy juz byl luzik i faktycznie nie ma nic przyjemniejszego i piekniejszego dla mnie jak wtulone w matczyna piers dziecko. Nigdy nikt mnie nie widzial z cycen na wiezchu nawet w domu jak byli znajomi to szlismy do drugiego pokoju na chwile i ... . Niektore mamy nie znaja taktu :roll:
Teraz jestem w ciazy z blizniakami i mam ogromna nadzieje, ze tez bede karmic piersia, bardzo bym chciala a jak bedzie to zobaczymy :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 29, 2008 12:21 pm 
czerwona kartka
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 19, 2008 11:34 am
Posty: 55
Lokalizacja: śląsk
Ja moje twinsy karmiłam 3 mies i myśle że im wystarczyło
Ja po poroodzie miałam taka anemie że przetoczyli mi 3 jednostki
Wiec lekarze nie zalecalimi karmienia
bo dzieckoporucz mleka wyciąga z mamy wszystkie mineraly
A ja chudzinka jestem :D

Moją pierwsza córke karmiłam 8 mies :D I dla mnie to akurat :wink:

_________________
Obrazek
Obrazek
Moje Kochane Bliźnieta Igor i Daria ur.10.01.2007r


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 29, 2008 2:10 pm 

Rejestracja: wt maja 22, 2007 5:06 pm
Posty: 2487
Lokalizacja: Świdnica
moja Madzie karmilam 9 miesiecy :)

blizniaki niestety tylko 3 tyg :( a to dlatego ze nie moglam wytrzymac bolu sutkow przez pierwsze dni i zaczelam odciagac laktatorem mleko, przez to pokarm szybko mi zanikl :roll:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn lip 28, 2008 3:37 pm 

Rejestracja: ndz sty 13, 2008 6:35 pm
Posty: 19
Lokalizacja: Nowy Sącz
moje urwisy mają 9 miesięcy nadaj karmię ich piersią oczywiście oprócz cycusia zupkę daję, deserki owocowe, danonki, soczki itp. w nocy się budzą na jedzenie z maksimum dwa razy. A w dzień jak karmię np.jedno piersią to zaraz drugie "przyraczkuje" i się podpina :D hihi chyba będe musiała ich odstawić ponieważ wracam po wakacjach na studia i nie wiem jak to będzie... ale póki co karmię.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr sie 06, 2008 12:45 pm 

Rejestracja: sob mar 29, 2008 7:52 pm
Posty: 370
Lokalizacja: Gorny Slask
Powiem tak - dwoch chlopakow wykarmilam ile moglam - jednego 4 miesiace, drugiego przeszlo rok. Teraz z blizniakami zdaje sobie sprawe, ze bedzie to trudniejsze "logistycznie" ale tez sie postaram. Zobaczymy co z tego wyjdzie. A glowne powody tego ze chce karmic - zdrowie dzieci, wygoda i ekonomia :)

_________________
Obrazek

http://picasaweb.google.pl/MagdaBerkop


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz sie 17, 2008 2:14 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 19, 2007 11:28 pm
Posty: 48
moje córcie mają za pare dni misiąc i poza cycusiem świata nie widzą:) jedna od razu załapała, z drugą miałam problemy w szpitalu bo nie radziła sobie ze złapaniem:/ ale troche determinacji i chęci i udało się:D czasem jest ciężko zwłaszcza gdy jedna je a druga wrzeszczy czekając w kolejce... bo serduszko sie kraje ale pomału opanowujemy sztuke karmienia obu na raz- skoro głodne są w tym samym czasie:P i choć czasem pół dnia spędzam w fotelu z piersiami na wierzchu to uśmieszki moich maleństw mi to wynagradzają:]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob wrz 13, 2008 9:58 am 

Rejestracja: śr paź 24, 2007 7:09 pm
Posty: 25
Moje sloneczka mają 3 miesiące, karmie je wyłącznie piersią, mam nadzieje, że uda mi sie to do pół roku, a potem zobaczymy. Już w szpitalu położna pokazała mi sposoby karmienia jednocześnie i choć początkowo wydawało mi sie to bardzo trudne, teraz prawie zawsze karmie obie jednocześnie nie miałam sumienia słuchać jak długa płacze czekajac na cycka.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt wrz 26, 2008 8:40 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 05, 2008 1:24 pm
Posty: 176
Moi chłopcy mają prawie 2 miesiące i jak dotąd udaje mi się karmić ich wyłącznie moim pokarmem. Pierwsze 5 tygodni życia byli karmieni sondą (kilka dni), a potem butelką i smoczkiem- dopóki nie opuścili inkubatorów. Urodzili się w 30 tygodniu ciąży więc niestety tak długo musiałam czekać z przystawieniem ich do piersi. Na szczęście od razu załapali o co chodzi, choć przygotowałam się na długą i trudną drogę przestawiania z butelki na pierś.
Karmię ich po kolei, z reguły tak się budzą, choć bywa, że jeden musi cierpliwie poczekać. Raz próbowałam karmić ich na raz- pomagał mi mąż.
A czy Wy same radzicie sobie z przystawieniem dzieci na raz, czy też potrzebujecie kogoś do pomocy?

_________________
Obrazek
Maciuś i Kubuś
ObrazekObrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob wrz 27, 2008 2:42 pm 

Rejestracja: sob kwie 05, 2008 8:44 am
Posty: 565
Lokalizacja: Warszawa
ja sama przystawiam, choc chyba zaczne karmic po kolei, bo obywatelowie coraz bardziej ciekawi swiata - robale w dupie to i ciezej zapanowac nad towarzystwem w trakcie karmienia....

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: śr paź 01, 2008 8:36 am 

Rejestracja: śr paź 24, 2007 7:09 pm
Posty: 25
umilka pisze:
A czy Wy same radzicie sobie z przystawieniem dzieci na raz, czy też potrzebujecie kogoś do pomocy?

Na początku , przez jakieś 2 tyygodnie po powrocie ze szpitala pomagał mi mąż, ale potem musiał wrócić do pracy i musiałam sobie radzić sama. Z początku karmiłam jedną z pod pachy, a drugą trzymalam z przodu, teraz obie trzymam z przodu i tak jest mi najwygodniej i łatwiej mi je brać. Teraz laski mają już 4 miesiące i nie mam żadnego problemu z braniem obu naraz. Pozdrawiam i powodzenia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Ciąża bliźniacza

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies forra