Dzisiaj jest ndz maja 17, 2026 2:34 am

Forum ciąża

» Forum ogólne » Testujemy, kupujemy

Strefa czasowa UTC [letni]

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Macie? Używacie? Jakich firm polecacie?
Wady? Zalety? Chlebek smaczny? :lol:
Interesuje mnie wszystko, co związane z wypiekiem chleba w maszynie i z maszyną samą. Jestem całkiem zielona w temacie, więc proszę o oświecenie :)

Offline Wyświetl profil  

Tytuł:
Moderator
Awatar użytkownika

My też polujemy na maszynę do wypieku chleba. Ponoć te z lidla dają radę.Mam nadzieję że będą jak będą miała trochę zbędnego grosza.
Kolega z pracy mężna ma i bardzo sobie chwali. Mąż jadł wypieki i zachorował na to urządzenie :shock:

Offline Wyświetl profil  

Tytuł:
Awatar użytkownika

xez - też miałam plany za zakup bo często sama chleb piekę
dużo na temat tej maszyny czytałam i rozmawiałam z ludźmi którzy kupili i wiesz co usłyszałam
wiesz jak chcesz i masz zamiar piec chleb co 2 dzień lub codziennie i nie będzie to zakup tylko dla chwili zachwytu to jak najbardziej polecamy
jeśli tylko okazyjnie bo szybciej będzie wyskoczyć do sklepu nie kupuj bo szkoda pieniędzy

no i nie kupiłam fakt czasem piekę chleb przez kilka dni bo wszyscy się w domu domagają a czasem hmmm teraz to chyba ponad rok piekarnia moja nieczynna

ps
(czytasz czasem pw bo od wczoraj na info czekam :) )

Offline Wyświetl profil  

Tytuł:
Awatar użytkownika

Awa ciekawe... Ale skoro chleb smaczny i można go sobie samemu skomponować, to nie wiem, czy szkoda pieniędzy... Jeśli ktoś podchodzi do maszyny jako do źródła oszczędności, to może...
A może częściej byś piekła, gdybyś miała taki sprzęt? ;)
(na info jeszcze poczekasz, muszę się przyjrzeć)

fifi a obecnie, bez maszyny, pieczesz chleb, czy nie masz takich zapędów? :lol:

Offline Wyświetl profil  

Tytuł:
Awatar użytkownika

ja piekę chleb bez maszyny, ale niezbyt często więc nawet się nie zastanawiałam nad jej zakupem :)

Offline Wyświetl profil  

Tytuł: